22 Μαρτίου 2013

ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΤΣ - ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 22-03-2013.


  ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΜΤΣ - ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 22-03-2013

1. Το Μετοχικό Ταμείο Στρατού ανακοινώνει στα τέκνα των στελεχών που έχουν ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις από το ΜΤΣ, τα οποία έχουν υποβάλει στο Ταμείο τη σχετική αίτηση τους μήνες Μάιο του έτους 2010 έως και Αύγουστο του έτους 2010, τα παρακάτω: α]. Να προσκομίσουν ή να αποστείλουν (ταχυαποστολή – courier) στο ΜΤΣ Φορολογική Ενημερότητα για είσπραξη χρημάτων στο όνομά τους, μέχρι 10 Απριλίου 2013. β]. Να προβούν άμεσα στον έλεγχο των λογαριασμών τους (Γενική ή Αγροτική Τράπεζες), προκειμένου να τους ενεργοποιήσουν εάν είναι ανενεργοί και σε περίπτωση που απαιτηθεί αλλαγή λογαριασμού, χωρίς καμία καθυστέρηση, να αποστείλουν τον νέο λογαριασμό στο ΜΤΣ.........>>
ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν δεν υφίσταται αλλαγή λογαριασμού να μην αποστέλλεται στο ΜΤΣ εκ νέου ο παλιός λογαριασμός σε φωτοτυπία, καθόσον δημιουργούνται προβλήματα στη ροή της εργασίας. 
2]. Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι τα δικαιούχα τέκνα που έχουν υποβάλει τις σχετικές αιτήσεις τους από το μήνα Σεπτέμβριο του έτους 2010 μέχρι και το μήνα Δεκέμβριο του έτους 2012 να είναι σε ετοιμότητα, ώστε όταν τους ζητηθούν τα παραπάνω, με νεότερη ανακοίνωση του Ταμείου, να ανταποκριθούν άμεσα. 
3]. Παρακαλούμε για την πιστή εφαρμογή των αναφερομένων στην εν λόγω ανακοίνωση, θέτοντας υπόψη σας ότι λόγω του αυστηρού χρονοδιαγράμματος τόσο η τηλεφωνική, όσο και η αυτοπρόσωπη επικοινωνία σας με τα αρμόδια όργανα του Ταμείου είναι πολύ δύσκολη. 
4]. Το Ταμείο θα σας ενημερώνει για κάθε περαιτέρω εξέλιξη, με σχετικές ανακοινώσεις του. 
5]. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας και παρακαλούμε για τη συμπαράστασή σας στο δύσκολο έργο μας. 
- Αποστολή Στοιχείων στη Διεύθυνση: 
Μετοχικό Ταμείο Στρατού 
Κολοκοτρώνη 13 Τ.Κ. 10562 - Αθήνα 
(Υπόψη Κας Μπασουκέα Σταυρούλας). 
                                  ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ

338 σχόλια:

  1. Κύριε Αποστόλη μετά την νέα αυτή ανακοίνωση μήπως μάθατε κάποια καινούρια πληροφορία για το πότε θα πληρωθούν ο Νοέμβριος 2009 έως Απρίλιος 2010 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι φίλε μου δεν έμαθα κάτι συγκεκριμένο και είναι απορίας άξιον που δεν ανακοίνωσαν ακόμη τα ονόματα των δικαιούχων!!!!!Δέν ξέρω τι να υποθέσω.....

      Διαγραφή
  2. κοιταξα σημερα αγροτικη δεν εχουν μπει. ειμαι ιαν 2010. ας ελπισουμε για την ερχομενη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ κοίταξα σήμερα φίλε μου είμαι στην Γενική Νοέμβριος 2009 αλλά τίποτα, μακάρι να τα βάλουν την επόμενη εβδομάδα. Πάντως είναι ανησυχητικό που ακόμα δεν έχουν βάλει τα ονόματα των δικαιούχων…….

      Διαγραφή
  3. Μήπως έχει κάποιος κανένα νεότερο για το ΒΟΕΑ.Εννοώ για τη 2η δόση.Κύριε Αποστόλη μπορεί να σας ζαλίσαμε, αλλά μόνο εσείς να μας ενημερώσετε έγκυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσημα νεώτερο δεν έχω αγαπητέ φίλε.Από ανεπίσημα χείλη πολλά ακούγονται....

      Διαγραφή
  4. Μήπως κάποιος ξέρει κάτι νεότερο για το ΒΟΕΑ?Ας μας ενημερώσει. Η αγωνία όπως καταλαβαίνεται όλοι οι ενδιαφερόμενοι είναι μεγάλη.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι καινούργιο δεν υπάρχει.Πιστεύω ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα του ΜΤΣ και λογικά μέχρι το τέλος Μαρτίου ή αρχές Απριλίου,πρέπει να εξοφληθούν τα ΒΟΕΑ αυτής της περιόδου. Υπομονή.....

      Διαγραφή
    2. Να ρωτησω και γω κατι στην ανακοινωση π εβγαλαν ειπαν να ειμαστε σε ετοιμοτητα αυγουστος του 10 μεχρι δεκεμβρης του του 12 δηλαδη εμεις του αυγουστου του 10 θα περιμενουμε να τα παρουμε μεχρι να ελεγχθουν τα βοεα δυο χρονων δεν ειναι αδικια αυτο

      Διαγραφή
    3. Εάν διαβάσεις προσεκτικά την ανακοίνωση,αναγράφει ότι οι δικαιούχοι που έχουν καταθέσει τα δικαιολογητικά τους την περίοδο Μάϊος 2010-Αύγουστος 2010, ν΄αποστείλουν άμεσα φορολογική ενημερότητα έως 10 Απριλίου 2010,για την είσπραξη των χρημάτων τους και
      Επίσης ότι τα δικαιούχα τέκνα που έχουν υποβάλει τις σχετικές αιτήσεις τους από το μήνα Σεπτέμβριο του έτους 2010 μέχρι και το μήνα Δεκέμβριο του έτους 2012 να είναι σε ετοιμότητα, ώστε όταν τους ζητηθούν τα παραπάνω, με νεότερη ανακοίνωση του Ταμείου, να ανταποκριθούν άμεσα.
      Επομένως εσύ που είσαι Αύγουστος 2010 ακολουθείς μετά και η εξόφληση θα γίνει,πιθανότητατα τον Μάϊο ή Ιούνιο ε.ε.
      Εσφαλμένα λοιπόν βγάζεις το συμπέρασμα ότι πρέπει να ελεγχθούν ΒΟΕΑ δύο χρόνων και κατόπιν να έλθει η σειρά σου!!!!!


      Διαγραφή
    4. Κυριε Αποστολε θελω να σας ρωτησω αν μπορειτε να μου απαντησε στο περιπου ποσο ειναι το ποσο που μου αντιστοιχει. Ο πατερας μου ειχε 25 χρονια στη χωροφυλακη βγηκε στη συνταξη με αποδοχες υποδιευθυντη α. Εγω γεννηθηκα το 1987 και εκανα αιτηση τον οκτωβρη του 10. Σας ευχαριστω εκ των προτερων

      Διαγραφή
    5. Εάν είναι σωστά τα στοιχεία που μου έδωσες,να υπολογίζεις περίπου 14.000 €.

