9 Μαΐου 2013

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΒΟΕΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΕ.


Ενημερώνουμε τους δικαιούχους ΒΟΕΑ, περιόδου ΜΑΪΟΥ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010, οι οποίοι είχαν ανοίξει Τραπεζικό λογαριασμό στην ΑΤΕ, ότι σήμερα το μεσημέρι πιστώθηκαν από την εν λόγω Τράπεζα στους λογαριασμούς τους τα χρήματα, με καθυστέρηση μιας εβδομάδας περίπου, έναντι της Γενικής Τράπεζας, βάζοντας έτσι τέλος στην αγωνία χιλιάδων παιδιών.....>> Ως Διαχειριστής του ιστολογίου του Συνδέσμου, Εύχομαι Ολόψυχα σ΄όλα τα παιδιά σε "ΚΑΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ".-

144 σχόλια:

  1. Καλημέρα κ.Αποστόλη, να είστε καλά για την πολύ καλή ενημέρωση. Θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν γνωρίζετε τίποτα για τα παιδιά που κάνανε αίτηση από Σεπέμβρη του 10 και μετά Ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή και τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση από το ΜΤΣ, για την περίοδο Σεπτεμβρίου 2010 έως και Δεκέμβριο 2012. Οι ενδιαφερόμενοι αυτής της περιόδου πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, για την αποστολή οταν τους ζητηθεί, των φορολογικών ενημεροτήτων τους.

      Διαγραφή
  2. Κύριε Απόστολε,

    σας ευχαριστούμε πολύ για την έγκυρη ενημέρωση.

    Θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ στην υπομονή και την καλή σας διάθεση.

    Χαίρομαι ιδιαίτερα διότι η λίστα των ανθρώπων που προσφέρουν ανιδιοτελώς περιλαμβάνει έναν αξιοπρεπή Απόστρατο της ΕΛ.ΑΣ, συνάδελφο του πατέρα μου.

    Να είστε υγιής και να πραγματοποιείται κάθε σας όνειρο.

    Με τιμή
    ΒΕΤ

    Υ.Γ. Καλή επιτυχία στην αιμοδοσία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den pistothikan akomh tha pistothoun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ποιό μήνα είσαι εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα κ.Αποστόλη
    Καταρχάς να σας ευχηθώ Χρόνια Πολλα, και να σας συγχαρώ για το σημαντικό έργο που προσφέρετε.

    Είδα χθες που γράψατε ότι εχουν πιστωθεί τα χρήματα σε όλους τους λογαριαμούς, (είμαι κάτοχος βιβλιαρίου ΑΤΕ).
    Πήγα γεμάτη ελπίδα αργά χθες το βράδυ να ενημερωθώ για το λογαρισμό μου σε ΑΤΜ, και με μεγάλη λύπη και απογοήτευση,διαπίστωσα ότι ο λογαριασμός ήταν ακόμη μηδενικός. Μια φίλη μου που έκανε τα χαρτιά πριν από μένα,τα πήρε κανονικά χθες.
    Έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο?Που μπορώ να απευθυνθώ για να δω τι πρόβλημα δημιουργήθηκε?
    Σ'αυτούς τουσ δύσκολους καιρούς,αυτά τα χρήματα είναι μια σανίδα σωτηρίας για μένα.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά και σε σένα αγαπητέ φίλε και σ΄ευχαριστώ για καλά σου λόγια.
      Δυστυχώς η ΑΤΕ-συγκριτικά με τη Γενική που τα πιστώνει άμεσα γι'όλους τους μήνες-πιστώνει τα χρήματα στους λογαριασμούς των δικαιούχων,τμηματικά και κατά μήνα.Η φίλη σου η οποία πληρώθηκε όπως ισχυρίζεσαι, πρέπει να είχε καταθέσει τα δικαιολογητικά το μήνα Μάϊο 2010,οπότε έπονται με τη σειρά οι επόμενοι μήνες.΄Οπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και επομένως δεν χρειάζεται απευθυνθείς πουθενά.Απλά μόνο να κάνεις λίγη υπομονή....

      Διαγραφή
    2. κ.Απόστολε , εκ παραδρομής παραπάνω έγραψα ότι η φίλη μου κατέθεσε τα χαρτιά πριν από μένα. Τα κατέθεσε μετά από μένα (και αυτή στην ΑΤΕ). Εγώ κατέθεσα τα χαρτιά τέλη Μαιου.Γι'αυτό απορώ.Πως γίνεται να τα πήρε αυτή και εγώ όχι?

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ μου φίλε,τι να υποθέσω!!!Είναι από τα παράλογα της ΑΤΕ.... Μετά απ΄αυτό, βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν πιστώνουν τα χρήματα σύμφωνα με το μήνα κατάθεσης των δικαιολογητικών του καθενός των,αλλά εντελώς...τυχαία!!!

