26 Δεκεμβρίου 2011

Η Google έκανε ένα εκπληκτικό βίντεο που δείχνει όσα συνέβησαν το 2011. Το διάρκειας σχεδόν τριών λεπτών δείχνει τον καταστροφικό σεισμό που έπληξε την Ιαπωνία, όπως και το τσουνάμι και την έκρηξη στο πυρηνικό εργοστάσιο της Φουκοσίμα που συγκλόνισε τον πλανήτη. Τις αναταραχές σε Λιβύη, Αίγυπτο και Τυνησία, αλλά και τις διαδηλώσεις στην Ελλάδα και στο Σύνταγμα με τους «Αγανακτισμένους» μετά την οικονομική κρίση.

Επίσης, συμπεριλαμβάνονται οι θάνατοι διάσημοτήτων, όπως οι Στιβ Τζομπς, Ελίζαμπεθ Τέιλορ και 'Ειμι Γουάινχάουζ, αλλά και η επιχείρηση των Αμερικάνων που βρήκαν και σκότωσαν τον Οσάμα Μπιν Λάντεν, κάτι που ανακοινώθηκε με τον πιο επίσημο τρόπο από τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα.

Μπορείτε να δείτε και φωτογραφίες από τις συναντήσεις των αμερικανών στρατιωτών με τους συγγενείς τους, μετά από την αποχώρηση των στρατευμάτων από το Ιράκ ενώ γίνεται αναφορά και στην ιστορία του πιστού σκύλου που βρέθηκε στην κηδεία του αφεντικού του, καθισμένος κάτω από το φέρετρο του.
Δείτε το video.......





24 Δεκεμβρίου 2011

Αναστάσιος: Υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου




Αναστάσιος


                                + Aναστάσιος
Αρχιεπίσκοπος Tιράνων, Δυρραχίου καί πάσης Αλβανίας
                              ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011
                    Υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου
“Θεός εφανερώθη εν σαρκί” (Α΄ Τιμ. 3:16)

H υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου είναι βασικό μήνυμα της σημερινής μεγάλης εορτής του χριστιανικού κόσμου. Ακόμη και ο πιο τολμηρός νους δεν είχε ποτέ υποπτευθεί ότι ο Ίδιος ο απρόσιτος και ακατάληπτος Θεός θα προσελάμβανε την ανθρώπινη φύση και θα εφανερώνετο “εν σαρκί”,. Για την κλασική λογική, κάτι τέτοιο ανήκει στη σφαίρα του αδυνάτου.
Αυτήν ακριβώς την υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου πανηγυρίζουμε σήμερα. Και καλούμεθα να τη χαρούμε, παρά τη σκληρή πραματικότητα την οποία βιώνουμε. Ο Υιός και Λόγος του Θεού έγινε άνθρωπος, εισήλθε στην ανθρώπινη Ιστορία. Το “εφανερώθη” υπαινίσσεται την προηγούμενη αΐδιο ζωή του Λόγου. “Θεός ων καί Θεού υιός, καί αόρατον έχων τήν φύσιν, δήλος άπασιν ενανθρωπήσας εγένετο” (Θεοδώρητος, Επίσκοπος Κύρου). Η ελευθερία του Θεού δεν γνωρίζει όριο. Όπως καί η αγάπη Του, που είναι τό ουσιαστικό ιδίωμά Του.
 “Καί ο Λόγος σάρξ εγένετο καί εσκήνωσεν εν ημίν” (ιω. 1:14). Προσλαμβάνοντας το ανθρώπινο σώμα, ο Υιός και Λόγος του Θεού φανέρωσε ταυτόχρονα την απέραντη αξία και τη μοναδική σημασία που έχει το υπέροχο αυτό δημιούργημά Του. Και αποκάλυψε ότι τελικός σκοπός του ανθρώπου είναι να γίνει κατοικητήριο του Θεού. Με την ενανθρώπησή Του, ο Χριστός έδειξε την ασύλληπτη στον ανθρώπινο νου δυναμική της ελευθερίας και της αγάπης του προσωπικού Θεού. Τοποθέτησε σε νέα βάση τις ανθρώπινες σχέσεις μαζί Του.
*        *
Όσοι με πίστη και αγάπη προσβλέπουμε στόν ενανθρωπήσαντα Υιό και Λόγο του Θεού, γνωρίζουμε ότι Αυτός παραμένει, τελικά, η οδός (ιω. 14:6) που οδηγεί, με τρόπο θαυμαστό, σε διεξόδους ζωής. Και πολλοί έχουμε προσωπική εμπειρία, ότι εκεί που όλα εφαίνοντο κλειστά και ζοφερά, άνοιξε δρόμους λυτρωτικούς.
Η υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου, την οποία αποκαλύπτουν τα Χριστούγεννα, δεν γίνεται με μεγαλοπρεπείς δημόσιες εξαγγελίες και υποσχέσεις. Οι παρεμβάσεις του Θεού παραμένουν διαχρονικά αθόρυβες και μυστικές. Τις χαρακτηρίζει η απλότητα και η ταπείνωση, ενώ συγχρόνως διατηρούν μια εξαιρετική πρωτοτυπία. Και οι επεμβάσεις αυτές συνεχίζονται διά μέσου τών αιώνων.
Οι νόμοι της φύσεως που διέπουν τον κόσμο δεν αποκλείουν την παρέμβαση του Δημιουργού, Νομοθέτου και Προνοητού Θεού. Με την ελευθερία και την αγάπη Του, δεν έπαυσε να ενεργεί, όταν Εκείνος κρίνει, για την υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου, με τρόπους θαυμαστούς. Όταν, βεβαίως, δεν υπάρχει η πίστη προς τον αγαπώντα και ελεύθερο πάσης αναγκαιότητος Θεό, ο άνθρωπος αρνείται τη δυνατότητα του θαύματος. Ο πιστός χριστιανός, εν τούτοις, δέχεται ταπεινά την αδυναμία της ανθρωπίνης φύσεως και ζητεί από Εκείνον, ο Οποίος είναι άπειρος και παντοδύναμος, να του χαρίσει την υπερλογική δυνατότητα και τον φωτισμό να αποδεχθεί και να βιώσει το θαύμα.
*        *
Τον τελευταίο καιρό, οι σκληρές συνθήκες που έχει προκαλέσει η γενικότερη ηθική και οικονομική κρίση έχουν δημιουργήσει πληθώρα αδιεξόδων. Σ’ αυτή την ομιχλώδη και πνιγηρή ατμόσφαιρα, η εορτή των Χριστουγέννων έρχεται να προσφέρει παρήγορο φως. Να βεβαιώσει ότι ο Υιός του Θεού έγινε άνθρωπος για να μείνει εσαεί “μεθ’ ημών”. Ο Θεός δεν μας εγκαταλείπει, έστω και αν συχνά Τον λησμονούμε και συμπεριφερόμαστε σαν να μην υπάρχει.
Ο Χριστός καταργεί, με τρόπους θαυμαστούς, τα ανθρωπίνως αδύνατα. “Ότι ουκ αδυνατίσει παρά τω Θεώ παν ρήμα” (Λουκ. 1:37). Δεν είναι όμως “ο από μηχανής θεός” της αρχαίας τραγωδίας. Σέβεται την ελευθερία μας και αναμένει και από εμάς να χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες που έχει χαρίσει στην ανθρώπινη φύση μας.
Υπάρχουν πολλά που συνήθως ονομάζουμε “αδύνατα”, τα οποία καλούμεθα με τη χάρη Του να υπερβούμε. Αρχίζοντας από τα άμεσα και προσωπικά. Εκ πρώτης όψεως, μοιάζει σχεδόν αδύνατο να απαλλαγούμε από τα πάθη μας, τη φιλαυτία, την πλεονεξία, τη φιληδονία· την ταση να λέμε ψέμματα, να αδιαφορούμε για τη δικαιοσύνη, τη νομιμότητα, την αλληλεγγύη.  Ακόμη, παράλληλα, δηλώνουμε ότι μας είναι “αδύνατο” να αναλάβουμε, για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, πρωτοβουλίες που απαιτούν θυσίες.
Αντίθετα, η πίστη και η προσωπική σχέση με τον Χριστό, αποδεσμεύουν και ενεργοποιούν κρυμμένες μέσα μας δυνάμεις για την υπέρβαση των ανθρωπίνως αδυνάτων Μεταγγίζουν συγχρόνως εκπληκτική ζωτικότητα στην ανθρώπινη ψυχή, για να αντέχει και στις πιο αντίξοες συνθήκες στερήσεως, κατατρεγμού, πιέσεων· και να συνεχίζει να δρα με αισιοδοξία δημιουργική. Την εμπειρία αυτή συμπυκνώνει η μαρτυρία του Αποστόλου Παύλου: “Πάντα ισχύω εν τω εδυναμουντί με Χριστώ” (Φιλιπ. 4:13).
Οι εορτές της Εκκλησίας μας καλούν να αναθεωρήσουμε τη ζωή μας. Να συνέλθουμε από την ταραχή και την κατάθλιψη. Να ανανεώσουμε την πίστη και τη βεβαιότητά μας ότι ο Χριστός, του Οποίου την έλευση στόν κόσμο εορτάζουμε, παραμένει “μεθ’ ημών”· ότι «τά αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστιν» (Λουκ. 18:27). Να αλλάξουμε τρόπο σκέψεως και συμπεριφοράς. Να συντονίσουμε τη ζωή μας με το θέλημα το δικό Του. Και η προσωπική αυτή αλλαγή αντανακλά πάντοτε ευεργετικά στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο· τονώνει την αντοχή, την αλληλεγγύη, την ειρήνη, τη δημιουργικότητα, με τρόπους που συχνά παραμένουν αθέατοι αλλά που είναι ουσιαστικοί.
*        *
“Θεός εφανερώθη εν σαρκί”. Η υπέρβαση του ανθρωπίνως αδυνάτου παραμένει κεντρικό μήνυμα των Χριστουγέννων και προσωπική εμπειρία εκείνων που ζουν εν Χριστώ.
Εύχομαι εκ καρδίας, η πεποίθηση αυτή να δυναμώσει μέσα μας κατά την εορταστική αυτή περίοδο, να μας παρηγορεί και να μας στηρίζει στο έτος που έρχεται.
Ευλογημένα Χριστούγεννα. Με γαλήνια καρτερία ο νέος χρόνος.

