20 Ιανουαρίου 2013

"ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ .....ΚΟΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ"

 
[Εύθυμο αστυνομικό διήγημα]
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΤΣΙΟΣ 
  Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ.ε.α. 
Αστυνομία βοήθεια, σκοπέ, παιδιά βοήθεια, θα με σκοτώσει, με κυνηγάει να με σκοτώσει, τον αξ/κό υπηρεσίας,γρήγορα. ---Ποιός θα σας σκοτώσει κύριέ μου, εξηγήστε μου σας παρακαλώ. ---Θα με σκοτώσει ο Βαγγέλης κυρ-αξ/κέ μου, έρχεται με όπλο. -----Μα τι λέτε; πείτε μας τι σας συμβαίνει επί τέλους, είστε καλά; Στα λογικά μου είμαι κυρ-αστυνόμε μου, αλλά κρύψτε με,βάλτε με στα μπουντρούμια να μη με βρει ο Βαγγέλης,προστατέψτε με. ----Καλά-καλά, πηγαίνετε καθίστε εκεί στον καναπέ, ηρεμήστε και θα φροντίσουμε να ζήσετε.[Αυτά άρχισαν να συμβαίνουν ένα καλοκαιρινό βραδυνό......... στο Αστυν.Τμήμα πριν από χρόνια, όταν πανικόβλητος και αναστατωμένος κατέφθασε εκεί ο Μάκης για να ζητήσει προστασία και συνδρομή από την Αστυνομία.] -----Πως ονομάζεστε κύριε και που μένετε; ---Το ονοματάκι μου θέλετε καλέ; Με λένε Μάκη ------- και μένω-------Άχ ένα νεράκι, σας παρακαλώ κυρ-αστυφύλακά μου, καίγομαι, τσουρουφλίζομαι, τη δροσιά του να έχετε καλέ μου κύριε. -----Πήγαινε Πάνο και φέρε στο παλληκάρι ένα-δύο-τρία νεράκια να πάνε κάτω τα ντέρτια.--- Για εξηγήστε μας τώρα Μάκη τι συμβαίνει; -----Δηλαδή σαν εξομολόγηση κύριε Διοικητά μου; -----Δεν είμαι διοικητής , είμαι υπαστυνόμος. ----Καλά κυρ-υπαστυνόμε ότι πεις και σου εύχομαι και αστυνόμος....----Λοιπόν λεβέντη μου είμαι όλος αυτιά. -----Ακούστε, εγώ με τον Βαγγέλη είμαστε μαζί. Δηλαδή <<τα έχουμε>>, εδώ και τρία χρόνια και ζήσαμε ευτυχισμένοι στο ίδιο σπίτι. Εδώ όμως και λίγο καιρό γνώρισα τον Τόλη, ένα πολύ ωραίο αγόρι και μου έκανε <<κλικ>>. Ο Τόλης είναι πολύ ευγενικός και καλός μαζί μου και επί πλέον είναι και κούκλος και τον ερωτεύθηκα. ----Τι του έκανες;-----Τον ερωτεύθηκα κύριε προϊστάμενε, αλλά ο Βαγγέλης κατάλαβε ότι κάτι τρέχει και μου ζήτησε να τα χαλάσω μαζί του, διαφορετικά <<θα με κρεμάσει στο τσιγκέλι σαν σφαχτό>>, έτσι μου είπε ακριβώς. Εγώ όμως θέλω τον Τόλη σαν τρελός. Ο Βαγγέλης με παρακολούθησε και μόλις γύρισα στο σπίτι πήρε ένα μεγάλο μαχαίρι για να με σφάξει. Ευτυχώς πρόλαβα και του ξέφυγα αλλά αυτός με κυνήγησε . Μπορεί τώρα να είναι έξω από την Αστυνομία και να περιμένει πότε θα φύγω για να με σκοτώσει. Τώρα τι θα απογίνω; Δεν θα συγχωρήσει την απιστία μου , γιατί είχαμε δώσει όρκο ότι θα είμαστε μαζί μέχρι να πεθάνουμε. -------Για δώσε μας τα στοιχεία του Βαγγέλη και που μπορεί να βρίσκεται συνήθως, εσύ πήγαινε στο διπλανό γραφείο και μείνε εκεί μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε[Ο Υπαστυνόμος κάλεσε το περιπολικό Ασφαλείας, για να εντοπισθεί αθόρυβα ο Βαγγέλης, να ερευνηθεί και να προσαχθεί στο Τμήμα. Πραγματικά μετά από μία ώρα περίπου Ο Βαγγέλης αναζητήθηκε και βρέθηκε σε μικρή απόσταση από την Αστυνομία, σχεδόν κρυμμένος για να μην αναγνωρισθεί και στη συνέχεια προσήχθη στο Τμήμα.] -----Εσύ είσαι ο Βαγγέλης; Για να σε δούμε λίγο και να σου κάνουμε μερικές ερωτήσεις. ------Ξέρω-ξέρω κυρ-Αξ/κέ μου τι θα με ρωτήσετε. Τα στοιχεία μου είναι Βαγγέλης---------- Για πες μας Βαγγέλη,  τον Μάκη τον γνωρίζεις; Πλάκα μου κάνετε; Με τον Μάκη είμαστε πολύ φίλοι και συνεργάτες. ----Δηλαδή πόσο φίλοι είστε; ----Είμαστε κολλητάρια, δηλαδή ζευγάρι. -----Και γιατί τότε κυνηγάς τον Μάκη και θέλεις να του κάνεις κακό; ------Εγώ-εγώ; φτού-φτού, σας λέει ψέματα το μωρουλίνι. -----Το ποιό; ----Το μωρουλίνι , έτσι τον λέω χαϊδευτικά τον Μάκη γιατί συμπεριφέρεται σαν μωρό το <<καλλιαρντό>> μου. Καλέ εγώ έτσι το είπα, για να τον τρομάξω.