      Διαγραφή
  6. Επίσης κύριε Απόστολε θα ήθελα να σας ρωτήσω, γιατι είμαι μπερδεμένη όταν με το καλό μπουν τα χρήματα μπορώ να κλίσω το λογαριασμό ή υπάρχει περίπτωση να μη τα βάλουν όλα και να ξαναβάλουν κάτι αργότερα και θα χρειασθεί ο λογαριασμός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου φίλη τα χρήματα θα κατατεθούν στο λογαριασμό σου όλα μαζί,κανονικά. Αργότερα δεν πρόκειται να κατατεθούν άλλα χρήματα απο το ΜΤΣ,οπότε είναι στη διακριτική σου ευχέρεια τι θα πράξεις με το λογαριασμό σου....

      Διαγραφή
  7. Κυριε αποστολε αντε αμα τα παρουμε να μας πειτε που θα σας βρουμε να σας κερασουμε κανα τσιπουρο γιατι σας ζαλησαμε και εσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγαπητέ μου φίλε και να ξέρεις ότι ο καλός σου λόγος με ...κέρασε ήδη τσίπουρο...
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Είστε πολύ ωραίος τύπος κύριε!

      Διαγραφή
  8. ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΟΤΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επικοινωνία με το ΜΤΣ είναι δύσκολη έως αδύνατη.Το θέμα είναι της Τράπεζας και πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή.Εάν πάλι δείς ότι έχουν πληρωθεί όλοι απο την ΑΤΕ και σε σένα δεν έχουν καταβληθεί ακόμη τα χρήματα,τότε πρέπει να μεταβείς αυτοπροσώπως στο ΜΤΣ για τα περαιτέρω.Αλλά νομίζω ότι δεν χρειασθεί και σε λίγες ημέρες θα μπεί τέλος στην αγωνία σου.

      Διαγραφή
  9. Ke Αποστολε θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι τα δικα μου χρηματα στην ΑΤΕ DEN EXOYN ΠΙΣΤΩΘΕΙ AKOMA μηπως γνωριζετε κατι.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν γνωρίζω φίλε μου,διότι είναι θέμα καθαρά της Τράπεζας.Από το ΜΤΣ πάντως έφυγαν οι καταστάσεις.

      Διαγραφή
  10. Κύριε Αποστόλη καλησπέρα. Σήμερα μετά από επίσκεψή μου στην τράπεζα διαπίστωσα ότι μου έχουν καταβληθεί πολύ λιγότερα χρήματα από τα αναμενόμενα. Γνωρίζεται κάτι όσον αφόρα κάποιο θέμα μείωσης?? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα σου καταβλήθηκαν και τι περίμενες φίλε μου;
      Στείλε μου με e-mail ημερ.κατάταξης του πατέρα σου στην ΕΛ.ΑΣ.,ημερ.διαγραφής του,τον βαθμό που κατείχε,τον μισθολογικό του βαθμό,καθώς και την ηλικία σου όταν κατέθεσες τα δικαιολογητικά το 2010.

      Διαγραφή
  11. Τα δικα μου ηταν 10718 ημερ.καταταξης του πατερα μου 16/03/1987-22/10/2010 αποστρατεια Αρχ/κας ΜΠΣ μισθολογικος βαθμος Αστυνομος Β δικη μου ηληκια 23 ετων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά είναι τα χρήματα που έλαβες αγαπητέ φίλε.
      Είχε λίγα χρόνια πραγματικής Υπηρεσίας ο πατέρας σου,γι΄αυτό το λόγο είναι και το ποσό μικρό.
      Συγκεκριμένα:194,15 ευρώ το μέρισμα Χ 60 μερίσματα = 11.649 Χ 276 μήνες [23 χρονών=276] = 3.215.124,διαιρούμενο με τον συντελεστή "300" =10.717,08 μας δίνει το ΒΟΕΑ που δικαιούσαι.
      Σου εύχομαι πάντως σε καλή μεριά....

      Διαγραφή
  12. Yparxei kati neotero gia Ioynio toy 2010 sthn Agrotikh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε Αποστόλη εγώ είμαι αυτόσ ου θεώρησα λιγα τα χρήματα και τα στοιχεία ειναι τα εξής:
    11.581,20 καταβλήθηκαν
    28/10/72 ημερ. κατάταξης
    φλεβάρη του 1998 ημερ.διαγραφής( δεν γνωριζω ακριβή ημέρα)
    Βαθμός λοχαγος
    μισθ. βαθμός ταγματάρχη
    στα 25 έκανα την αίτηση
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε, εάν είναι σωστά τα στοιχεία που δίνεις, εγώ βγάζω το ποσό των 12.802 ευρώ.Υπάρχει δλδ μια απόκλιση 1.220,08 ευρώ.Το ποσό 11.581,20 που εισέπραξες, ανταποκρίνεται μόνο στο βαθμό του
      Λοχαγού. Θα σε συμβούλευα να περιμένεις την Απονομή Πράξης ΒΟΕΑ,η οποία θα σου αποσταλεί από το ΜΤΣ,όπου εκεί θα δείς τον τρόπο με τον οποίο υπολογίσθηκε το ΒΟΕΑ και ανάλογα να πράξεις.