23 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΘΥΜΉΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ........
ΕΝΑ TΕΣΤ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΣΕΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ!!!!!!
 
 Η δοκιμή της μπανιέρας........
   
Κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε ψυχιατρική κλινική, ρώτησα το διευθυντή πώς καθορίζουν εάν ένας ασθενής πρέπει ή όχι να εισαχθεί στην κλινική  για θεραπεία;
 
"Λοιπόν," είπε ο διευθυντής, « γεμίζουμε ως επάνω μια μπανιέρα, και έπειτα δίνουμε ένα κουταλάκι του γλυκού, ένα φλιτζάνι τσαγιού και έναν κουβά στον ασθενή και του ζητάμε να αδειάσει τη μπανιέρα. »
 
« Ω, καταλαβαίνω»..... είπα.  «Ένα φυσιολογικό άτομο θα χρησιμοποιούσε τον κουβά επειδή είναι μεγαλύτερος από το κουτάλι ή το φλιτζάνι τσαγιού. »
 
« Όχι», είπε ο διευθυντής...  Ένα φυσιολογικό άτομο θα τραβούσε το βούλωμα. Προτιμάτε κρεβάτι κοντά στο παράθυρο; »
     ......................................................
    Θα το προωθήσετε, ή θέλετε το κρεβάτι δίπλα στο δικό μου;;;;;;

"Προσοχή Τουρκικά κέρματα γέμισαν την Ελλάδα"!!!!!!!!

Τουρκικά κέρματα γέμισαν την Ελλάδα και όχι μόνο !  
Ελέγξτε τα χρήματά σας!
   
Προσοχή!
  στα τουρκικά νομίσματα που μοιάζουν με δίευρο= 0,40 ευρώ    
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ελέγξτε τα ΧΡΗΜΑΤΑ σας!

   
Η Τουρκία έχει ένα νέο νόμισμα, τη «Νέα Τουρκική Λίρα» (Yeni Turk Lirasi), το οποίο αντικαθιστά το παλιό που υποτιμήθηκε.
Κοιτάζοντας το νέο τούρκικο νόμισμα θα συνειδητοποιήσετε ότι μοιάζει ύποπτα με το κέρμα των 2 ευρώ. Αν συγκρίνουμε αυτά τα δύο κομμάτια, βρίσκουμε ότι έχουν ακριβώς την ίδια εμφάνιση (ένα δαχτυλίδι νικέλιο γύρω από την κεντρική χαλκού) και σχεδόν το ίδιο μέγεθος.
    

Επίσης, η πλευρά του προσώπου φέρει το κεφάλι του Ατατούρκ, όπως και πολλά ευρώ φέρουν το βασιλιά της Ισπανίας, των Βέλγων, το Δάντη κτλ.
 
Η μόνη διαφορά είναι ότι αντί του
2 στο δίευρο, υπάρχει το 1 στο τούρκικο νόμισμα.    
Αυτό το κομμάτι της τουρκικής λίρας είναι μια έξυπνη παραχάραξη του νομίσματος των δύο ευρώ.
Ν
α είστε προσεκτικοί, βεβαιωθείτε για τα κέρματα των δύο ευρώ, δεδομένου ότι άρχισαν να κυκλοφορούν.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
 
Κυκλοφορούν και μπορούν να μας εξαπατήσουν. Αποστείλετε σε όλες τις επαφές
σας. 



         

22 Δεκεμβρίου 2011


Θα μπορούσε να αξιολογηθεί" Θα μπορούσε να αξιολογηθεί και ως η Φωτογραφία του αιώνα μας!"





Αντί των ...τυπικών ευχών των ημερών . Μια Φωτογραφία !
Από τις φωτογραφίες που ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ !

Αρκεί να προβληθεί ...

Θα μπορούσε να  αξιολογηθεί  και ως η Φωτογραφία του  αιώνα μας :


Για το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ που φέρνει :
την   αντίληψη του ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ και όχι του οίκτου !

Για το ότι  "ΜΙΛΟΥΝ" τα ίδια τα παιδιά !




Τα παιδιά , ΔΕΝ  ΕΠΑΙΤΟΥΝ ! ΔΕΝ  ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΝ !

"ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ"  και   ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ !!!

Μόνο με το βλέμμα τους !

Επιπλέον , ως εικαστικό αποτέλεσμα , η φωτογραφία είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ!

Κάθε παιδικό πρόσωπο και ένα ....Όσκαρ , Α'  ρόλου !!!

Πέντε πρόσωπα .....Πέντε διαφορετικά βλέμματα!
Βλέμματα - Μηνύματα  ΕΛΠΙΔΑΣ!


21 Δεκεμβρίου 2011



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ  ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ




          Οι Ενώσεις Αποστράτων Στρατού Ξηράς, Πολεμικής Αεροπορίας, Χωροφυλακής – ΕΛΑΣ και Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του νομού Λάρισας, σας ενημερώνουν ότι δεν έχουν καμία σχέση με τον επονομαζόμενο «Πολιτιστικό Σύλλογο Αποστράτων - Ο Άγιος Γεώργιος» που εμφανίστηκε στην πόλη μας πουλώντας προσκλήσεις για παράσταση που θα γίνει στο Χατζηγιάννειο την 16η Ιαν 2011, με κόστος 40 τα 2 άτομα. 