      Διαγραφή
  5. με πρόχειρους υπολογισμούς από μένα έχω την εντύπωση οτι είσαι κάπου στα 13.000-14.000 κάπου εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύμφωνα με πληροφορίες που έχω, το Μ.Τ.Σ τα χρήματα τα έδωσε στις τράπεζες.Ας ελπίσουμε ότι είναι αλήθεια και δεν παίζουν με τον πόνο μας.Όποιος εχει κάρτα και του είναι εύκολο ας πάει να δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πηγα γενικη πριν μια ωρα, δεν υπαρχει κατι...
    έγκυρες πηγές? γιατι οτι γινεται με τραπεζες εχουμε τρομαξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Αποστόλη απαντήστε και σε μένα αν δεν σας κάνει κόπο, πόσο περίπου θα είναι το πόσο που θα πάρω.Γεννήθηκα το 1985,έκανα αίτηση το Φεβρουάριο του 2010,ο πατέρας μου είναι ακόμα εν ενεργεία και πλήρώνεται με τα 2/3 του αστυνομικού διευθυντή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα χρόνια υπηρεσίας έχει ο πατέρας σου και τη βαθμό πραγματικό φέρνει τώρα;

      Διαγραφή
    2. Κατετάγει στην ατυνομία το 1983,κατέχει το βαθμό του ΥΠΑΣ/ΜΟΥ Α και πληρώνεται με το βαθμό του αστυ νομικού διευθυντή.[λάθος εκ παραδρομής τα 2/3 του αστυνομικού διευθυντή].Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. παιδιά πήγα πριν 20 λεπτά σε ΑΤΜ της Γενικής και δεν υπάρχει κάτι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. για την αποφυγή παρεξηγήσεων δεν είμαι ο κύριος Αποστόλης( γραφεί πάντα επώνυμα :) γιατί τον παρακολουθώ τόσο καιρό)... προτείνω το παρακάτω site για τον υπολογισμό ΒΟΕΑ: enstoloi.net που για κάποιο λόγο δε μου ανοίγει τώρα (δεν ξέρω αν λειτουργεί ακόμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα.. εγω ειμαι νοε τ 2009.. προλαβαινω να δωσω φορ ενηνερωτητα..ειxα καποιο πρωσοπικο θεμα υγειας κ οπωσ καταλαβαινετε καθυστερησα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε και βέβαια μπορείς να στείλεις φορολογική ενημερότητα άμεσα και να αναφέρεις τους λόγους που δεν το έπραξες αυτό έγκαιρα.
      Θέλω να πιστεύω, ότι θα σου καταβληθούν τα χρήματα μαζί με τους δικαιούχους της περιόδου Απριλίου 2010-Αυγούστου 2010.

      Διαγραφή
  12. Μήπως κάποιος ξέρει αν μπήκαν τα λεφτά στην Αγροτική Τράπεζα? Ας μας ενημερώσει.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι ακομα. λογικα αυριο η μεθαυριο

      Διαγραφή
    2. Μπα. εγώ πιστεύω από εβδομάδα η αγροτική θα τα βάλει.

      Διαγραφή
    3. Ιαν 2010 αίτηση στα κλειστά 22 πατέρας μου 27 χρόνια μισθολογικός βαθμός υποδιευθυντή βγήκε σύνταξη το 2009.11500 έχω υπολογίσει σωστά?

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ φίλε περίπου 11.500-12.000 να υπολογίζεις.

      Διαγραφή
  13. MPHKAN GENIKH!!!!!!!!! de xerw gia alles trapezes omws :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε καλή μεριά.Τι ημερομηνία ήσουνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Αποστολε μπορειτε στο περιπου να μας προσδιορισετε ποτε θα πληρωθει ο οκτωμβρης του 10 οποια πληροφορια δινεται παντα ειναι ακριβης

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε,σύμφωνα με την ανωτέρω ανακοίνωση του ΜΤΣ,λογικά μετά την επεξεργασία των ΒΟΕΑ περιόδου Μαϊου 2010-Αυγούστου 2010,πιστεύω πως μέσα στο καλοκαίρι ή το πολύ αρχές Φθινοπώρου, θα εξοφλήσουν κι εσάς.Εξ΄άλλου είστε οι τελευταίοι και υπάρχει πρόβλεψη εξόφλησης όλων των ΒΟΕΑ μέχρι και το Δεκέμβριο 2012.

      Διαγραφή
  15. Νοέμβριος 2009 στην γενική. Μου τα βάλανε το πρωί παιδιά. Κύριε Αποστόλη σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις πληροφορίες που μας δίνατε τόσο καιρό, να είστε καλά !!!
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Αποστολε μπορει να φανει χαζο αυτο που θα σας ρωτησω αλλα λογο χαμου του πατερα μ προσφατος παθαμε ενα μπερδεμα με τη χαρτουρα. Ενας γνωστοσ μ πηγε στο μτσ λογω το οτι εγω μενω επαρχια για να δει την ημερομηνια που ο πατερας μ κατεθεσε τα χαρτια για τη προικοδοτηση μ. Εγραψαν σε ενα χαρτακι αρ πρωτ 19011 και 13-7-2010 αρα πρεπει να καταθεσω τα δικαιολογητικα τωρα; συγνωμα αλλα ειναι ματ αιες οι προσπαθειες να επικοινωνησω μ το ταμειο στρατου

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ παληκάρι μου,να είσαι καλά και σου εύχομαι ολόψυχα σε καλή μεριά τα χρήματα....

      Διαγραφή
  16. Αγαπητέ φίλε,κατά αρχάς δέξου τα Θερμά συλληπηριά μου για το χαμό του πατέρα σου.Τώρα,όσον αφορά τα δικαιολογητικά σου,στείλε άμεσα [μέχρι 10 Απριλίου 2013] τη φορολογική ενημερότητα και έλεγξε άν ο λογαριασμός σου είναι ενεργός.Δέν χρειάζεται να τηλεφωνήσεις,ούτως ή άλλως δεν σηκώνουν τηλέφωνα,λόγω φόρτου εργασίας. Είσαι στη περίοδο Μαϊου 2010-Αυγούστου 2010,που ήδη άρχισε να επεξεργάζεται το Μ.Τ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστω παρα παρα πολυ κυριε Αποστολε σας ευχομαι πραγματικα να ειστε γερος παρα παρα χρονια να στηριζεται ολα τα παιδια γιατι μονο εσεις ασχολειστε σοβαρα μαζι μας.

      Διαγραφή
    2. Οταν δέχομαι τόσο όμορφες ευχές πως να μην είμαι γερός και να έχω όρεξη και κουράγιο για να συνεχίσω!!!!Να είσαι καλά παλληκάρι μου.

      Διαγραφή
  17. Re paidia posa lefta pirate?? Ta xoune faei t lefta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κύριε Απόστολε καλησπέρα, ο πατέρας μου ήταν Αξιωματικός στην ΕΛ.ΑΣ. (Αστυνομικός Υποδ/ντης)και όταν συνταξιοδοτήθηκε πήρε τα 2/3 του Ταξίαρχου , κατετάγη τον Μάρτιο 1987 και παρατήθηκε τον Σεπτέμβριο 2010. Είχε και 28 μήνες στρατό.Εγώ γεννήθηκα το 1992 και έκανα αίτηση στο Μ.Τ.Σ.τον Ιούνιο του 2010. Ο πατέρας μου παίρνει μέρισμα Αντιστρατήγου.Μπορείτε να μου πείτε πόσο είναι το ποσό του ΒΟΕΑ ;
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κύριε Απόστολε, σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κυριε αποστολε καλημερα υπαρχει καποιο νεοτερο ειμαι νοεμβριο του 2009 κι ακομη τιποτα ενω οπως μου ειπαν αλλα παιδια αιτησεις του 2010 εχουν πληρωθει ειναι παραξενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξέρω κι εγώ.Αλλά δεν γνωρίζω το λόγο που δεν πιστώθηκαν τα χρήματα τον μήνα Νοέμβριο 2009.Πιστεύω είναι θέμα Τράπεζας.....Εκτός κι άν είχες κάποιο πρόβλημα με τα δικαιολογητικά σου.