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κε ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ 9/2010 ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥ 25 ΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ 16/3/1987-22/10/2010 ΑΡΧ/ΚΑΣ ΜΠΣ-ΜΙΣΘ.ΒΑΘΜΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΟΥ Β Υ.Σ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε,εφόσον τα στοιχεία που μου δίνεις είναι σωστά,το ποσό που δικαιούσαι ανέρχεται στα 11,582 ευρώ. Ως προς την καταβολή των ΒΟΕΑ,από Σεπτέμβριο 2010 και εντεύθεν,θα εκδοθεί ανακοίνωση από το ΜΤΣ για να προσκομίσουν οι ενδιαφερόμενοι φορολογικές ενημερότητες,προκειμένου να ξεκινήσει η επεξεργασία τους.Χρονικά πότε θα γίνει η καταβολή των χρημάτων δεν γνωρίζω.Εσύ πάντως δεν πρέπει να ανησυχείς,διότι είσαι στην αρχή αυτής της περιόδου.

      Διαγραφή
  15. Κ. Αποστόλη καλημέρα, εύχομαι να είστε πάντα καλά, σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη σημαντική πληροφόρηση που μας παρέχετε. Αν μου επιτρέπετε να σας κουράσω και εγώ με τη σειρά μου: ο πατέρας μου μπήκε στο Στρατό στις 15/11/75, αποστρατεύτηκε στις 21/02/08, βαθμός Ταγματάρχης, μισθός Αν/χη, εγώ έκανα αίτηση τον Νοέμβρη του 10 και ήμουν 27 χρονών.Πόσα να υπολογίζω περίπου; Ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,πρέπει να είναι λανθασμένα τα στοιχεία που μου δίνεις,ως προς τους βαθμούς του πατέρα σου. Δέν είναι δυνατόν να ήταν Ταγματάρχης ε.έ.και ο Μισθολογικός του βαθμός ε.α.να είναι του Αντισυνταγματάρχη!! Με τα υπάρχοντα στοιχεία, βγαίνει το ποσό των 15.143 ευρώ. Ρώτησε τον πατέρα σου σχετικά και να επανέλθεις.

      Διαγραφή
    2. Μόλις επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον πατέρα μου και μου είπε πως ήταν Αν/χης ε.ε για 3 μήνες περίπου έως ότου αποστρατευτεί και έπαιρνε (αν κατάλαβα σωστά) αποδοχές Σ/χη.

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν φίλε μου σου βγάζω ΒΟΕΑ με δύο υπολογισμούς:
      1].΄Ενα με τον Μ.Β.του Συντ/ρχη,ποσό 17.118 ευρώ και 2] ΄Ενα με τον Μ.Β. 2/3 Ταξιάρχου [μάλλον αυτός είναι ο σωστός Μ.Β.του πατέρα σου],ποσό 19.751 ευρώ.

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2010 ΜΕ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ?ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΑΙΟΥ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε, η Γενική Τράπεζα έχει ήδη καταβάλει τα χρήματα στους δικαιούχους απο τη Μεγ.Τρίτη. Μόνο η ΑΤΕ εχει κάποιες εκκρεμότητες ακόμη. Δέν γνωρίζω τι μπορεί να συμβαίνει με την περίπτωσή σου...Μήπως έχεις κάποια οφειλή με την Εφορία; Πάντως σε κάθε περίπτωση αρμόδιο είναι το ΜΤΣ για να ενημερωθείς σχετικά...

      Διαγραφή
  17. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ.ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΙΣΩΣ ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΛΑΘΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΟΙΤΑΞΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΛΟΓΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΩ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΤΣ??ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ.ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΤΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τη φορολ.ενημερότητα την έστειλες εμπρόθεσμα έως 10-04-2013;Ο τραπεζικός σου λογαριασμός είναι ενεργός;Εν πάση περιπτώσει,προσπάθησε να έλθεις σε επικοινωνία με το ΜΤΣ.Συνήθως τις μεσημβρινές ώρες είναι εφικτή η επικοινωνία.
      Τα τηλέφωνα είναι τα εξής:
      Τηλ.Κέντρο : 210 3313020 έως 29
      Τμ.Απονομής : 210-3248320, Εσωτ. 208,241,242,250
      Τμ.Καταβολής: Εσωτ.243,244,246
      Τμ.Μητρώων : 210-3223541 Εσωτ. 245

      Διαγραφή
  19. kε ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΝ 9/2010 ΕΙΜΑΙ 25 ΕΤΩΝ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΜΠΗΚΕ 15/9/1985-31/8/2012 ΒΑΘΜΟΣ ΑΝΘ/ΜΟΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΑΣΤΥΝ.Α ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν είναι σωστά τα στοιχεία που δίνεις, δικαιούσαι περίπου 12.800 ευρώ. Ακριβή ημερομηνία καταβολής των χρημάτων δεν γνωρίζω,καθόσον πρέπει πρώτα να εκδοθεί ανακοίνωση από ΜΤΣ για την αποστολή φορολ.ενημερότητας απο τους δικαιούχους και στη συνέχεια να γίνει η επεξεργασία των ΒΟΕΑ ενός εκάστου. Αυτό βέβαια, σε συνάρτηση πόσων μηνών δικαιολογητικά θα επεξεργασθεί το ΜΤΣ...
      π.χ.η περίοδος Μαϊου-Αυγούστου 2010-η οποία έχει ήδη εξοφληθεί-η ανακοίνωσε εξεδόθη τον Μάρτιο 2013 με καταληκτική ημερομηνία υποβολής των φορλ.ενημερωτήτων έως 10-04-2013.