          Από έρευνα που έγινε ο Σύλλογος μπορεί μεν να είναι υπαρκτός, με καταστατικό και τακτοποιημένος φορολογικά, πλην όμως είναι παντελώς άγνωστος στους κόλπους των Αποστράτων όπως προέκυψε μετά και από έρευνα που έγινε, μέσω του διαδικτύου, σε όλη την Ελλάδα. Επίσης το ονοματεπώνυμο του φερόμενου ως πρόεδρου (Κωνσταντακόπουλος Αθανάσιος του Βασιλείου) δεν βρέθηκε στο αρχείο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού.

                             Για το Συντονιστικό Αποστράτων Λάρισας

                                                          Αποστόλης Παπαπαρίσης

20 Δεκεμβρίου 2011

"Η χώρα βουλιάζει στην εγκληματικότητα και το ανεκδιήγητο υΗ χώρα βουλιάζει στην εγκληματικότητα και το ανεκδιήγητο υπ. ΔΔΑΔΙ απελευθερώνει 1000 κρατουμένους" π. ΔΔΑΔΙ απελευθερώνει 1000 κρατουμένους"



ImageΚαι ενώ η χώρα βουλιάζει στο έγκλημα το οποίο αυξάνεται με τρομακτικές διαστάσεις, το περίφημο υπουργείο δικαιοσύνης διαφάνειας κτλ (ΔΔΑΔΙ) ετοιμάζεται να αποφυλακίσει τουλάχιστον 1000 κρατουμένους από τις φυλακές  και οι οποίοι εκτίουν ποινές από τρία έως και δέκα χρόνια κάθειρξης.
Η πρωτοφανής αυτή κίνηση του εκπληκτικού αυτού υπουργείου γίνεται με το αιτιολογικό της συμφόρησης των φυλακών. Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική Έκθεση του νομοθετήματος σήμερα στις ελληνικές φυλακές κρατούνται περίπου 12.200 άτομα από τους οποίους οι 7.000 αλλοδαποί!
Με λίγα λόγια το υπ. ΔΔΑΔΙ εξηγεί στον μέσο Έλληνα πολίτη, ότι αφού είναι ανίκανοι να διαχειριστούν τους φυλακισμένους τους φορτώνουν στην πλάτη της κοινωνίας!
Αυτά τα πράγματα ούτε το πιο προδοτικό καθεστώς που θα μπορούσε να περάσει από τη χώρα δε θα μπορούσε να κάνει. Και όμως αυτοί το πράττουν εντελώς ανερυθρίαστα.
Επιπλέον ψεύδονται λέγοντας ότι απελευθερώνονται οι "ελαφροί" εγκληματίες. Δέκα χρόνια κάθειρξης μόνο ελαφροί ποινικοί δεν εκτίουν.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και ότι στην απίθανη αυτή χώρα και στο επίσης απίθανό δικαστικό σύστημα, πολύ λίγοι είναι αυτοί που καταλήγουν τελικά στην φυλακή καθώς οι ποινές μετατρέπονται συνήθως σε αναστολή, ενώ για όσους δεν έχουν υποπέσει σε άλλη αξιόποινη πράξη πριν την από τη σύλληψή τους απλά αφήνονται ελεύθεροι μέχρι τον ορισμό τακτικής δικάσιμου. Επιπλέον οι αλλοδαποί οι οποίοι όχι μόνο βρίσκονται παράνομα στη χώρα αλλά και υποπίπτουν σε αδίκημα όχι μόνο δεν απελαύνονται αντίθετα τους δίνεται χρόνος για «νομιμοποίηση». 
Εάν η κατάσταση δεν ήταν τόσο τραγική σίγουρα θα μπορούσαμε να γελάσουμε. Δυστυχώς όμως με μια πολιτεία η οποία φαίνεται ότι κινείται βάσει οργανωμένου σχεδίου για την διάλυση -σε πρώτο χρόνο- και στη συνέχεια μετάλλαξη της κοινωνίας σε κάτι άλλο, απροσδιόριστο τα πράγματα είναι κρίσιμα. Το ότι η κυβέρνηση αυτή αλλά και η προηγούμενη –που ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια- πλήττεται από ανικανότητα είναι γνωστό, αυτό που δεν είναι γνωστό όμως είναι ότι –και αποδεδειγμένα πλέον- έχει ύποπτα ελατήρια.

                                                                                                                Πηγή: defencenet.gr 

19 Δεκεμβρίου 2011

18 Δεκεμβρίου 2011


Tα όνειρα και οι  ελπίδες........δίνουν ζωή  στον άνθρωπο.
΄Οταν όμως διαψεύδονται ή-το χειρότερο ακόμη-διαπιστώνεται (εν τοις πράγμασι πλέον) η συνειδητή παραπλάνηση και "η εκ προθέσεως παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθών" (εξαπάτηση);Τότε τι γίνεται;Πως αντιμετωπίζεις αυτή την πικρία και την υποτίμηση  της νοημοσύνης σου;
Δείτε το ανωτέρω βιντεάκι.
Προκαλεί και γέλιο,βέβαια,αλλά ΔΕΝ φταίνε οι συνάνθρωποί μας,στην θέση των οποίων μπορεί να είμαστε (βρεθήκαμε ή να είχαμε βρεθεί και εμείς), διότι τις υποσχέσεις εκ των προτέρων  ΔΕΝ τις απορρίπτεις, τουλάχιστον αυτό λέει και η αρχή της "καλής πίστης",χωρίς βέβαια να  αποκλείεις και την δική σου κρίση επί των υπεσχημένων.
 

 
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!!

<<ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 50 ΝΟΜΑΤΑΙΩΝ >>

Ο Ελληνικός λαός μπορεί να μην έχει πλέον χρήματα , γιατί <<λεφτά δεν υπάρχουν>>, έχει όμως κυβέρνηση μεταβατικού χαρακτήρα, των <<50 νοματαίων>> , οι οποίοι διοικούν μία χώρα των 11 εκατ. ανθρώπων , [μαζί με τους  λαθρο-μετανάστες].  Στη γειτονική μας Ιταλία -των 60 εκατ. ανθρώπων-, η οποία ομοίως και αυτή αντιμετωπίζει οικονομικό πρόβλημα, πολύ όμως πιό ήπιας μορφής από  το δικό μας, ορκίσθηκε πρόσφατα κυβέρνηση μόλις 11 τεχνοκρατών υπουργών -μη κοινοβουλευτικών-, και μάλιστα ο Πρωθυπουργός της για συμβολικούς προφανώς λόγους , δεν δέχθηκε τις οικονομικές απολαβές του αξιώματός του . Εμείς εδώ στη χώρα μας , διαθέτουμε <<πλουραλισμό>> κυβερνητικών προσώπων , σε ένα πολυπληθέστατο  σχήμα που στα περισσότερα Υπουργεία <<στριμώχνονται>> ο Υπουργός , με τον αναπλ. Υπουργό και δύο Υφυπουργούς....... [Στη Κίνα έχουν περισσότερους Υπουργούς ; ]. Έχουμε ακόμη το .....προνόμιο να διοικούμαστε από δύο Αντιπροέδρους , τον ρόλο , την ιδιότητα και το έργο των οποίων προσωπικά ακόμη δεν έχω καταλάβει...... Από την μέχρι τώρα διακυβέρνηση της παρούσας προσωρινής κυβέρνησης , έχουν αρχίσει να ξεπροβάλλουν και να ξεχωρίζουν οι βλέψεις Υπουργών <<για την επόμενη ημέρα>> , με συνέπεια μεταξύ των άλλων, η χώρα ουσιαστικά να μη κυβερνάται. Η Δημόσια Διοίκηση ευρίσκεται σχεδόν σε διάλυση και παράλυση , ενώ οι Έλληνες πολίτες αγωνιούν και τρέμουν <<το αύριο>>, με κυρίαρχη εικόνα τον πεσσιμισμό και την καθολική εκτίμηση ότι τα πράγματα συνεχώς επιδεινώνονται ανησυχητικά, χωρίς ελπίδα.
Αναρωτιέμαι , όπως αναρωτιέται το σύνολο σχεδόν των πολιτών της χώρας, σε τι χρειάζεται ένα τόσο ογκώδες και δυσκίνητο κυβερνητικό μόρφωμα;  Άραγε ζούμε σε ευρωπαική χώρα η οποία σέβεται τους πολίτες της η σε χώρα του τρίτου κόσμου ; Ο Ελληνικός λαός πλέον <<ευρίσκεται στα όριά του>> και θα πρέπει το συντομώτατο να εκφρασθεί δια της λαικής ετυμηγορίας, προκειμένου ο ίδιος να αποφασίσει για το μέλλον του ,-όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση-, με την επιλογή και ευθύνη του . Η παρούσα <<ερμαφρόδιτη>> κατάσταση θα πρέπει να παραδώσει τη θέση της σε συνταγματικά εκλεγμένη κυβέρνηση από την οποία θα αξιώσει  αξιοπρέπεια,  σεβασμό και το μέλλον των παιδιών του.
Και κάτι άλλο. Επί Τουρκοκρατίας , οι Οθωμανοί στη τουρκοκρατούμενη Ελλάδα είχαν επιβάλει τον φόρο <<της δεκάτης>>. Δηλαδή ο υπόδουλος Έλληνας παραχωρούσε το ένα δέκατο από <<το βιός του>> στον κατακτητή, μέσω των κοτσαμπάσηδων. Σήμερα στην .....ελεύθερη Ελλάδα , πόσα <<δέκατα>> του εισοδήματός μας έχετε υφαρπάξει αξιότιμοι .......κοτσαμπάσηδες ;
                                                                                 ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΜΠΕΤΣΙΟΣ
                                                                                 Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. ε.α.
                                                                                               π. Παντείου