-----Για ποιόν λόγο θέλεις να τον τρομάξεις Βαγγέλη; ----Να ξέρετε, θα σας πω, αλλά μην το μαρτυρήσετε. Ο Μάκης γνώρισε τώρα τελευταία ένα άλλο αγόρι και θέλει να <<τα χαλάσουμε>>. Εγώ δεν θα το αντέξω αυτό και έτσι θέλησα να τον φοβίσω, γιατί μου ήλθε <<ντομπρουτζάς>>----Είναι έτσι Βαγγελάκη,ή μας λες ψεματάκι; ----Όχι-όχι έτσι είναι, αλήθεια λέω, αλλά μπορείτε να με λέτε και Βάγγο, αν δεν σας πειράζει...----Ναι βρε Βάγγο, ο Μάκης όμως τώρα φαίνεται ότι αγαπάει αλλού. Εσύ θα βγάλεις μαχαίρι, τις συνέπειες δεν τις σκέπτεσαι; Δεν τις σκέπτομαι, γιατί ζηλεύω πολύ και αν θολώσω δεν ξέρω τι θα κάνω. Θα τον σκοτώσω, ή θα σκοτωθώ και το κρίμα στο λαιμό σας. ...Καλά άσε τα κρίματα και πήγαινε σε εκείνο το γραφείο και περίμενε. -------Δημήτρη τι μπλέξιμο είναι αυτό; Αυτοί είναι ικανοί για όλα. Τι θα κάνουμε; εδώ ο κόσμος καίγεται......Ψάξε να βρεις τον εραστή, αφού μάθεις από το μωρουλίνι, που θα τον βρούμε και φέρτον εδώ σύντομα. ----Εντάξει κύριε Υπαστυνόμε, έφυγα. Πραγματικά μετά από λίγη ώρα ο Υπαστυνόμος <<υποδέχθηκε>> τον Τόλη. -----Για λέγε μας Αποστόλη τι συμβαίνει με σένα και τον Μάκη. -----Τι να συμβαίνει; Συμπάθησα τον Μάκη και είδα ότι ήταν αμοιβαία,η συμπάθεια. Εγώ δεν γνώριζα ότι τα είχε με τον Βαγγέλη. -----Ναι αλλά ο Βαγγέλης απειλεί ότι θα σκοτώσει τον Μάκη και θα σκοτωθεί για τα μάτια σου <<Πάρι>>. ------Πω-πω Παναγία μου, θα τον χωρίσω. -----Τι έκανε λέει;τσίριξε ο Μάκης, εξερχόμενος από το γραφείο του αξ/κού υπηρεσίας. ----Αλήτη,παλιόπαιδο, εγώ που <<αλλαξοπίστησα>> για σένα από τον Βάγγο μου και θα με χωρίσεις. Εγώ βρέ θα σε χωρίσω. Πού είσαι Βαγγελάκη μου, που είσαι καμάρι μου, αστέρι μου ------Εδώ είμαι μωρουλίνι μου, εδώ είμαι [ακούγεται τσιριχτή η φωνή του Βαγγέλη από το άλλο γραφείο]. Οι αστυνομικοί σε ετοιμότητα, για να μη γίνει το Αστυν. Τμήμα <<θεατρική επιθεώρηση>>. Ο Αξ/κός υπηρεσίας απομάκρυνε τον Τόλη και του συνέστησε να αφήσει στην ησυχία του τον Μάκη, αφού έτσι ήλθαν τα πράγματα και λίγο αργότερα ο Βαγγέλης με τον Μάκη αφού και αυτοί δέχθηκαν τις συστάσεις του Υπαστυνόμου, πιασμένοι χέρι-χέρι, έφυγαν χαρούμενοι, αφού ευχαρίστησαν τους Αστυνομικούς για την προσφορά τους........Την επόμενη ημέρα στο γραφείο του Υπαστυνόμου, έφθασε μία ανθοδέσμη με την κάρτα του Βαγγέλη και του Μάκη, με δύο καρδούλες και ένα ευχαριστήριο. <<Για σένα που έσωσες την σχέση μας. Φιλάκια Μάκης-Βαγγέλης>>. Ο Υπαστυνόμος χαμογέλασε. Τα τυχερά του επαγγέλματος......... ΥΣ. Ευτυχώς που ο Μάκης δεν ερωτεύθηκε τον Πάνο τον Αστ/κα Υπηρεσίας -εκείνο το φλογερό βράδυ,- που ήταν δίμετρος και ωραίο παιδί, γιατί θα είχαμε δράματα και υστερίες, αφού κάποια στιγμή δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω του και του είπε μάλιστα, <<και εσύ λεβέντη, δεσμοφύλακά μου, είσαι κούκλος>>...... Ο Υπαστυνόμος ήταν τυχερός..........!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.