      Διαγραφή
  20. γεια σας.για τα υπολοιπα παιδια του εχουν καταθεσει τα χαρτια τους το 2012 για τα βοεα?υπαρχει καμια ανακοινωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,η επόμενη ανακοίνωση που θα βγεί από το Μ.Τ.Σ.θα είναι για την περίοδο Σεπτεμβρίου 2010 έως και Δεκέμβριο 2012.ΔΕΣ ΕΔΩ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/03/22-03-2013.html

      Διαγραφή
  21. Καλησπέρα, είχα κάνει τα χαρτιά μου Ιούνιο του 2010 με λογαριασμό στην ΑΤΕ και τα παρέλαβα τη Δευτέρα.
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα σας κ. Αποστόλη, είμαι και εγω δικαιούχος του ΒΟΕΑ, έχω κάνει αίτηση στο ΜΤΣ τον Μάρτιο του 2010 και σύμφωνα με τις παραπάνω ανακοινώσεις διαπιστώνω ότι θα έπρεπε κανονικά να μου πιστωθεί ο λογαριασμός στην Γενική Τράπεζα, πράγμα που δεν έχει γίνει έως και σήμερα.Που μπορεί να οφείλεται αυτή η καθυστέρηση? Σε υπαιτιότητα του ΜΤΣ ή Της Γενικής τράπεζας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,έχει περάσει τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και τώρα ανακάλυψες ότι δεν έχεις πληρωθεί;΄Ηδη πληρώθηκε και η περίοδος Μαϊου-Αυγούστου 2010.Να έλθεις άμεσα σε επικοινωνία με το ΜΤΣ,για να ενημερωθείς σχετικά.

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα σας κ.Αποστόλη, είμαι δικαιούχος του ΒΟΕΑ, έχω κάνει αίτηση στο ΜΤΣ τον Αύγουστο του 2010,με λύπη διαπιστώνω ότι ακόμα δε μου έχει πιστωθεί ο λογαριασμός στη Γενική Τράπεζα.Σήμερα μου ήρθε μια ειδοποίηση απο το ΜΤΣ για άμεση προσκόμιση φορολογικής ενημερότητας.Εγώ τους έχω στείλει εδώ και αρκετό καιρό συνημμένα υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 στην οποία δηλώνω οτι δεν υποβάλλω φορολογική δήλωση ως και αντίγραφο ενεργού λογαριασμού της Γενικής Τραπέζης.Τι πρέπει άλλο να κάνω??Σήμερα προσπαθούσα επί μία ώρα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το ΜΤΣ μου έδωσε μια κυρία ένα άλλο τηλέφωνο το οποίο τη μια καλούσε κανονικά και δεν το σήκωνε κανείς, την άλλη φαινόταν ότι μιλούσαν.Τί πρέπει να κάνω??Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aγαπητέ φίλε,εκείνο που έπρεπε να κάνεις,το έκανες, και μάλιστα πολύ σωστά.Επέμενε όμως στην προσπάθειά να επικοινωνήσεις ξανά με το ΜΤΣ.Συνήθως τις μεσημβρινές ώρες απαντούν.Εάν δεν τα καταφέρεις, θα σε συμβούλευα να μεταβείς προσωπικά ή κάποιο συγγενικό σου πρόσωπο στο ΜΤΣ,προκειμένου να έχεις ενημέρωση για το τι ακριβώς συμβαίνει με την υπόθεσή σου.Υπόψη σου ότι υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις σαν και τη δική σου.Η Δ/νση Παροχών του ΜΤΣ,δέχεται το κοινό ΜΟΝΟ τις ημέρες Τρίτη,Τετάρτη και Πέμπτη και από τις ώρες 11:00 έως 14:00.
    Σου εύχομαι καλή τύχη,να κάνεις υπομονή και να μην ανησυχείς,διότι μπορεί να κουραστείς λίγο,αλλά τα χρήματά σου δεν τα χάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κ.Αποστόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟ ΒΟΕΑ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε το ΒΟΕΑ δηλώνεται στη φορολογική δήλωση Ε1 και συγκεκριμένα στον Κωδικό "659" του ΠΙΝΑΚΑ "6"ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ - ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ:
      1]. ........
      3]. Εισοδήματα που αποκτήσατε το 2012, τα οποία απαλλάσσονται από το φόρο, φορολογούνται με ειδικό τρόπο,καθώς και απο μερίσματα ημεδαπών Α.Ε.,Ε.Π.Ε. κ.λ.π.Κωδικός "659".


      Διαγραφή
  27. τα λεφτα που πηραμε τωρα θα τα δηλωσουμε στην φετινη δηλωση η του χρονου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε, τα χρήματα του ΒΟΕΑ θα τα δηλώσεις στο Ε1 το 2014,για εισοδήματα που αποκτήθηκαν μέσα στο 2013. Φέτος [2013] θα δηλωθούν εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2012. Σου εύχομαι σε καλή μεριά τα χρήματα...