17 Δεκεμβρίου 2011

"Ο τραγικός θάνατος των παπάδων του Αϊβαλιού "



Γενοκτονία;
Κακή λέξη για τους Τούρκους.
Ούτε  Αρμενίων,ούτε Ποντίων,ούτε Ελλήνων Μικράς Ασίας.!!
 


«6 Σεπτ.1922. Τα πρώτα τμήματα του τουρκικού στρατού ήλθαν από την Σμύρνη για να καταλάβουν το Αίβαλή. ...Το ίδιο βράδυ κηρύχτηκε ό στρατιωτι­κός νόμος. Ύστερα βγήκε ή φοβερή δια­ταγή: «Να παρουσιασθούν όλοι οι άνδρες από 18-45 χρονών». Τους μάζε­ψαν, τους δέσαν, τους μεταφέρανε έξω από την πόλη καί τους σκότωσαν στα μεταλλεία του Φρένελι καί στις χαράδρες...Από αυτή την ομαδική στρατολογία καί σφαγή είχαν εξαιρέσει τα σινάφια: τους επαγγελματίες, τους φουρναραίους, τους χτίστες, τους μαραγκούς. Αυτούς τους πήγαν σ'ένα λόφο λεγόμενο «Μπογιά" καί τους σκότωσαν με τσεκού­ρια. Ένας μόνο γλύτωσε καί είπε το τι έγινε. Τέλος πιάσαν τον Δεσπότη καί τους παπάδες... Ήμουν με την προτε­λευταία αποστολή σκλάβων πού οι Τούρκοι όδηγούσανε στο εσωτερικό της Ανατολής. Γυμνοί,πεινασμένοι,διψα­σμένοι,καταματωμένοι,είχαμε φθάσει στην Πέργαμο. Μας ρίξαν σε μιαν απο­θήκη.Την άλλη μέρα άνοιξε ή πόρτα καί μπήκε ένα νέο κοπάδι σκλάβων.
Ήταν οι παπάδες του Άιβαλιού: άλλοσούσουμοι,καταματωμένοι,με ξε­σκισμένα ράσα, πεινασμένοι, ξυπόλυτοι, άγριοι άπ' τη μαρτυρική πορεία. Ό Κυδω­νιών Γρηγόριος,αν καί είχε ξεκινήσει μα­ζί τους, δεν έφτασε στην Πέργαμο. Έξω άπ' το Άϊβαλή,οι Τούρκοι τον ξεχωρίσανε μαζί με μερικούς άλλους καί τον παραδώσανε σ'ένα απόσπασμα εκτελεστι­κό πού είχε, εκτός άπ' τα όπλα, καί φτυά­ρια. Οί άλλοι παπάδες συνεχίσανε το δρόμο. Σάν πέρασε λίγη ώρα, άκούσανε πίσω τους ντουφεκιές. Το απόσπασμα ενώθηκε μαζί τους αργότερα. Ένας Τούρκος του αποσπάσματος είπε:
"Τον Δεσπότη τον θάψαμε ζωντανό. Οι ντου­φεκιές ήταν για τους άλλους".
Άπ' την Πέργαμο συνεχίσαμε τη μαρτυρική πο­ρεία προς το εσωτερικό της Ανατολής. Έξω άπ' την Πέργαμο σκότωσαν τον γερο-παπά της ενορίας μας,πού δεν μπο­ρούσε να βαδίση. Τον παραδώσανε στον όχλο - στους πολίτες καί στα παιδιά - πού παρακολουθούσαν τη θλιβερή θεωρία. Κι ό όχλος τον σκότωσε μπρος στα μάτια μας με λιθοβολισμό. Φτάσαμε στο Κιρκαγάτς. Εκείνη ,τη νύχτα, οί Τούρκοι ξεχώρι­σαν τους παπάδες καί τους πήραν δεμέ­νους να τους πάνε στο 'Αξάρι. Μάθαμε αργότερα πώς τους σκότωσαν όλους στο δρόμο. Από τους 3.000 άνδρες πού πιάσανε οί Τούρκοι στο 'Αϊβαλή, σώθηκαμε καί φτάσαμε, ύστερα από δεινά πολ­λά, στην Ελλάδα είκοσι τρεις ψυχές (αριθμός 23).
Ένα πλήθος χάθηκε άπ' το μαχαίρι του Τούρκου στίς χαράδρες του Σίπιλου της Μαγνησίας. Εγώ ό ίδιος δούλεψα μήνες αργότερα, ως σκλάβος των Τούρ­κων, σε τούτη την αγγαρεία για να μετα­φέρουμε τα κόκκαλα των σφαγμένων καί να τα κρύψουμε στο βάθος χαράδρας,επειδή τα νερά τα είχαν κατεβάσει προς τη σιδηροδρομική γραμμή. Υπήρχαν, μες στους σκελετούς, πολλά παιδιά καί γυ­ναίκες: δεμένα χέρι - χέρι, με σύρμα. Το θέαμα πλάι στη σιδηροδρομική γραμμή ήταν άκομψο. Καί επρόκειτο να έρθη μια διεθνής επιτροπή υπό τον Ισπανό στρα­τηγό Ντελάρα, για να δη πώς διαβιούμε στα Εργατικά Τάγματα. Δεν έπρεπε να δη την εικόνα καί να σχηματίσει κακή ιδέα για τους Τούρκους».
Από το βιβλίο του ακαδημαϊκού Ηλία Βενέζη- «Μικρασία,  Χαίρε» (έκδ. Εστίας)


15 Δεκεμβρίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

 Την 19η Μαΐου 2011 δεσμεύθηκαν 25.000.000 για την καταβολή ΒΟΕΑ


  • Δεσμεύθηκαν, γράφει το παρακάτω επίσημο έγγραφο του Μ.Τ.Σ., την 19 Μαΐου 2011, 25.000.000 , για καταβολή ΒΟΕΑ. 
  • Η πίστωση αυτή επαρκεί για 1400 παιδιά περίπου αν λάβουμε υπόψη μας το ποσό των 18.000, ως μέσο όρο χορήγησης ΒΟΕΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑ: Σε πόσα παιδιά δόθηκε BOEA μέχρι σήμερα;
                           Μπορεί να μας απαντήσει κανείς;;;;;;




Α Δ Α :  ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ

ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ            Αθήνα 19 Μαϊου 2011
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΙΚΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ        Α/Α Βιβλίου Εγκρίσεων
     ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ                και εντολών πληρωμής ..30..2011
 
Έχοντας υπόψη:

1.   Τις διατάξεις:
α. Των άρθρων 21 και 22Α του ν.2362/95 «περί Δημοσίου Λογιστικού κ.λ.π.» (Α.247) όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με τα αρθ. 21 και 23 του ν.3871/2010 (Α.141).
β. Του νόμου 496/1974 «περί Λογιστικού των ΝΠΔΔ»
γ. Του Π.Δ. 113/2010 «περί αναλήψεως υποχρεώσεων από τους Διατάκτες (Α.194).
δ. Του άρθρου 50 του νόμου 3943/2011

2.Την ανάγκη καταβολής Βοηθημάτων Οικογενειακής Αυτοτέλειας.