      Διαγραφή
    2. Η Γενική Τράπεζα έχει πληρώσει μέχρι τώρα.Η Αγροτική πιθανότατα από εβδομάδα.

      Διαγραφή
  21. καλημερα. δεκεβρης του 2009 παντως ειναι κομπλε. στην γενικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κυριε αποστολε καλημερα ο πατερας μου ειναι αξιωματικος στην αστυνομια εχει 30 χρονια υπηρεσιας και βαθμο αστυνομικου διευθυντη γεννηθηκα το 1991 κι εκανα αιτηση το 2009 ποσα χρηματα περιπου θα παρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 2009 πληρώθηκε ήδη.Εσύ δεν τα πήρες ;Πάντως να υπολογίζεις περίπου στα 15.500-16.000 €.

      Διαγραφή
  23. Μήπως ξέρει κάποιος τι γίνεται με την ΑΓΡΟΤΙΚΗ τράπεζα?Πότε θα μπούνε τα λεφτά στους λογαριασμούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα που πήρα τηλέφωνο μου είπαν αύριο για Αγροτική

      Διαγραφή
    2. οποιος πληρωθει απο ΑΓΡΟΤΙΚΗ ας μας ενημερωσει... τωρα να περιμενουμε αλλη μια βδομαδα...θα σκασω!!!!

      Διαγραφή
  24. Ευχαριστώ πολύ, αν κάποιος έχει κάτι νεότερο ας μας ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα.να ρωτήσω κ εγω κάτι?έκανα την αίτηση όταν ήμουν 28 χρόνων τον Φεβρουάριο του 10, επειδή δεν γνώριζα ότι μπορώ να πάω νωρίτερα.υπάρχει περίπτωση να αναντιμετοπισω πρόβλημα?μόλις ενημερώθηκα ότι υπάρχει όριο ηλικίας στα 25.είμαι αγροτική κ δεν έχει μπει τίποτα ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσα ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα,όσο αφορά την αγροτική δεν μπήκαν σε κανέναν από μας τα λεφτά.Ποιό ειδικός φυσικά να σας απαντήσει είναι ο κύριος Απόστολος.

      Διαγραφή
    2. Δέν έχεις κανένα πρόβλημα.΄Ηδη ηλιακά την έχεις κατοχυρώσει την ημερομηνία.Το 25ο έτος της ηλικίας είναι το όριο που μπορεί κάποιος να καταθέσει τα δικαιολογητικά του.Πρόβλημα θα είχες εάν υπερέβαινες το 30ο έτος της ηλικίας σου,διότι τότε, θα έχανες το δικαίωμα να καταθέσεις δικαιολογητικά και ως εκ τούτου και τα χρήματα......

      Διαγραφή
    3. Κύριε αποστολέ ευχαριστώ για την απάντηση.φοβάμαι μήπως όταν έκανα την αίτηση δηλαδή τον Φεβρουάριο του 10 ήταν διαφορετικά τα όρια ηλικίας (νομίζω 18-25) κ δεν θα δικαιούμαι τα χρήματα...τα περιμένω τόσα χρόνια κ τα έχω μεγάλη ανάγκη όπως όλοι μας άλλωστε

      Διαγραφή
    4. Δέν υπάρχει καμιά ανησυχία αγαπητέ φίλε.Τά όρια ηλικίας άλλαξαν τον Αύγουστο του 2010 και τον Φεβρουαάριο 2010 που κατέθεσες εσύ τα δικαιολογητικά σου ίσχυε το 18 έτος της ηλικίας. Επομένως είσαι σε άναμονή. Εάν έχεις λογαριασμό στην ΑΤΕ,δεν έχει πληρώσει ακόμη.

      Διαγραφή
    5. Χίλια ευχαριστώ

      Διαγραφή
    6. Καλησπερα και παλι! Θα μπορουσατε να μου πειτε και εμενα αν μπορειτε να υπολογισετε ποσα χρηματα δικαιουμε? Ο πατερασ μου μπηκε στην σχολη ευελπιδων το 1959. Ειχε τον βαθμο του ανθυπολοχαγου το 1961. Αποστρατευτικε το 1975 με βαθμο ταγματαρχη. Εχει επεισης εξαμηνα ειρηνικα μαχητικα 15 και εξαμηνα ειρηνηκα αλεξιπτωτιστη 8. Εγω γεννηθηκα το 1982 και εκανα την αιτηση τον Φεβρουαριο το 2010. Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τον χρονο σας.

      Διαγραφή
    7. Να υπολογίζεις περίπου στα 18.288 €,εάν ο μισθολογικός βαθμός του πατέρας σου είναι 2/3 Ταξιάρχου και στα 15.850 €,εάν είναι Συνατγματάρχου.

      Διαγραφή
    8. Ευχαριστώ πολύ!Υπομονη μεχρι τιν Τριτη (ας ελπισουμε) γιατι ο πατερας δεν ξερει τον μισθολογικο βαθμο...

      Διαγραφή
  26. Ευχαριστώ πολύ. Ας ελπίσουμε οτι δεν θα υπάρχει προβλημα. θα περιμένω και την απάντηση του κ, Αποστόλη. Με είχε ενημερώσει ο πατέρας μου οτι μπορούσα να κανω αίτηση μονο αμα παντρευτώ και έκανα την αίτηση 3 μηνες πριν τον γάμο αλλα δεν τους εχω παει την ληξιαρχική πράξη γάμου, γιατι μετα κατάλαβα οτι αφού είμουν 28 χρονών δικαιουμουνα τα χρήματα έτσι κιαλλιώς. Τώρα μολις διαπίστωσα οτι έχουν οριο ηλικίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. παντως παιδια ειναι οτι χειροτερο να εισαι στην αναμονη εδω και 4 χρονια να δινουν τελικα τα χρηματα των πατεραδων μας και να μην μπορουμε να τα παρουμε αμεσα μονο στην ελλαδα συμβαινουν αυτα εγω ηδη ειμαι τρελλαμενος δεν αντεχω αλλο αυτη την αναμονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αγροτική Τράπεζα και στην προηγούμενη περίοδο, καθυστέρησε την καταβολή χρημάτων περίπου μια εβδομάδα.Υπομονή λοιπόν.

      Διαγραφή
  28. kalhspera k sugxarhthria gia thn amesh eksipurethsh..o pateras mou mphke sthn astunomia to 73 k suntaksiodoththike to 2003.bathmos apostrateias anthipastunomos k misthologikos ypostrathgos nomizw.ekana aithsh martio tou 10 k eimai gennhmenh to 1985.posa peripou tha parw?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κ αποστολε ο πατερας μου οταν καναμε τα χαρτια μαιο του 2010 ειχε 15 χρονια υπηρεσιας και επαιρνε τα 2/3 του υπαστυνομου β...μπορω να ξερω στο περιπου ποσα θα παρω;;;;ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεννηθηκα το 1987 για το ανωτερο σχολιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον υπολογισμό ΒΟΕΑ,δέν φτάνει μόνο η ημερομηνία γέννησης.Χρειάζεται η ημερομηνία κατάταξης του πατέρα σου στην Αστυνομία,η ημερ.αποστρατείας του,ο κατεχόμενος βαθμός,ο μισθολογικός βαθμός,το έτος κατάθεσης των δικ/κών σου και φυσικά και η ηλικία σου.