      Διαγραφή
  28. ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΑΠΛΑ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟ 2014 ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΤΟ 2013...ΕΣΤΩ..ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ...ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ..ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΒΟΕΑ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΟΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ??ΑΦΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ..ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,το ποσό του ΒΟΕΑ,όπως και το εφάπαξ,δεν φορολογούνται και δηλώνονται στον κωδικό "659" του Πίνακα "6" του Ε1,όπως πιό αναφέρω σ΄άλλο φίλο.

      Διαγραφή
  29. κυριε Αποστολε πληρωσε η ΑΤΕ τους εμπροθεσμους μεχρι και ιουλιο ισως και Αυγουστο 2010...πηρα 14.000 και η αδερφη μου 12.500

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε σ΄ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωσή σου και σου εύχομαι ολόψυχα,σ΄εσένα και στην αδελφή,σε καλή μεριά τα χρήματα του ΒΟΕΑ...

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου φίλε σ΄ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωσή σου και σου εύχομαι ολόψυχα,σ΄εσένα και στην αδελφή σου,σε καλή μεριά τα χρήματα του ΒΟΕΑ...

      Διαγραφή
  30. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ..ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΦΙΛΟ ΟΤΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ Μ.Β ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΟΑ ΠΑΡΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 17118 ΕΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΒΑΘΜΟ 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 19751...Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΜΕ 37 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΣΜΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑ 18040ΕΥΡΩ......ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 19751 ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΓΩ 18040??ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΣΕ ΚΛΕΨΙΜΟ-ΚΟΥΡΕΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε εύλογη η απορία σου,αλλά όχι όμως και η ...καχυποψία σου! Η διαφορά του Μ.Β.2/3 Ταξιάρχου [μέρισμα Αντιστρατήγου 33 ετών],που είχε ο φίλος μας στον οποίον αναφέρεσαι,με τον Βαθμό Ταξιάρχου και μέρισμα Αντιστρατήγου 35 ετών [τελικό],που είχε ο πατέρας σου,είναι ελάχιστη.Η χρηματική διαφορά έγκειται στο γεγονός, ότι αυτός είναι μεγαλύτερος ηλικιακά [28 χρονών],έναντι 25 χρονών,θέλω να πιστεύω που είσαι εσύ. Εν πάση περιπτώσει όμως, η όποια απορία σου θα λυθεί όταν σου αποσταλεί από το ΜΤΣ η Πράξης Απονομής ΒΟΕΑ.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου είμαι αυτός που έφερες σαν παράδειγμα(αυτός με τα 19751 ντε!). Σε καλή μεριά τα χρήματα σου εύχομαιολόψυχα και να μια φιλική συμβουλή: να εκτιμάς το γεγονός ότι τα πήρες έστω και αν σου φαίνονται μειωμένα κατά 1000 ευρώ, γιατί εμείς, η επόμενη σειρά, ποιος ξέρει πότε θα τα πάρουμε.. Και πάλι να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    3. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΥΤΕ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ...ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΤΙ ΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕΣ ΕΣΥ....ΦΙΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΝ ΕΚΤΙΜΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΤΟΠΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ..ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ..ΕΜΕΙΣ ΟΠΩ ΞΕΡΕΙΣ..ΚΑΝΑΜΕ 4 1/2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ..CIAO

      Διαγραφή
    4. Λυπάμαι που σε έθιξα δεν είχα τέτοιο σκοπό, το μήνυμα ήταν εντελώς σε φιλικά πλαίσια δεν με ενόχλησε κάτι ( σε αντίθεση με εσένα) απλά είπα την άποψη μου απο την στιγμή που αναφερθηκες σε εμένα. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα φίλε μου. Η επόμενη συμβουλή δεν ξέρω αν ειναι φιλική η όχι , πάντως σίγουρα σου χρειάζεται : προτού γράψεις κάτι , διέκρινε πρώτα το ύφος του μηνύματος. Σου ζητώ και πάλι συγνώμη αν σε προσέβαλλα

      Διαγραφή
    5. ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΤΑ ΕΞΗΣ.....ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ Σ Ε Ν Α ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗ....ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΣΥ...ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΑ...ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΣΥ ΕΞΕΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ...ΤΡΙΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟ...ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ..ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΗΝΘΗΚΑ ΣΕ ΣΕΝΑ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝΤΕΛΩΣ Φ Ι Λ Ι Κ Α .... Υ.Γ. ΔΕΚΤΗ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΟΥ.....CIAO...