3.Το γεγονός ότι, το ποσό της δεσμευόμενης, με την παρούσα, πίστωσης είναι εντός του εγκεκριμένου ποσοστού διάθεσης.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους είκοσι πέντε εκατομμυρίων (25.000.000€),για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού υπό ΚΑΕ 0632,οικ. Έτος 2011 για την καταβολή Βοηθημάτων Οικογενειακής Αυτοτέλειας.

      Ταξχος Τσελεκίδης
Νικόλαος Γενικός Δντής

ΤΜΗΜΑ Κ. ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
                ΕΛΕΓΧΘΗΚΕ
Και βεβαιώνεται  ότι  η ανωτέρω δαπάνη ποσού  
ύψους είκοσι  πέντε  εκατομμυρίων  ευρώ
( 25.000.000 € ) είναι εντός του διαθέσιμου 
ποσοστού  των εγγεγραμμένων πιστώσεων του
ΜΤΣ υπό ΚΑΕ 0632.
Καταχωρήθηκε  με  α/α  30 στο  Βιβλίο  Εγκρίσεων
και  Εντολών Πληρωμής της Υπηρεσίας μας.
Υπόλοιπο προς ανάληψη : μηδέν ευρώ ( 0 € )

      Τμηματάρχης Κ. Λογιστηρίου
Μυκονιάτης Εμμανουήλ  Βαθμός Α/ΠΕ
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ Δ.Ε.Υ.Α.Λ.






Την  03-12-2011, ημέρα  Σάββατο και ώρα 11.00´ πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα της Δ.E.Υ.Α.Λάρισας συγκέντρωση των Αποστράτων Αστυν/κών  Λάρισας, όπου ενημερώθηκαν για διάφορα συνταξιοδοτικά θέματα πουπροέκυψαν από το χρόνο της τελευταίας  Γενικής Συνέλευσης [Μάρτιο 2011] από τον πρόεδρο  κ. ΔΙΒΑΝΗ Βασίλειο. 


 Επακολούθησε διεξοδική συζήτηση και έλαβαν τον λόγο αρκετοί συνάδελφοι μέλη του Συνδέσμου μας, που κατέθεσαν ουσιώδεις προτάσεις, για αξιοποίηση από το Δ.Σ. του Συνδέσμου.

                                                                                                    

14 Δεκεμβρίου 2011

"ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ"


                                     Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου
«Χριστός γεννάται, δοξάσατε·
Χριστός εξ ουρανών, απαντήσατε·
Χριστός επί γης, υψώθητε»

Η ορθόδοξη υμνολογία των Χριστουγέννων αναγγέλλει θριαμβευτικά αλλά και διαγράφει θεολογικά το μεγάλο μυστήριο της θείας ενανθρωπήσεως.
Το προπατορικό αμάρτημα είχε ως αποτέλεσμα την υποταγή του ανθρώπινου γένους σε τρεις αμείλικτους εχθρούς: «Πριν την παρουσία του Χριστού», λέει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, «τη φύση μας την εξουσίαζαν ο διάβολος, η αμαρτία και ο θάνατος... Ο διάβολος απατούσε, η αμαρτία έσφαζε και ο θάνατος έθαβε».
Για τη λύτρωση του ανθρώπου από την τυραννία της ψυχόλεθρης αυτής τριάδας, ο Θεός οικονόμησε την ενανθρώπηση του Υιού Του.
Γι' αυτό λοιπόν χαίρει η οικουμένη, γι' αυτό πανηγυρίζει η Εκκλησία, «επειδή ο Πατέρας έστειλε τον Υιό Του για να σώσει τον κόσμο» (Α' Ιω. 4:14).
Η ομιλία του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου «Εις το γενέθλιον του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού», της οποίας το μεγαλύτερο μέρος ακολουθεί σε ελεύθερη νεοελληνική απόδοση, εκφωνήθηκε στην Αντιόχεια, κάποια Χριστούγεννα της προτελευταίας δεκαετίας του 4ου αιώνα.
Θέμα της είναι το μυστήριο της σαρκώσεως του Λόγου του Θεού και η ερμηνεία του μεγαλειώδους σχεδίου της θείας οικονομίας. Συγκρίνοντας ο άγιος τα γεγονότα Παλαιάς Διαθήκης και Καινής, δια­πιστώνει την προαγγελία της ενανθρωπήσεως του Κυρίου, την οποία, αν και γνώριζαν οι Ιουδαίοι, δεν αποδέχθηκαν. Έτσι, τόσο αυτοί όσο, κατ' επέκταση, και όλοι οι ανά τους αιώνες άπιστοι και αμφισβητίες ελέγχονται για την αγνωμοσύνη τους προς τον ευεργέτη μας Κύριο.
Ο λόγος του ιερού Χρυσοστόμου με το ενθουσιώδες πανηγυρικό ύφος, τη συστηματική αγιογραφική κατοχύρωση, τον πλούτο των επιχειρημάτων και τη θεολογική σαφήνεια, τέρπει, πείθει, ενθουσιάζει, συναρπάζει...
Με συνοδοιπόρο λοιπόν τον ιερό πατέρα και τα χρυσά του λόγια, ας πορευθούμε νοερά μέχρι το ιερό σπήλαιο της Βηθλεέμ κι ας προσκυνήσουμε με ευγνωμοσύνη το σπαργανωμένο θείο Βρέφος, τον Σωτήρα και Λυτρωτή μας.

(Πρόλογος υπό των πατέρων της Ιεράς Μονής Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής)
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ

Μυστήριο παράξενο και παράδοξο αντικρύζω. Βοσκών φωνές φτάνουν στ' αυτιά μου. Δεν παίζουν σήμερα με τις φλογέρες τους κάποιον τυχαίο σκοπό. Τα χείλη τους ψάλλουν ύμνο ουράνιο.
Οι άγγελοι υμνολογούν, οι αρχάγγελοι ανυμνούν, ψάλλουν τα Χερουβείμ κα δοξολογούν τα Σεραφείμ. Πανηγυρίζουν όλοι, βλέποντας το Θεό στη γη και τον άνθρωπο στους ουρανούς.
Σήμερα η Βηθλεέμ μιμήθηκε τον ουρανό: Αντί γι' αστέρια, δέχτηκε τους αγγέλους· αντί για ήλιο, δέχτηκε τον Ήλιο της δικαιοσύνης. Και μη ζητάς να μάθεις το πώς.
Γιατί όπου θέλει ο Θεός, ανατρέπονται οι φυσικοί νόμοι.
Εκείνος λοιπόν το θέλησε. Και το έκανε. Κατέβηκε στη γη κι έσωσε τον άνθρωπο.
Όλα συνεργάστηκαν μαζί Του γι' αυτόν το σκοπό.
Σήμερα γεννιέται Αυτός που υπάρχει αιώνια, και γίνεται αυτό που ποτέ δεν υπήρξε. Είναι Θεός και γίνεται άνθρωπος! Γίνεται άνθρωπος και πάλι Θεός μένει!
Όταν γεννήθηκε, οι Ιουδαίοι δεν δέχονταν την παράδοξη γέννησή Του: Από τη μια οι Φαρισαίοι παρερμήνευαν τα ιερά βιβλία· κι από την άλλη οι γραμματείς δίδασκαν αλλά αντί άλλων. O Ηρώδης πάλι, ζητούσε να βρει το νεογέννητο Βρέφος όχι για να το τιμήσει, μα για να το θανατώσει.
Ε λοιπόν, όλοι αυτοί σήμερα τρίβουν τα μάτια τους, βλέποντας το Βασιλιά τ' ουρανού να βρίσκεται στη γη μ' ανθρώπινη σάρκα, γεννημένος από παρθενική μήτρα.
Και ήρθαν οι βασιλιάδες να προσκυνήσουν τον επουράνιο Βασιλιά της δόξας.
Ήρθαν οι στρατιώτες να υπηρετήσουν τον Αρχιστράτηγο των ουράνιων Δυνάμεων.
Ήρθαν οι γυναίκες να προσκυνήσουν Εκείνον που μετέβαλε τις λύπες της γυναίκας σε χαρά.
Ήρθαν οι παρθένες να προσκυνήσουν Εκείνον που δημιούργησε τους μαστούς και το γάλα, και τώρα θηλάζει από Μητέρα Παρθένο.
Ήρθαν τα νήπια να προσκυνήσουν Εκείνον που έγινε νήπιο, για να συνθέσει δοξολογικό ύμνο «απ’ τα στόματα των νηπίων» (Ψαλμ. 8:3).
Ήρθαν τα παιδιά να προσκυνήσουν Εκείνον που η μανία του Ηρώδη τα ανέδειξε σεπρωτομάρτυρες.
Ήρθαν οι ποιμένες να προσκυνήσουν τον καλό Ποιμένα, που θυσίασε τη ζωή Του για χάρη των προβάτων.
Ήρθαν οι ιερείς να προσκυνήσουν Εκείνον που έγινε αρχιερέας όπως ο Μελχισεδέκ (Εβρ. 5:10).
Ήρθαν οι δούλοι να προσκυνήσουν Εκείνον που πήρε μορφή δούλου, για να μετατρέψει τη δουλεία μας σ' ελευθερία.
Ήρθαν οι ψαράδες να προσκυνήσουν Εκείνον που τους μετέβαλε σε «ψαράδες ανθρώπων» (Ματθ. 4:19)
Ήρθαν οι τελώνες να προσκυνήσουν Εκείνον που από τους τελώνες ανέδειξε ευαγγελιστή.
Ήρθαν οι πόρνες να προσκυνήσουν Εκείνον που παρέδωσε τα πόδια του στα δάκρυα μιας πόρνης.
Κοντολογίς, ήρθαν όλοι οι αμαρτωλοί να δουν τον Αμνό του Θεού, που σηκώνει στους ώμους Του την αμαρτία του κόσμου:
Οι μάγοι για να Τον προσκυνήσουν·
οι ποιμένες για να Τον δοξολογήσουν·
οι τελώνες για να Τον κηρύξουν·
οι πόρνες για να Του προσφέρουν μύρα·
η Σαμαρείτισσα για να ξεδιψάσει·
η Χαναναία για να ευεργετηθεί.
Αφού λοιπόν όλοι σκιρτούν από χαρά, θέλω κι εγώ να σκιρτήσω, θέλω να χορέψω, θέλω να πανηγυρίσω. Δίχως κιθάρα, δίχως αυλό, δίχως λαμπάδες αναμμένες στα χέρια μου. Πανηγυρίζω κρατώντας, αντί γι' αυτά, τα σπάργανα του Χριστού. Αυτά είναι η ελπίδα μου, αυτά η ζωή μου, αυτά η σωτηρία μου, αυτά ο αυλός μου, αυτά η κιθάρα μου. Γι' αυτό τα 'χω μαζί μου: Για να πάρω από τη δύναμή τους δύναμη, για να φωνάξω μαζί με τους αγγέλους, «δόξα στον ύψιστο Θεό», και με τους ποιμένες, «και ειρήνη στη γη, ευλογία στους ανθρώπους»
(Λουκ. 2:14).
Και ξέρετε γιατί; Γιατί Εκείνος που προαιώνια γεννήθηκε από τον Πατέρα ανεξήγητα, γεννιέται σήμερα από παρθένα υπερφυσικά. Το πως, το γνωρίζει η χάρη του Αγίου Πνεύματος. Εμείς μόνο τούτο μπορούμε να πούμε: Πως αληθινή είναι και η ουράνια γέννησή του, αδιάψευστη είναι και η επίγεια. Αλήθεια είναι ότι γεννήθηκε Θεός από Θεό, αλήθεια είναι και ότι γεννήθηκε άνθρωπος από παρθένα. Στον ουρανό είναι ο μόνος που γεννήθηκε από τον Πατέρα μόνο, γιος Του μονογενής. Και στη γη είναι ο μόνος που γεννήθηκε από την Παρθένο μόνο, γιος της μονογενής. Όπως στην περίπτωση της ουράνιας γεννήσεώς Του είναι ασέβεια να σκεφτούμε μητέρα, έτσι και στην περίπτωση της επίγειας γεννήσεώς Του είναι βλασφημία να υποθέσουμε πατέρα. Ο Θεός Τον γέννησε με τρόπο θεϊκό.
Η Παρθένος Τον γέννησε με τρόπο υπερφυσικό. Έτσι, ούτε η ουράνια γέννησή Του μπορεί να εξηγηθεί, ούτε η ενανθρώπησή Του μπορεί να ερευνηθεί. Το ότι Τον γέννησε η Παρθένος σήμερα το γνωρίζω. Το ότι Τον γέννησε ο Θεός προαιώνια το πιστεύω. Κι έχω μάθει να τιμώ σιωπηλά τη γέννησή Του, χωρίς φιλοπερίεργες έρευνες κι ανώφελες συζητήσεις. Γιατί, σ' ό,τι αφορά το Θεό, δεν
πρέπει να στέκεται κανείς στη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, αλλά να πιστεύει στη δύναμη Εκείνου που κατευθύνει τα πάντα.
Τί φυσικότερο απ’ το να γεννήσει μια παντρεμένη γυναίκα; Αλλά και τί πιο παράδοξο απ’ το να γεννήσει παιδί μια παρθένα, δίχως άνδρα, και να παραμείνει παρθένα;
Γι’ αυτό λοιπόν μπορούμε να ερευνούμε ό,τι γίνεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους. Ό,τι όμως συμβαίνει με τρόπο υπερφυσικό, ας το σεβόμαστε σιωπηλά.
Όχι γιατί είναι επικίνδυνο, αλλά γιατί είναι ανερμήνευτο.
Φόβο νιώθω μπροστά στο θείο μυστήριο.
Τί να πω και τί να λαλήσω;