      Διαγραφή
  31. Επισης τωρα φερει το βαθμο του αρχιφιλακα μη παραγογικου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Αποστολε ποτε να υπολογιζουμε για πληρωμη Μαιου 10

      Διαγραφή
    2. Ηδη στο ΜΤΣ, μετά τη λήξη της προθεσμίας που είναι 10 Απριλίου ε.ε.,για την υποβολή των φορολ.ενημεροτήτων εκ μέρους των ενδιαφερομένων,θα αρχίσουν να επεξεργάζονται τα δικαιολογητικά της περιόδου Μαϊου 2010-Αυγούστου 2010.Πιστεύω προς το τέλος Μαϊου έως στις αρχές Ιουνίου να έχουν πιστωθεί τα χρήματα στους λογαριασμούς.

      Διαγραφή
  32. Κυριε αποστολε..συγνωμη για τα στοιχεια που δεν τα ανεφερα ολα!στο σωμα κατεταγη το 1995 τα χαρτια τα καταθεσαμε μαιο του2010 και τοτε επαιρνε τα 2/3 του υπαστυνομου β´!εχω γεννηθει το1987!Επισης ειναι εν υπηρεσια και φερει τον βαθμο του αρχιφιλακα μη παραγογικου!!ευχαριστω και παλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον σας!!να ειστε παντα γερος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παιδιά μήπως πήγε κανείς στο μηχάνημα της Αγροτικής Τράπεζας να δει αν μπήκαν και τα δικά μας λεφτά?Δεν έχω κάρτα αλλιώς θα πήγαινα εγώ για να σας ενημερώσω.Έχουν σπάσει τα νεύρα μας να περιμένουμε χρόνια τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι γίνεται βρε παιδιά με τα λεφτά στην Αγροτική?Ακόμα δεν φαίνεται τίποτα. Μήπως ξέρει κάποιος κάτι νεότερο?Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λογικά από εβδομάδα θα μπουν στην Αγροτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εχω την εντυπωση οτι θα μπουν σημερα το μεσημερι,
    στην Αγροτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε αν διαπιστώσεις ότι μπήκαν ενημέρωσε μας.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Διαγραφή
  38. ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπήκαν τα χρήματα στην αγροτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε εμένα πάντως δε μπήκαν τα χρήματα είμαι Ιανουάριο του2010!!αγροτικη τράπεζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δεν έχει μπει τίποτα. Μην παραπλανείτε τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εχω παει 2 φορες σημερα Αγροτικη και τπτ. αν δεν εχουν μπει μην λετε τουλαχιστον ψεμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και εγω έχω παει δυο φορές και δε μπήκαν τα χρήματα!ας ελπίσουμε οτι θα μπουν απο βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το να παραπλανείται και να παίζεται με τον πόνο μας κρυβόμενοι πίσω από την ανωνυμία είναι ανέντιμο και ανήθικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πήρα σε υποκατάστημα της αγροτικής κ μου είπαν ότι λόγω καθολικού Πάσχα πιστεύουν ότιθα μπουν μετά τη Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εγω παντως που πηγα 1μ.μ τα πηρα τα χρηματα παιδια! Αγροτικη τραπεζα ειμαι Απριλιος του 10! Αν πηγατε το πρωι πολυ πιθανο να μην ειχαν μπει!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πιθανόν σε μερικούς τα έβαλαν. οι υπόλοιποι θα περιμένουμε μέχρι την Τρίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. απο αγροτικη τα πηρα το μεσημερι!!απριλιοσ του 2010

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. kurie apostolh sas eixa steilei gia na upologisoume to poso boea pou dikaioume k mou eixate pei peripou sta 17.500,opws panw katw upologisa k monh mou.h aderfh mou to 2008 me ta idia krithria opws egw,phre 17.500,enw emena mou evalan 15.500.mporw na kanw kati h auto einai...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλή μου φίλη,επειδή δεν ενθυμούμαι ακριβώς τα στοιχεία που μου είχες δώσει,εάν δεν σου κάνει κόπο, ενημέρωσέ με για τα κατωτέρω:
    1].Ημερ.Κατάταξης του πατέρα σου στην ΕΛ.ΑΣ.
    2].Ημερ.Διαγραφής του από το Σώμα.
    3].Βαθμός Αποστρατείας του.
    4].Μισθολογικός Βαθμός
    5].Δικαιούμενο μέρισμα από το Μ.Τ.Σ.με τον βαθμό π.χ.Αντ/ρχου,Συντ/ρχου κ.λ.π.
    6].Ημερ.κατάθεσης των δικαιολογητικών σου και
    7].Ηλικία σου σήμερα.
    Επίσης, ημερ.κατάθεσης των δικ/κών της αδελφής σου,καθώς και την ηλικία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. kurie apostolh,ti na pw...me upoxrewnetai k mono gia ton xrono pou sas trwme..
    1.hmer.katat.:12mhna tou 73
    2.hmer.diagr. :6mhnas tou 2003
    3.vath.apostr. :anthipastunomos
    4.misth.vathm. :1/2 ypodieuthinth me dieuthinti
    5.merisma :ypostrathgou me 31xronia
    6.martio tou 2010 k eimai gennhmenh 1985
    h aderfh mou katethese 1/4/08 k einai gennhmenh to 1980
    sas euxaristw polu pantws...
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Κύριε Αποστολή είμαι γεννημένος το 1991 και έκανα τα χαρτιά το Φεβρουαρι του 2010. ο πατέρας μου υπηρέτησε στο σώμα από το 1978 και έφυγε τον Απρίλιο του 2010 και έχει μέρισμα υποστράτηγου. αν έχετε την καλοσύνη μπορείτε να μου υπολογίσετε το ποσό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υπολογίζεις να πάρεις περίπου στα 11.856 €.
      Επειδή δεν γνωρίζω ποιά ακριβώς ημερομηνία γεννήθηκες,δεν μπορώ να σου βγάλω ακριβώς το ποσό που θα πάρεις.Υπολόγισα 19 χρονών όταν κατέθεσες τα δικαιολογητικά Χ 12= 228 μήνες.Πιθανόν οι μήνες καταβολής εισφορών να είναι περισσότεροι,όποτε μπορείς και μόνος σου να βγάλεις το ακριβές ποσό,παίρνοντας ως παράδειγμα το κατωτέρω υπόδειγμα.