      Διαγραφή
  31. ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΕΑ ΤΟ 2014 ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ 659 ΤΟΥ Ε1 ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ...ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε η Ε.Α.Σ.δεν έχει καμιά σχέση με το ΒΟΕΑ!! Η Ε.Α.Σ.επιβάλλεται μόνο στη σύνταξη.Αλλά για το διασκεδάσουμε και λίγο,λές να βάλουν Ε.Α.Σ.και στο ΒΟΕΑ[;]

      Διαγραφή
  32. Αγαπητέ κ. Χατζηκοτούλα,

    Θα ήθελα να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση που μας παρέχετε.
    Είμαι τέκνο Αν. Αξιωματικού Στρ. Ξηράς (με 29 έτη συμπληρωμένα αποστρατευθής) και δικαιούχος ΒΟΕΑ, έχοντας καταθέσει το αίτημά μου με τη συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας μου τον Μαΐο του 2011. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν υπάρχει κάποια πληροφόρηση για την έναρξη διαδικασιών καταβολής αυτής της περιόδου και αν μπορούμε να υπολογίσουμε το ύψος του ποσού.
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

    Με εκτίμηση
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητέ μου φίλε,όσον αφορά το πρώτο σκέλος της ερώτησής σου,για να σου βγάλω το ποσό του ΒΟΕΑ που δικαιούσαι,θέλω να μου γράψεις:
    α]. Ακριβή ημερομηνία κατάταξης του πατέρα σου στο Στράτευμα.
    β]. Ημερομηνία διαγραφής απ΄ αυτό.
    γ]. Βαθμό που κατείχε κατά την αποστρατεία του και
    δ]. Τον μισθολογικό του βαθμό.
    Για την ημερομηνία καταβολής των χρημάτων της περιόδου που σε αφορά, θα εκδοθεί ανακοίνωση από το ΜΤΣ,για την προσκόμιση φορολ.ενημερότητας και στη συνέχεια να ξεκινήσει η επεξεργασία των ΒΟΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση
      Σας παραθέτω τα στοιχεία:

      1)21/9/1978
      2)29/12/2008
      3)Ταξίαρχος
      4)Υπ/γος + 1/3 διαφοράς Υπσ/γου Αντ/γου
      30 έτη 3 + μήνες

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Γ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε Γ.το ΒΟΕΑ που δικαιούσαι,ανέρχεται στο ποσό των 14.628 €.στην ηλικία των 25 ετών και έως ότου σου καταβληθούν τα χρήματα, εάν έχεις συμπληρωμένο το 27ο έτος της ηλικίας σου, 15.798 € περίπου.Υπόψη ότι το μέρισμα από 1/1/2011 μειώθηκε κατά 25%.Δλδ αν είχες υποβάλει τα δικαιολογητικά σου το 2010, θα εδικαιούσο 20.000 € περίπου.

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστώ πολύ.

      Θα έλεγε κανείς οτι θα ήταν μίζερο να ασχολούμαστε με το πόσο θα πάρουμε και πότε, αλλά οι εποχές ήρθαν δύσκολες.
      Δυστυχώς κάποιοι αποφάσισαν για μας χωρίς εμάς, για το ύψος του ποσού, χωρίς ποτέ να τους αγγίζει πόσο "περιφερόμενοι φαντάροι" υπήρξαμε στα παιδικά μας χρόνια, και ότι η ζωή μας ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με το επάγγελμα του πατέρα μας,
      Δεν έχω παράπονο προσωπικά,με τη μείωση, αρκεί που θα μου δοθούν για να μπορέσω να ανοίξω τα φτερά μου και γω, με συνετά και σταθερά βήματα.
      Παρ' όλα αυτά το γεγονός ότι τον κόπο των γονιών μας τον λυμαίνονταν και συνεχίζουν να τον διαχειρίζονται και να να τον εκμεταλλεύονται ακατάλληλα άτομα είναι ένα θέμα που δεν θα πρέπει να σας αφήνει να επαναπαύεστε και να είστε συνεχώς σε εγρήγορση.
      Σας συγχαίρω για ακόμα μια φορά για τη δουλειά που κάνετε.
      Σύντομα πιστεύω θα αρχίσει να κινητοποιείται περισσότερος κόσμος σε γενικότερα πλαίσια ενάντια στις πολιτικές που εφαρμόζονται στη χώρα μας. Αλλιώς είμαστε άξιοι των κυβερνώντων μας, πρώην και νυν.

      Και πάλι σας ευχαριστώ
      Φιλικά

      Γ.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ μου φίλε Γ.δέξου τα συγχαρητήριά μου για τον τρόπο σκέψης σου!!
      ΄Εχω την κρυφή ελπίδα, πως άν σκέφτονται όλα τα παιδιά της ηλικίας σου όπως εσύ,κάτι θ' αλλάξει και θα πάει μπροστά η πατρίδα μας... Υγιή μυαλά!! Δυστυχώς φίλε μου,άλλοι έφταιξαν που οδήγησαν τη Χώρα σ΄αυτή την κατάσταση και σ΄άλλους έρχεται ο λογαριασμός να πληρώσουν!!Να είσαι σίγουρος ότι τα χρήματα θα τα πάρεις,να μην έχεις καμιά ανησυχία γι' αυτό...Θέλω να πιστεύω κι εγώ ότι "ξύπνησε" ο λαός και θα πάρει την υπόθεση στα χέρια του...Τουλάχιστον ο δικός μας κλάδος το έδειξε περίτρανα στις μεγάλες συγκεντρώσεις των Αθηνών,της Θεσσαλονίκης,των Χανίων και 30-05-2013,θέλω να πιστεύω,στη Λάρισα. Να είσαι καλά, να σε χαίρονται ο γονείς σου!!