Βλέπω εκείνη που γέννησε. Βλέπω κι Εκείνον που γεννήθηκε. Αλλά τον τρόπο της γεννήσεως δεν μπορώ να τον καταλάβω. Όπου θέλει, βλέπετε, ο Θεός, νικώνται οι φυσικοί νόμοι. Έτσι έγινε κι εδώ: Παραμερίστηκε η φυσική τάξη και ενέργησε η θεία θέληση.
Πόσο ανέκφραστη είναι η ευσπλαχνία του Θεού!
Ο προαιώνιος Υιός του Θεού, ο άφθαρτος και αόρατος και ασώματος, κατοίκησε μέσα στο φθαρτό και ορατό σώμα μας. Για ποιό λόγο; Να, όπως ξέρετε, εμείς οι άνθρωποι πιστεύουμε περισσότερο σ' ό,τι βλέπουμε παρά σ' ό,τι ακούμε. Στα ορατά πιστεύουμε. Στ' όρατα όχι. Έτσι δεν πιστεύαμε στον αόρατο αληθινό Θεό, αλλά λατρεύαμε ορατά είδωλα με μορφή ανθρώπων.
Δέχτηκε λοιπόν ο Θεός να παρουσιαστεί μπροστά μας με ορατή μορφή ανθρώπου, για να διαλύσει μ' αυτόν τον τρόπο κάθε αμφιβολία για την ύπαρξή Του. Κι ύστερα, αφού μας διδάξει με την αισθητή και αναμφισβήτητη παρουσία Του, ναμας οδηγήσει εύκολα στην αληθινή πίστη, στ' αόρατα και υπερφυσικά.
Κατάπληξη με γεμίζει το θαύμα!
Παιδί βλέπω τον προαιώνιο Θεό!
Σε φάτνη αναπαύεται, Αυτός που έχει θρόνο τον ουρανό!
Χέρια ανθρώπινα αγγίζουν τον απρόσιτο κι ασώματο!
Με σπάργανα είναι σφιχτοδεμένος, Αυτός που σπάει τα δεσμά της αμαρτίας!
Όμως... τούτο είναι το θέλημά Του: Την ατιμία να μεταβάλει σε τιμή· με δόξα να ντύσει την ευτέλεια· και την προσβολή σ' αρετή να μεταπλάσει.
Πήρε το σώμα μου. Μου προσφέρει το Πνεύμα Του. Μου χαρίζει το θησαυρό της αιώνιας ζωής, παίρνοντας αλλά και δίνοντάς μου: Παίρνει τη σάρκα μου για να με αγιάσει· μου δίνει το Πνεύμα Του για να με σώσει.
«Να, η παρθένος θα μείνει έγκυος» (Ησ. 7:14).
Τα λόγια είναι της συναγωγής, μα το απόκτημα της Εκκλησίας.
Η συναγωγή έβαψε το νήμα· η Εκκλησία φόρεσε τη βασιλική στολή.
Η Ιουδαία Τον γέννησε· η οικουμένη Τον υποδέχτηκε.
Η συναγωγή Τον θήλασε και Τον έθρεψε· η Εκκλησία Τον παρέλαβε και ωφελήθηκε.
Στη συναγωγή βλάστησε το κλήμα· εμείς όμως απολαμβάνουμε τα σταφύλια της αλήθειας.
Η συναγωγή τρύγησε τα σταφύλια· οι ειδωλολάτρες όμως πίνουν το μυστικό πιοτό.
Εκείνη έσπειρε στην Ιουδαία το σπόρο· οι ειδωλολάτρες όμως θέρισαν το στάχυ με το δρεπάνι της πίστεως. Αυτοί έκοψαν με σεβασμό το ρόδο, και στους Ιουδαίους έμεινε το αγκάθι της απιστίας.
Το πουλάκι πέταξε, κι αυτοί οι ανόητοι κάθονται και φυλάνε ακόμα τη φωλιά.
Οι Ιουδαίοι πασχίζουν να ερμηνεύσουν το βιβλίο του γράμματος, και οι ειδωλολάτρες τρυγούν τον καρπό του Πνεύματος.
«Να, η παρθένος θα μείνει έγκυος».
Πες μου, Ιουδαίε, πες μου λοιπόν, ποιόν γέννησε;
Δείξε, σε παρακαλώ, θάρρος, έστω και σαν εκείνο που έδειξες μπροστά στον Ηρώδη. Αλλά δεν έχεις θάρρος. Και ξέρω γιατί. Γιατί είσαι επίβουλος. Στον Ηρώδη
μίλησες για να Τον εξολοθρεύσει· και σ' εμένα δεν μιλάς για να μην Τον προσκυνήσω.
Ποιόν λοιπόν γέννησε; Ποιόν;
Το Δημιουργό της κτίσεως. Κι αν εσύ σωπαίνεις, η φύση το βροντοφωνάζει. Τον γέννησε λοιπόν με τον τρόπο που ο ίδιος θέλησε να γεννηθεί. Στη φύση δεν υπήρχε η δυνατότητα μιας τέτοιας γεννήσεως. Εκείνος όμως, ως κύριος της φύσεως, επινόησε τρόπο γεννήσεως παράδοξο. Κι έδειξε έτσι ότι, και άνθρωπος που έγινε, δεν γεννήθηκε σαν άνθρωπος, μα όπως μόνο σε Θεό ταιριάζει.
Εκείνος που έπλασε τον Αδάμ από παρθένα γη, Εκείνος που από τον Αδάμ κατόπιν έκαμε γυναίκα, γεννήθηκε σήμερα από παρθένα κόρη που νίκησε τη φύση, ξεπερνώντας το νόμο του γάμου.
Ο Αδάμ τότε, χωρίς να έχει γυναίκα, γυναίκα απόκτησε.
Η Παρθένος τώρα, χωρίς να έχει άνδρα, άνδρα γέννησε.
Και γιατί έγινε αυτό; Να γιατί:
Οι γυναίκες είχαν ένα παλαιό χρέος προς τους άνδρες, αφού από τον Αδάμ είχε βλαστήσει γυναίκα χωρίς τη μεσολάβηση άλλης γυναίκας. Για αυτό η Παρθένος σήμερα, ξεπληρώνοντας στους άνδρες το χρέος της Εύας, γέννησε χωρίς άνδρα, δείχνοντας έτσι την ισοτιμία της φύσεως.
Σώος έμεινε ο Αδάμ μετά την αφαίρεση της πλευράς του.
Αδιάφθορη έμεινε κι η Παρθένος μετά τη γέννηση του Βρέφους.
Αλλά πρόσεξε και κάτι ακόμα:
Δεν έπλασε ο Κύριος κάποιο άλλο σώμα για να εμφανιστεί στη γη. Πήρε το σώμα του ανθρώπου, για να μη φανεί ότι περιφρονεί την ύλη από την οποία δημιουργήθηκε ο Αδάμ. Ήρθαν έτσι, Θεός και άνθρωπος, σε μυστική ένωση. Κι ο διάβολος, που είχε υποδουλώσει τον άνθρωπο, τράπηκε σε φυγή.
Ο Θεός γίνεται άνθρωπος, αλλά γεννιέται ως Θεός. Αν προερχόταν, όπως εγώ, από έναν κοινό γάμο, πολλοί θα θεωρούσαν απάτη τη γέννησή Του. Γι' αυτό γεννιέται από παρθένα· γι’ αυτό διατηρεί τη μήτρα της άθικτη· γι' αυτό διαφυλάσσει την παρθενία της ακέραιη: Για να γίνει ο παράξενος τρόπος της γεννήσεως αιτία ακλόνητης πίστεως. Σ' αυτόν λοιπόν που θ' αμφισβητήσει την άσπορη γέννηση του Λόγου του Θεού, θα επικαλεστώ ως μάρτυρα την αμόλυντη σφραγίδα της παρθενίας.
Πες μου λοιπόν, Ιουδαίε, γέννησε η Παρθένος ή όχι; Κι αν μεν γέννησε, γιατί δεν ομολογείς την υπερφυσική γέννηση; Αν πάλι δεν γέννησε, γιατί εξαπάτησες τον Ηρώδη; Όταν εκείνος ζητούσε να μάθει που θα γεννηθεί ο Χριστός, εσύ δεν είπες «στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας» (Ματθ. 2:4); Μήπως εγώ γνώριζα την πόλη ή τον τόπο; Μήπως εγώ γνώριζα την αξία του Βρέφους που ήρθε στον κόσμο; Ο Ησαΐας και οι προφήτες σας δεν μίλησαν γι' Αυτό; Κι εσείς, οι αγνώμονες εχθροί, δεν εξηγήσατε την αλήθεια; Εσείς, οι γραμματείς κι οι Φαρισαίοι, οι ακριβείς φύλακες του νόμου, δεν μας διδάξατε για το Χριστό; Εσείς δεν ερμηνεύσατε τις Γραφές; Μήπως εμείς γνωρίζαμε τη γλώσσα σας; Και όταν γέννησε η Παρθένος, εσείς δεν παρουσιάσατε στον Ηρώδη τη μαρτυρία του προφήτη Μιχαία, «Αλλ' από σένα, Βηθλεέμ, πόλη της περιοχής του Εφραθά, αν και είσαι μια από τις μικρότερες πόλεις του Ιούδα, θα αναδειχθεί αρχηγός του Ισραήλ» (Μιχ. 5:1);