      Διαγραφή
  53. Σύμφωνα με τον δικό μου υπολογισμό,εσύ δικαιούσαι 15.600 € περίπου [Ημερ.κατ/σης δικ/κών 2010 σε ηλικία 25 χρόνων,γεννημένη 1985].Η αδελφή σου πρέπει να έλαβε το ποσό των 17.472 € περίπου [Ημερ.Κατ/σης δικ/κών 2008 σε ηλικία 28 χρόνων,γεννημένη 1980]. ΄Οπως διαπιστώνεις κι'σύ υπάρχει μιά διαφορά τριών [3] χρόνων με την αδελφή σου και ως εκ τούτου εισέπραξε περισσότερα χρήματα,διότι κατεβλήθησαν περισσότερες εισφορές από τον πατέρα σου.
    Για ενημέρωσή σου το ΒΟΕΑ υπολογίζεται ως εξής:[π.χ.για σένα]: Δικαιούμενο μέρισμα Υποσ/γου 260 € Χ 60 μερίσματα=15.600 € Χ 300 μήνες [25 χρόνων Χ 12=300 μήνες] καταβληθείσες εισφορές=4.680.000,διαιρούμενο αυτό ποσό με το 300 μας δίνει το ποσό 15.600,που αντιστοιχεί στο ΒΟΕΑ.
    Το ποσό της αδελφής σου είναι: 260 € Χ 60 μερίσματα=15.600 € Χ 336 μήνες [28 χρόνων Χ 12=336 μήνες]καταβληθείσες εισφορές=5.241.600,διαιρούμενο αυτό το ποσό με το 300 μας δίνει το ποσό 17.472 €,που αντιστοιχεί στο ΒΟΕΑ.
    Οταν θα σου αποσταλεί από το Μ.Τ.Σ. η πράξη απονομής ΒΟΕΑ,θα αναγράφει αναλυτικά το υπολογισμό του ποσού,οπότε τότε θα μπορέσεις να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
    Εάν θέλεις επιπλέον πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. malista,katalava..ta posa pantws ta upologisate akrivws!pws mporw na epikoinwnhsw mazi sas?tha perimenw thn praksh aponomhs boea loipon...apo tous upologismous sas pantws fainetai oti einai swsta ta lefta...oti k na pw einai ligo...sas euxaristw eilikrina polu gia ton xrono sas k ton kopo pou kanate gia tous upologismous...na eiste panta kala k oti epithimite....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κύριε Απόστολε, παρακαλώ, βλέπω τους υπολογισμούς σας στις κοπέλες, και για να υπολογίσω και τα δικά μου, θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν το 300 που διαιρείται στο τέλος είναι για όλους το ίδιο και τι υποδηλώνει?

    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κύριε Απόστολε, με βάσει τους υπολογισμούς σας παραπάνω, εγώ γεννήθηκα το 1992 και έκανα αίτηση τον Ιούνιο του 2010. Ο πατέρας μου μπήκε στην αστυνομία το 1987 και αποστρατεύτηκε
    το 2010 με μέρισμα αντιστράτηγου και 25 χρόνια υπηρεσίας.
    Υπολόγισα τα ΒΟΕΑ μου στα 12.500 €.ΣΩΣΤΆ?

    Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή δεν είναι επαρκή τα στοιχεία σου,με επιφύλαξη υπολογίζω ότι πάρεις περίπου 11.000 € έως 11.200 €.
      Εάν ακολουθήσεις τα κατωτέρω παραδείγματα,μπορείς και μόνος να βγάλεις το ποσό,εισάγοντας τα σωστά στοιχεία.

      Διαγραφή
    2. Κύριε Απόστολε απο την απόφαση του ΜΤΣ το μέρισμα του πατέρα μου είναι 284 €. Εγώ έκανα αίτηση ένα μήνα μετά την συμπλήρωση των 18 μου.
      Και πάλι σας ευχαριστώ και συγγνώμη.

      Διαγραφή
    3. Εάν είναι σωστά τα στοιχεία που μου δίνεις και κατέθεσες τα δικ/κά σου 18 χρόνων,δικαιούσαι 12.268 € περίπου.

      Διαγραφή
  57. Κυριε αποστολε παρκληση ο πατερας μου κατεταγη το 1995 την αιτηση την εκανα μαιο του 2010 και επαιρνε τα 2/3 του υπαστ´β!εχω γεννηθει το 1987,μπορειτε να το υπολογισετε σας παρακαλω!!αλλος μου λεει 4.500 και αλλος μου λεει 7.500 τι να πιστεψω;;;;;;Και ειναι ακομη εν υπηρεσια και φερει το βαθμο του αρχιφ.μη παραγωγικου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,επειδή όταν κατέθεσες τα δικαιολογητικά σου ο πατέρας σου είχε μόλις 15 χρόνια υπηρεσίας [1995-2010],δεν είμαι σε θέση να υπολογίσω το ακριβώς ποσό του ΒΟΕΑ,καθόσον δεν γνωρίζω το ακριβές ποσό του μερίσματος που δικαιούται κάποιος με αυτά τα χρόνια υπηρεσίας,διότι μετά την κατάθεση των δικ/κών,σταματούν οι εισφορές προς Μ.Τ.Σ.
      Για ενημέρωσή σου,το ΒΟΕΑ βγαίνει ως εξής:Ποσό μερίσματος[;] X 60 μερίσματα,Χ 276 μήνες [1987-2010 ημερ.κατάθεσης των δικ/κών σου,23 χρόνων Χ 12= 276 μήνες],το ποσό που βρίσκουμε το διαιρούμαι με τον συντελεστή "300" και βρίσκουμε το ακριβές ποσό ΒΟΕΑ.
      Για να γίνω πιό σαφής,παραθέτω ένα υποθετικό παράδειγμα:π.χ.260[ποσό μερίσματος] Χ 6 0 μερίσματα =15.600 € Χ 276 [μήνες καταβολής εισφορών]=4.305.600,διαιρούμενο με το 300=14.352,ποσό που αντιστοιχεί στο ΒΟΕΑ.



      Διαγραφή
  58. παιδια αν καποιος παρει τα λεφτα του απο την αγροτικη ας μας ενημερωσει παρακαλω!εγω θα παω αυριο να ελενξω, τη παρασκευη παντως δεν ειχε μπει τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικοί έχουν γράψει ότι την Παρασκευή τα πήρανε.Δεν έχω κάρτα και δεν μπορώ να πάω να δω τη γίνεται.Αν ξέρει κάποιος κάτι ας μας ενημερώσει.Φεβρουάριος 2010.

      Διαγραφή
    2. Λόγω του καθολικού Πάσχα !!! μου είπαν ότι δεν θα μπουν τα λεφτά αύριο. αν πάει πάντως κάποιος ας ειδοποιησει

      Διαγραφή
  59. geia sas,enhmerwnw oti exoun mpei sthn agrotikh thn paraskeuh..phga stis 3me karta k den eixan mpei,phga stis 8k htan mesa..martio tou 10 eimai k ta phra....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα σας. τι έγινε με την αγροτική έχουμε κανένα νέο; άντε γιατί και η υπομονή έχει τα όρια της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δέν υπάρχει κάτι νεώτερο αγαπητέ φίλε.Το ίδιο έκανε και την προηγούμενη περίδο η ΑΤΕ,κατάβαλε καθυστηρεμένα τα ΒΟΕΑ κατά δύο εβδομάδες,έναντι της Γενικής Τράπεζας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου κάτι; Μερικοί λένε ότι δεν τα έχουν πάρει ακόμα από την Αγροτική. Άλλοι λένε ότι τα πήραν την παρασκευή. πως γίνεται αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που πήγα το πρωΐ στην Αγροτική δεν μπήκαν τα χρήματα.Φεβρουάριος 2010 κατάθεση αίτησης.Αν έχει κάποιος νεότερα ας μας ενημερώσει.