      Διαγραφή
  34. ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ 651 ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΦΕΤΟΣ..ΤΟΚΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΕΦΑΠΑΞ ΚΛΠ ΚΛΠ...ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΣΑΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΕΙ ΕΑΣ...ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΕΑ Η ΟΧΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητέ φίλε μέχρι τώρα δεν ίσχυε κατά τέτοιο,αλλά κι ούτε έχει ανακοινωθεί μέχρι σήμερα κάτι σχετικά.Πάντα στον κωδικό "659" δηλώνονταν χρήματα από εφάπαξ,καταθέσεις κλπ,χωρίς να υπόκεινται σε φορολόγηση.Είμαι επιφυλακτικός όμως,διότι όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς!!Το έδειξε εξάλλου η μέχρι τώρα εμπειρία...Συνεχείς μειώσεις μισθών,συντάξεων και επιβολή φόρων!! ΄Ιδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΩΔΙΚΟΣ 659 ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΕΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΑΝΤΙΚ.ΔΑΠΑΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ...ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΕΑ...ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2012.ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ 5,75???ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ. ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ 23,6 ΧΡΟΝΩΝ ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ 10-8-1982 ΚΑΙ ΕΦΥΓΑ 30-10-2009 ΜΕ 2/3 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΟΥ...ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΝΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ συνάδλεφε να υπολογίζεις στα 8.500 € περίπου ότι θα εισπράξει η κόρη σου. Ακριβή ποσό δεν μπορώ να υπολογίσω,διότι δεν έχω τον βαθμό που κατείχες όταν αποστράτευτηκες.Μικρή είναι η απόκλιση,που σε καμιά περίπτωση δεν θα υπερβεί τις 9.000 €.Σύμφωνα με την ανακοίνωση εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/03/22-03-2013.html να είσαι σε ετοιμότητα για την αποστολή της φορολ.ενημερότητας,οταν ζητηθεί απο το ΜΤΣ.

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΤΟΣΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΛΟΧΑΓΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΙΚΑ.27 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ...ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ 23 ΠΕΡΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...ΑΠΛΩΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΜΕΝΑ Η ΔΙΠΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟΥ...ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ συνάδελφε αυτά είναι από τα λεγόμενα ...τυχερά!! Δεν πειράζει όμως,να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου και μακάρι η μοναδική "ατυχία" να είναι αυτή και μόνο και όλα να σου πάνε κατ΄ευχήν...

      Διαγραφή
    4. ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ..ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

      Διαγραφή
  38. Εχουμε κανα νεο για το ποτε θα βγει η ανακοινωση για το επομενο "γκρουπακι"? Αφου δε βγαλανε χτες μαλλον παει για τελη Ιουνιου... Επισης εκανα τα χαρτια μου στα 25 μου τον Δεκεμβριο του 2011, ο πατερας μου ειχε 30 χρονια στον Σ.Ξ. με βαθμολογικο μισθο πληρους Σχη ενω αποστρατευκε Λοχογος. Τα βγαζω κοντα στα 14000? Ειναι σωστο? Ευχαριστω εκ των προτερων. Κ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Κ.Κ.δεν γνωρίζω πότε θα βγεί η ανακοίνωση για την επόμενη περίοδο χορήγησης των ΒΟΕΑ.Προσωπική εκτίμηση έως το τέλος Μαϊου-αρχές Ιουνίου περίπου. Να είσαι σε ετοιμότητα πάντως, για αποστολή της φορολ.ενημερότητας. Το ποσό που δικαιούσαι, ανέρχεται στα 12.800 € περίπου.

      Διαγραφή
  39. Κ. Αποστόλη καλημέρα βγήκε μια ανακοίνωση σχετικά με το βοεα στο site του ΜΤΣ. Μπορείτε να μας εξήγησε τι σημαίνει; Ευχαριστω πολύ. (Εννοώ αν θα υπάρχουν περικοπές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διευκρινιστική ανακοίνωση είναι αγαπητέ φίλε.δλδ ότι θα συνεχίζεται απρόσκοπτα η καταβολή των οφειλομένων ΒΟΕΑ από 01 Σεπτεμβρίου 2010 και εντεύθεν.Πολύ καλή εξέλιξη, για να μπορέσουν να εξοφληθούν όλα τα ΒΟΕΑ.
      Περικοπές άλλες δεν νομίζω και δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
  40. κυριε Αποστολε αν και λιγο νωρις και αν δεν αλλαξει κατι μπορειτε να μου πειτε σε δθο χρονια που θα ειμαι 25ετων τι θα παρω ο Πατερας μου μπεικε 16/03/1987 εφυγε 20/10/2010 μισθ.βαθμ.Αστυν.Β και 23 μηνες στρατο.Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή και σύμφωνα με το μέρισμα που παίρνει ο πατέρας σου, δικαιούσαι το ποσό των 6.514 € περίπου.