Πολύ καλά είπε ο προφήτης «από σένα». Από σας προήλθε και παρουσιάστηκε σ' ολόκληρο τον κόσμο.
Παρουσιάστηκε ως άνθρωπος, για να καθοδηγήσει τους ανθρώπους.
Παρουσιάστηκε ως Θεός, για να σώσει την οικουμένη.
Μα τί ωφέλιμοι εχθροί που είστ' εσείς! Τι φιλάνθρωποι κατήγοροι!
Εσείς κατά λάθος δείξατε πως το νεογέννητο της Βηθλεέμ είναι Θεός. Εσείς Τον κηρύξατε χωρίς να το θέλετε. Εσείς Τον φανερώσατε, πασχίζοντας να Τον κρύψετε. Εσείς Τον ευεργετήσατε, επιθυμώντας να Τον βλάψετε.
Τι αστοιχείωτοι δάσκαλοι είστε, αλήθεια; Εσείς πεινάτε, και τρέφετε άλλους. Εσείς  διψάτε, και ποτίζετε άλλους. Πάμφτωχοι είστε, και πλουτίζετε άλλους.
Ελάτε λοιπόν να γιορτάσουμε! Ελάτε να πανηγυρίσουμε! Είναι παράξενος ο τρόπος της γιορτής ­όσο παράξενος είναι κι ο λόγος της γεννήσεως του Χριστού.
Σήμερα λύθηκαν τα μακροχρόνια δεσμά.
Ο διάβολος καταντροπιάστηκε.
Οι δαίμονες δραπέτευσαν.
Ο θάνατος καταργήθηκε.
Ο παράδεισος ανοίχτηκε.
Η κατάρα εξαφανίστηκε.
Η αμαρτία διώχτηκε.
Η πλάνη απομακρύνθηκε.
Η αλήθεια αποκαλύφθηκε.
Το κήρυγμα της ευσέβειας ξεχύθηκε και διαδόθηκε παντού.
Η βασιλεία των ουρανών μεταφυτεύθηκε στη γη.
Οι άγγελοι συνομιλούν με τους ανθρώπους.
Όλα έγιναν ένα.
Γιατί;
Γιατί κατέβηκε ο Θεός στη γη κι ο άνθρωπος ανέβηκε στους ουρανούς. Κατέβηκε ο Θεός στη γη και πάλι βρίσκεται στον ουρανό. Ολόκληρος είναι στον ουρανό κι ολόκληρος στη γη. Έγινε άνθρωπος κι είναι Θεός. Είναι Θεός και πήρε σάρκα.
Κρατιέται σε παρθενική αγκαλιά και στα χέρια Του κρατάει την οικουμένη.
Τρέχουν κοντά Του οι μάγοι. Τρέχουμε κι εμείς. Τρέχει και τ' αστέρι για να φανερώσει τον Κύριο τ' ουρανού. Μα... κι Εκείνος τρέχει. Τρέχει προς την Αίγυπτο. Και φαίνεται βέβαια, πως πηγαίνει εκεί για ν' αποφύγει την επιβουλή του Ηρώδη. Όμως τούτο γίνεται για να εκπληρωθούν τα προφητικά λόγια: «Την ημέρα εκείνη ο ισραηλιτικός λαός θα πάρει τρίτος, μετά τους Ασσυρίους και τους
Αιγυπτίους, την ευλογία του Θεού πάνω στη γη» (Ησ. 19:24).
Τί λες, Ιουδαίε; Εσύ που ήσουν πρώτος έγινες τρίτος; Οι Αιγύπτιοι και οι Ασσύριοι μπήκαν μπροστά, και ο πρωτότοκος Ισραήλ πήγε πίσω;
Ναι. Έτσι είναι. Οι Ασσύριοι θα γίνουν πρώτοι, επειδή αυτοί πρώτοι με τους μάγους τους προσκύνησαν τον Κύριο. Πίσω τους οι Αιγύπτιοι, που Τον δέχτηκαν, όταν κατέφυγε στα μέρη τους για ν' αποφύγει την επιβουλή του Ηρώδη. Τρίτος και τελευταίος ο Ισραηλιτικός λαός, που γνώρισε τον Κύριο από τους αποστόλους, μετά τη βάπτισή Του στον Ιορδάνη.
Τι άλλο μένει να πω;
Δημιουργό και φάτνη βλέπω... Βρέφος και σπάργανα... Λεχώνα παρθένα, περιφρονημένη. Φτώχεια πολλή... Ανέχεια πολλή...
Είδες όμως τι πλούτος μέσα στη μεγάλη φτώχεια; Ο Πλούσιος έγινε φτωχός για χάρη μας. Δεν έχει ούτε κρεβάτι ούτε στρώμα. Μέσα σε ταπεινό παχνί Τον έχουν αποθέσει...
Ω φτώχεια, πλούτου πηγή!
Ω πλούτε αμέτρητε, κρυμμένε μες στη φτώχεια!
Μέσα στη φάτνη κείτεσαι και την οικουμένη σαλεύεις.
Μέσα σε σπάργανα τυλίγεσαι και σπας τα δεσμά της αμαρτίας.
Λέξη ακόμα δεν άρθρωσες και δίδαξες στους μάγους τη θεογνωσία.
Τί να πω και τί να λαλήσω;
Να Βρέφος σπαργανωμένο!
Να η Μαρία, Μητέρα και Παρθένος μαζί!
Να ο Ιωσήφ, πατέρας τάχα του Παιδιού!
Εκείνη η γυναίκα, αυτός ο άνδρας. Νόμιμες οι ονομασίες, αλλά χωρίς περιεχόμενο.
Ο Ιωσήφ μνηστεύθηκε μόνο τη Μαρία, και το Άγιο Πνεύμα την επισκίασε. Έτσι, γεμάτος απορία, δεν ήξερε τι να υποθέσει για το Βρέφος: Να πει πως ήταν καρπός μοιχείας, δεν τολμούσε. Να προσφέρει λόγο βλάσφημο εναντίον της Παρθένου, δεν μπορούσε. Ούτε πάλι δεχόταν το Παιδί σαν δικό του, γιατί του ήταν άγνωστο
το πως και από ποιόν γεννήθηκε.
Αλλά να, που, πάνω στη σύγχυσή του, παίρνει απάντηση από τον ουρανό, με τη φωνή του αγγέλου: «Ιωσήφ, μη διστάσεις να πάρεις στο σπίτι σου τη Μαριάμ, γιατί το παιδί που περιμένει προέρχεται από το Άγιο Πνεύμα» (Ματθ. 1:20). Και φανέρωσε έτσι σ' εκείνον και σ' εμάς ότι το Άγιο Πνεύμα επισκίασε την Παρθένο.
Γιατί όμως ο Χριστός θέλησε να γεννηθεί από παρθένα, αφήνοντας αβλαβή την παρθενία της;
Να γιατί:
Κάποτε ο διάβολος εξαπάτησε την παρθένα Εύα. Τώρα ο άγγελος έφερε το λυτρωτικό μήνυμα στην Παρθένο Μαριάμ.
Κάποτε η Εύα ξεστόμισε λόγο, που έγινε αιτία θανάτου. Τώρα η Μαρία γέννησε το
Λόγο, που έγινε αιτία αιώνιας ζωής.
Ο λόγος της Εύας έδειξε το δέντρο, που έβγαλε τον Αδάμ από τον παράδεισο.
Ο Λόγος της Μαρίας έδειξε το Σταυρό, που έβαλε τον Αδάμ πάλι στον παράδεισο.
Σ' αυτόν λοιπόν, το Λόγο του Θεού και Υιό της Παρθένου, που άνοιξε δρόμο μέσα σε τόπο αδιάβατο, ας αναπέμψουμε δοξολογία μαζί με τον Πατέρα και το Άγιο
Πνεύμα στους αιώνες των αιώνων. Αμήν.
(Από τη σειρά των φυλλαδίων «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ» της Ιεράς Μονής
Παρακλήτου Ωρωπού Αττικής.)