      Διαγραφή
  63. Παιδιά τωρα πήγα στην αγροτική και δε μπήκε τίποτα!ιανουαριο του2010 είμαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Φεβρουάριος του 10 μωλις μπήκα αγροτική μέσω e banking κ έχουνε μπει.επιτέλους!!!!ευχαριστούμε κ αποστολέ για την ενημέρωση κ το ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΕίμαΙ Φεβρουάριος του 10.,μόλις κοίταξα αγροτική μέσω e banking κ μπήκαν!!!ευχαριστούμε κ αποστολέ για την ενημέρωση κ το ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δεν έχει μπει τίποτα σε μένα (φεβρουάριος 2010)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πήρα τηλέφωνο στην Αγροτική,Φεβρουάριος 2010,όπως και ο φίλος πιο πάνω ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κυριε Αποστολε ειναι η σειρα μου για βοεα τωρα. Ομως η φορολογικη μ ενημερωτητα ισχυει για ενα μηνα λογω αλλης μια δοσης στην εφορια. Λετε να εχω προβλημα στη καταβολη χρηματων; αν μπορειτε απαντηστε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κυριε Αποστολε ειναι η σειρα μου για βοεα τωρα. Ομως η φορολογικη μ ενημερωτητα ισχυει για ενα μηνα λογω αλλης μια δοσης στην εφορια. Λετε να εχω προβλημα στη καταβολη χρηματων; αν μπορειτε απαντηστε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Kirie apostole eimai noe 2009 alla dn exoun bei akoma. Argisa ligo me forologiki enimerotita alla entaksei m pan tha argisoun duo meres apo autous p itan tipikoi sta dikiologitika.. t ginetai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τωρα θα τα καταθεσω ειμαι στη σειρα Μαη 2010 εως Αυγουστο. Λετε να υπαρχει προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τωρα θα τα καταθεσω ειμαι στη σειρα Μαη 2010 εως Αυγουστο. Λετε να υπαρχει προβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν νομίζω να έχεις πρόβλημα,αλλά για πάν ενδεχόμενο στείλε και μια Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986,που να δηλώνεις ότι επειδή η φορολ.ενημερότητα ισχύει για ένα [1] μήνα, εξουσιοδοτείς το ΜΤΣ να ζητήσει απ΄ευθείας αυτή από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.του τόπου κατατωγής σου. Το σχετικό έντυπο θα το βρείς στην αρχή του ιστολογίου,πάνω αριστερά,με την ένδειξη "Χρήσιμα δικαιολογητικά".Εκτύπωσέ το και συμπλήρωσε τα στοιχεία που σου ζητά και απ'εστειλέ το,μαζί με τη φορ. ενημερότητα στο Μ.Τ.Σ.

      Διαγραφή
  73. Καλημέρα σε όλους και στον κύριο Αποστόλη. Τα χρήματα στην Αγροτική φάνηκαν σήμερα το πρωί,Φεβρουάριος 2010.Κύριε Αποστόλη να είστε πάντα καλά,ο Θεός να σας δίνει υγεία και δύναμη για να συνεχίζεται έτσι.Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,εγώ και η οικογένεια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σ΄ευχαριστώ πολύ καλέ φίλε μου για τα καλά σου λόγια,να είσαι πάντα καλά.
    Σου εύχομαι ολόψυχα σε καλή μεριά τα χρήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τα χρήματα στιλ Αγροτική μπήκαν. ευχαριστούμε κύριε Αποστολε για την ενημερωση και την υπομονή σας όλον αυτόν τον καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Σε καλή μεριά τα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ειμαι νοεμβριος του 2009, πηγα στην αγροτικη σημερα και τιποτα.. ξερει κανεις τιποτα?γιαιτ σε αλλους μπηκαν ηδη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδιά πιστεύω πως είναι θέμα της Τράπεζας και εκεί πρέπει να πιέσετε...Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό,δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω....

      Διαγραφή
    2. τι να πω, βλεπω οτι σε αλλους μπηκαν και απορω!εσεις γνωριζεται οτι οντως εχουν μπει?ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας!

      Διαγραφή
  78. Κι εγώ το ίδιο πήγα στις 3:10 σήμερα το μεσημέρι και τίποτα ακόμα.Γιατί συμβαίνει αυτό;Έχει κάποια σχέση το κάθε υποκατάστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. μπηκαν τελικα τα λεφτα?εγω πηγα το πρωι αγροτικη και δεν μπηκε τιποτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Επειδή βρισκόμουν στην ίδια θέση με σας και η αγωνία είχε φτάσει στο αποκορύφωμα,σήμερα πήρα τα χρήματα.{Φεβρουάριος2010}Από αυτά που γνωρίζω θέλω να σας πω ότι δεν μπαίνουν σε όλους την ίδια μέρα,για αυτό δεν τρέχει λόγος ανησυχίας,λίγο υπομονή ακόμα,ίσως φανούν μετά τις 12 το βράδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ενημέρωση από το ΜΤΣ, η ΑΤΕ είπε ότι θα τα βάλει σε όλους μέχρι αύριο (Τετάρτη). Δώστε και μια μέρα παραπάνω (άντε Πέμπτη) γιατί πρόκειται για χειροκίνητη δουλειά (δεν είναι τακτική μισθοδοσία) και θα έχουν σεντόνια μπροστά τους να περνάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. μολις γυρισα απο αγροτικη και επιτελους μπηκαν τα λεφτα!!!καλοφαγωτα παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Καλημέρα έχω κανει τα χαρτιά μου τον ιούνιο του 2010 μήπως έχει κανένας ενημέρωση για το ποτε θα πληρωθούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,σύμφωνα με πληροφορίες η καταβολή του ΒΟΕΑ προβλέπται προς το τέλος Μαϊου-αρχές Ιουνίου ε.έ.

      Διαγραφή
  84. Σημερα πηγα στο ΜΤΣ τα χρηματα Μαιου-Αυγουστου ειπαν θα τα βαλουν το πρωτο δεκαημερο του μαιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Εχουμε κανα νεοτερο για το ποτε θα μπουν τα χρηματα μαιου-αυγουστου;;;;;ευχαριστω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ας ελπισουμε οτι ισχυει αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω για το πρώτο δεκαήμερο του Μαιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Εχω κανει τα χαρτια μου Ιουνιο του 2010 κυριε Αποστολε μηπως γνωριζεται κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητή Εύη.Τα ΒΟΕΑ της περιόδου Μαϊου-Αυγούστου 2010,σύμφωνα με πληροφορίες θα καταβληθούν προς το τέλος Μαϊου-αρχές Ιουνίου ε.ε.Θέλω να πιστεύω ότι έστειλες εκπρόθεσμα την φορολογική σου ενημερότητα έως 10-04-2013,ούτως ώστε να μην έχεις πρόβλημα ως προς την καταβολή των χρημάτων.

      Διαγραφή
  88. Nαι τα χαρτια μου τα ειχα στειλει πριν τησ 10/4 και με ειχαν καλεσει για να στειλω με fax μια φωτοτυπια απο το βιβλιαριο μου και το εστειλα και τοτε μου ειχαν πει στο τηλεφωνο οτι θα εμπαιναν τα χρηματα μεχρι τελος Απριλιου αλλα μεχρι και σημερα που πηγα στην τραπεζα δεν ειχαν μπει γιαυτο σας ρωτησα μηπως γνωριζατε!σας ευχαριστω πολυ παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Εύη,αυτό ακριβώς εξηγώ πιό κάτω στο φίλο μας,ότι ποτέ μέχρι τώρα δέν έχει φανεί συνεπές ΜΤΣ,ως προς την καταβολή των χρημάτων.Μακάρι να διαψευσθώ...Το θέμα όμως είναι ότι έχει δρομολογηθεί η όλη κατάσταση και απλά λίγη υπομονή χρειάζεται απ'όλους σας...

      Διαγραφή
  89. Συγγνώμη κύριε Απόστολε, αλλά εγώ σήμερα μίλησα με ΜΤΣ (στέλεχος) και μου είπαν ότι οι καταστάσεις Μαίου - Αυγούστου 2010, σταδιακά από αύριο θα στέλνονται στις τράπεζες και η εντολή είναι μέχρι τις 10 Μαίου, να εξοφληθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι είναι αγαπητέ φίλε,αλλά να έχεις υπόψη σου ότι ποτέ έως τώρα δεν έχει φανεί συνεπές το ΜΤΣ,γι΄αυτό και δίνω ένα περιθώριο έως το τέλος Μαϊου.Εν τω μεταξύ υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και απο τις Τράπεζες [ΓΕΝΙΚΗ-ΑΤΕ]και ειδικώτερα από την ΑΤΕ,με διαφορά καταβολής χρημάτων έως και 15 ημέρες περίπου.΄Ιδωμεν.

      Διαγραφή
  90. Μακαρι να ειναι ετσι γιατι εγω παιρνω τηλ απο προχθες και δεν το σηκωνει κανενας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αν πληρωθεί κανένας ας το γράψει να ξέρουμε και εμεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. αντε να δουμε στις 10 μερες δεν κολλαμε... παλι καλα που υπαρχει και ο συνδεσμος να τα λεμε μεταξυ μας και να βγαζουμε ακρη.... οποιος πληρωθει απο αιτησεις μαιου αυγουστου 2010 ας το φωναξει να εχουμε και οι υπολοιποι το νου μας γιατι ζζουμε ενα δραμα αντε μπας και δουμε και μια ασπρη μερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Tιποτα και σημερα τωρα παμε για μετα το Πασχα!Ας ελπισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Evi μίλησα σήμερα με ΜΤΣ και μου είπαν ότι από Μ. Δευτέρα αρχίζουν οι πληρωμές. ΖΩΗ.

      Διαγραφή
    2. Μακαρι Ζωη!!!!!εγω παιρνω τηλ μερες τωρα αλλα δεν το σηκωνει κανεις!

      Διαγραφή
    3. Evi, δεν παίρνω στα γνωστά τηλέφωνα αλλά σε ένα γνωστό του πατέρα μου στο ΜΤΣ, στο κινητό του. ΖΩΗ.

      Διαγραφή
    4. Τοτε ακομα καλυτερα Ζωη!Αν εχεις κατι νεοτερο απο Δευτερα γραψε μου!Θα παω και εγω απο Δευτερα παλι στην Αγροτικη να τσεκαρω!

      Διαγραφή
  94. Καλημέρα τελικά τι έγινε? πληρώθηκε κανείς σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Mεχρι της 11 το πρωι που κοιταξα εγω στην Αγροτικη δεν ειχε μπει τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Παιδιά , 100% τα χρήματα είναι πια στις τράπεζες. Είναι πια θέμα τράπεζας. Η ΓΤΕ πληρώνει σχεδόν άμεσα , η ΑΤΕ έχει καθυστέρηση 3 ημέρες valer.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Καλησπέρα! Είμαι Ιούνιος 2010...επικοινώνησα μετά από πολλές προσπάθειες με το Μ.Τ.Σ στο 2103223541 και μου είπαν ότι τα χρήματα θα μπουν στις τράπεζες την πρώτη εργάσιμη μετά το Πάσχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι έτσι αγαπητέ φίλε και να φανεί επιτέλους συνεπές το ΜΤΣ στις ανακοινώσεις του....

      Διαγραφή
  98. Είσαι ΑΤΕ ή ΓΤΕ? Γιατί εμένα σήμερα το πρωί μου είπαν άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Τελικα ποιο απ τα 2 παραπανω σχολια ισχυει ομως? Μπηκαν ηδη στις τραπεζες η μετα το Πάσχα θα μπουν? Πολλα ακουμε και δεν ξερουμε τι ισχυει οντως! Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Λογαριασμό έχω στην Γενική αλλά δεν με ρώτησαν σε ποιά τράπεζα είμαι...απλά τους ανέφερα οτι έχω κάνει την αίτηση τον Ιούνιο του 2010 και μου είπαν συγκεκριμένα οτι οι καταστάσεις με τα ονόματα και τα χρήματα θα φύγουν σήμερα και ότι οι λογαριασμοί θα πιστωθούν την πρώτη εργάσιμη μετά το Πάσχα...και ακουγόταν και πολύ σίγουρη γι αυτό που μου έλεγε...εσένα τι άλλα σου είπαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου είπαν ότι οι καταστάσεις από σήμερα είναι στις τράπεζες.Να σκεφτείς μου είπαν ότι δούλεψαν και το ΣΚ για να τις παραδώσουν.Τέλος μου είπε ότι η ΑΤΕ καθυστερεί περίπου τρεις μέρες και η ΓΤΕ πληρώνει άμεσα.

      Διαγραφή
    2. Εσύ ποιό μήνα έκανες την αίτηση?

      Διαγραφή
    3. Είμαι ΓΤΕ,έκανα αίτηση Ιούνιο 2010 και τα διακαιολογητικά τα πήγα 26/03.

      Διαγραφή
    4. τι να πω...πάντως ξέρω σίγουρα ότι η τράπεζα θέλει κάποιο χρόνο για να πιστώσει τα χρήματα και ίσως γι αυτό λένε την πρώτη εργάσιμη μετά το Πάσχα....εσύ είπες και το όνομά σου ή γενικά ρώτησες για τα χρήματα εκείνης της περιόδου...όπως και να χει εγώ θα ξαναπάρω τηλέφωνο αύριο, αν το σηκώσουν δηλαδή, να δω τι θα μου πουν...θα τους αναφέρω και αυτό που είπαν σε σένα, και βλέπουμε...πάντως δεν νομίζω να καθυστερήσουν πολύ...υπομονή, εδώ περιμένουμε τόσα χρόνια τα λεφτά μας...

      Διαγραφή
    5. Είπα το όνομά μου.

      Διαγραφή
    6. ε τότε δε νομίζω να λένε ψέματα...θα πάρω και αύριο και ξαναρωτήσω...

      Διαγραφή
  101. Παιδιά καλημέρα!Κανένα νέο ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις γύρισα από ΓΤΕ. Πληρώθηκα !!! ΖΩΗ .

      Διαγραφή
    2. Μπράβο!!!!!! Σε καλή μεριά!!!! Ποιό μήνα είχες κάνει την αίτηση αν επιτρέπεται?

      Διαγραφή
    3. Μπραβο Ζωη!!!! να τα χαρεις οπως θελεις!!!! και εγω Ιουνιο του 2010 ειμαι μακαρι να μου μπουν!!!!!θα παω μολις σχολασω απτην δουλεια στην Αγροτικη να ξανακοιταξω!

      Διαγραφή
    4. Evi, σ'ευχαριστώ πολύ.Η ΑΤΕ όπως μου είχε πει ο γνωστός μου, έχει καθυστέρηση περίπου 3 ημέρες!

      Διαγραφή
  102. καλημερα παιδια και εγώ απο γενική πληρώθηκα σήμερα. τα χαρτια τα είχα κάνει ιούνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και σε σένα!!!! Να τα χαρείτε παιδιά!!!! να ρωτήσω κάτι...τις φορολογικές ενημερότητες τις στείλατε μέχρι 10/4...γιατί εγώ καθυστέρησα λιγάκι....αν επιτρέπεται πόσα λεφτά πήρες?εννοώ αυτά που περίμενες?

      Διαγραφή
    2. Παιδιά σας εύχομαι σε καλή μεριά τα χρήματα και να περάσετε όλοι σας ένα όμορφο Πάσχα.
      Επίσης να γνωρίζετε ότι το ΜΤΣ στη δική σας περίοδο στάθηκε συνεπέστατο,εν αντιθέσει με τις άλλες περιόδους που υπήρξε καθυστέρηση πάνω από μήνα και τα παιδιά ήταν μέσα στην αγωνία.

      Διαγραφή
    3. Κυριε Αποστολε μακάρι να τα πάρουμε και εμείς που έχουμε λογαριασμό στην Αγροτική Τράπεζα γιατι παρόλο που είμαστε στην ίδια περίοδο μέχρι και σημερα δεν έχουν μπει χρήματα!

      Διαγραφή
    4. Αν τα βάλανε γενική σήμερα λογικά θα καθυστερήσουν λίγο παραπάνω στην αγροτική...

      Διαγραφή
    5. Λίγη υπομονή Εύη.Η αγροτική τα καταβάλει με καθυστέρηση μιάς εβδομάδα περίπου.Επομένως μετά το Πάσχα θα καταβληθούν και σε σας.

      Διαγραφή
  103. την εφορολογική ενημερώτητα την είχα καταβάλει εντος οριου και πήρα όσα υπολόγιζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. K.APOSTOLH KALHSPERA, EIMAI APO THN PERIOXH THA ARTAS KAI THA HTHELA NA SAS KANO KAPOIES EROTHSEIS SXETIKA ME THN PROIKODOTHSH.KATARXAS STON DIKO MAS SYLLOGO DEN EXEI BGEI AKOMA ANAKOINOSH GIA NA STEILOYME FOROLOGIKH ENHMEROTHTA K OLOS TYXAIOS MPHKA STH SELIDA TOY METOXIKOY TAMEIOY KAI EIDA OTI H ANAKOINOSH EXEI BGEI APO TIS 22/03/2013 KAI H PROTHESMIA HTAN MEXRI TIS 10/04.EGO DYSTHXOS THN ESTEILA STIS 16/04.APO TIS SYNOMILIES POY DIABAZO STO BLOG BLEPO OTI KAPOIA PAIDIA POY EKANAN TA XARTIA TOYS TON IOYNIO TOY 2010 TA EXOYN HDH PAREI, EGO TA EKANA TON IOYLIO TOY 2010 KAI THA HTHELA NA MOY PEITE AN GNORIZETE POTE PERIPOY THA PARO TA XRHMATA.EPISHS AN MPOREITE NA MOY PEITE KAI POSA XRHMATA THA PARO.O PATERAS MOY KATETAGEI STON STRATO TON 02/1976, APOSTRATEYTHKE TO KALOKAIRI TOY 2002 ME TON BATHMO TOY TAGMATARXH MISTHOLOGIKOS BATHMOS 1/2 TOY YPODIEYTHINTI KAI MERISMA ANTISYNTAGMATARXH.EGO TA XARTIA TA EKANA TON IOYLIO TOY 2010 KAI EIMAI GENNHMENH TON IOYLIO TOY 1985, EPISHS NA EPISHMANO OTI EXEI PLHROMENOYS 28 MHNES STRATO KAI 2 XRONIA KARABIA(DEN KSERO AN AYTA METRANE GIA EPIPLEON XRHMATA).SAS EYXARISTV POLY GIA TON XRONO SAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητη φίλη όντως η προθεσμία υποβολής της φορολ.ενημερότητας για τα ΒΟΕΑ της περιόδου Μαϊου-Αυγούστου 2010,έληξε την 10-04-2013.΄Ηδη όσοι δικαιούχοι έχουν λογαριασμό στη Γενική Τράπεζα τους έχουν πιστωθεί τα χρήματα από χθές [30-04-2013]. Η ΑΤΕ μόνο καθυστερεί λίγο,αλλά υπολογίζεται ότι κι' αυτή θα τα καταβάλει αμέσως μετά το Πάσχα. Υπόψη σου ότι σ΄όλες τις χρονικές περιόδους χορήγησης των ΒΟΕΑ,υπήρξε από την ΑΤΕ, απόκλιση μιάς εβδομάδας τουλάχιστον στην καταβολή των χρημάτων,έναντι της Γενικής Τράπεζας.Εσύ δεν νομίζω ν΄αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα,διότι είναι πολύ μικρό το διάστημα που καθυστέρησες να υποβάλεις τη φορολογική σου ενημερότητα.Πρέπει όμως να κοιτάξεις εάν ο τραπεζικός σου λογαριασμός στη ΓΕΝΙΚΗ ή ΑΤΕ είναι ενεργός,διότι τότε θα έχεις πρόβλημα....΄Εαν όλα είναι κανονικά πιστεύσω μέσα στο Μάϊο να σου καταβληθούν τα χρήματα. Τελικά το που υπηρέτησε ο πατέρας σου μου τα ....μπερδεύεις λίγο...Από τη μία γράφεις ότι κατετάγη στον στρατό και αποστρατεύθηκε με τον βαθμό του Ταγματάρχη και από την άλλη ότι ο μισθολογικός του βαθμός είναι του Αστυν.Υποδ/ντή [ΕΛ.ΑΣ].Αλλο το ένα κι άλλο το άλλο....Γίνε πιο σαφής για να σου απαντήσω.Συγκεκριμένα χρειάζεται:Ημερ.Κατάταξης του πατέρας σου στην ΕΛ.ΑΣ. ή στον Στρατό,Ημερ.Διαγραφής από το σώμα,Βαθμός που κατείχε όταν αποστρατεύθηκε και τον μισθολογικό του βαθμό.Παράκληση χρησιμοποίησε το προσωπικό μου e-mail για το απαντητικό σου μήνημα.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. k.apostolh kalhspera, sas apanto pali edo dioti antimetopizo ena problhma me to mail moy.o pateras moy katetagh sthn elas ton 02/1976, apostrateythke to kalokairi toy 2002, oso htan en energeia eixe to bathmo toy arxifylaka bhta alla otan bghke sthn syntaksh bghke me ton bathmo toy anthypastynomoy(pisteyo na ta exo grapsei sosta),misthologikos bathmos 1/2 toy ypodieythinth me batmo merismatos antisyntagmatarxh.ta xartia ta ekana ton ioylio toy 2010 kai eimai gennhmenh to 1985.(opos sas eipa k xtes exei plhromena 2 xronia sta karabia kai 28 mhnes sto strato gia thn syntaksh toy, den ksero an metraei ayto apla sas to anafero).

      Διαγραφή
  105. Καλημέρα! Εγώ πήγα τώρα στη Γενική αλλά δεν μου έχουν βάλει τα χρήματα....μήπως επειδή έστειλα την φορολογική μου ενημερότητα στις 25/04? Είμαι Ιούνιος 2010...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι΄αυτό το λόγο αγαπητέ φίλε,διότι είσαι εκπρόθεσμος.Η προθεσμία ήταν μέχρι 10-04-2013.Μην ανησυχείς όμως,διότι πιστεύεται ότι μέσα στο Μαϊο θα εξοφληθούν όλα τα εκπρόθεσμα.

      Διαγραφή
  106. Kalispera eixa kanei aitisi augousto 2010...piga sti geniki extes to prwi kai den eixan mpei...tsekara to vradaki kai eixan mpei!!!elpizw oloi na taktopoihthoun grigora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.