      Διαγραφή
  41. ΓΕΙΑ Σας.μπραβο για το εργο που κανετε κ απαντατε προσωπικα καθε ζητημα..
    θα ηθελα να να ρωτησω εκανα αιτηση για βοεα τον δεκεμβρη 2012 και ειχα κλεισει τα 25, και ο μπαμπας μπηκε στο στρατο το νοεμβρη 1984 και ειναι απο εν ε.ε. με το βαθμο ταγ/χη απο σμυ τι περιπου ποσο θα παρω?
    με εκτιμηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Το ποσό που δικαιούσαι ανέρχεται στα 9000 € περίπου.

      Διαγραφή
    2. ευχαριστω πολυ για την ενημερωση.

      Διαγραφή
    3. να ρωτησω αν εχει σχεση αν ειναι απο σμυ ή απο ευελιδων?
      και με τοσα χρονια δουλειας και κατω απο αντιξοες συνθηκες εργασιας και μακρια απο την οικογενεια του..βασικα πιστευω οτι θα ηταν γυρω στα 15.000 ευρω περιπου..

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ μου φίλε,πρέπει να λάβεις υπόψη σου ότι το μέρισμα του ΜΤΣ μειώθηκε δύο [2] φορές,ήτοι 25% το 2011 και 25% το 2012.Δλδ συνολικά 50%.Εσύ στάθηκες άτυχος,διότι υπέβαλες τα δικαιολογητικά σου το 2012,όπου ήδη είχε μειωθεί το μέρισμα.Εάν είχες δικαίωμα να υποβάλεις τα δικαιολογητικά το 2010,θ΄έπαιρνες το ποσό που αναφέρεις...Φυσικά και έχει διαφορά η ΣΜΥ από την Ευελπίδων.Οι προερχόμενοι απο την ΣΜΥ είναι Υπαξιωματικοί και τερματίζουν την καριέρα τους με τον βαθμό του Αντισυνταγματάρχη,ενώ της Ευελπίδων θεωρούνται Αξιωματικοί καριέρας και φθάνουν στην καλύτερη περίπτωση στον βαθμό του Αντιστρατήγου και στη χειρότερη του Ταξιάρχου...

      Διαγραφή
    5. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ 25 .ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΤΠΤ.ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΧΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.

      Διαγραφή
    6. Ετσι ακριβώς είναι φίλε μου,συμφωνώ μαζί σου.Να είσαι καλά και πάνω απ΄όλα υγεία και όλα τα άλλα έπονται..

      Διαγραφή
  42. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΑΙΟ-ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2010.ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητή μου Λίλα,ακούγεται ότι η εξόφληση των εκπρόθεσμων οφειλών ΒΟΕΑ θα γίνει εντός του μηνός Ιουνίου ε.έ.Το μεταφέρω όμως με κάθε επιφύλαξη,διότι δεν είναι επιβεβαιωμένο.Λόγος ανησυχίας πάντως δεν υπάρχει για τα χρήματά του,απλά θα περιμένεις λίγο...

      Διαγραφή
  43. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΕΙΣΕΤΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟΥ 2011 ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΧΘΗΚΑΝ ΤΟ 2012 ΣΥΜΨΗΦΗΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΟΣΑ ΤΟΥ 2012.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε,οι φόροι από τα Ταμεία [ΜΤΣ-ΤΕΑΠΑΣΑ], μπαίνουν στον ΠΙΝΑΚΑ 8 "ΠΡΟΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΕΣ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΘΕΝΤΕΣ ΦΟΡΟΙ" και στους κωδικούς "313"[Α/Α 8]Φόρος που αναλογεί στους μισθούς,συντάξεις (περιπτώσεις 1,2 και 3 του Πίν.4Α) και "315" [Α/Α 9] Φόρος που παρακρατήθηκε στους μισθούς, συντάξεις (περιπτώσεις 1,2 και 3 του Πίν. 4Α),αντίστοιχα,αθροιστικά με τα αντίστοιχα ποσά του Γ.Ν.Λ.-ΜΤΣ και ΤΕΑΠΑΣΑ.Χρηματικά ποσά του 2011,τα οποία εισπράχθηκαν μέσα στο 2012,συμψηφίζονται,με την ανάλογη φορολόγηση φυσικά...

      Διαγραφή
  44. ευχαριστω πολυ αρα οι φοροι των ταμειων αθροιζονται με του αντιστοιχους φορους της κυριας συνταξης σωστα?κωδ:313&315

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 'Ετσι ακριβώς φίλε μου...Δλδ όπως μας τα δίνουν τα επιστρέφουμε πίσω[;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλησπερα σας, θα ηθελα να ρωτησω μηπως γνωριζετε ποτε θα αρχισουν να παιρνουν τα λεφτα αυτοι που εκαναν την αιτηση τους το σεπτεμβρη'10. επισης ειχα διαβασει καπου οτι απο το μηνα αυτο κι επειτα η τιμη του μεριδιου του μερισματος θα υπολογιζεται με την τιμη που εχει τωρα(δλδ μειωμενη) κι οχι με την τιμη του ετους που εκαναν την αιτηση. Υ.Γ:η αδερφη μου πριν 2,5 χρονια ειχε παρει 16.000 κι ακουγεται οτι εγω τωρα θα παρω τα μισα. αν γνωριζετε κατι ενημερωστε μας, ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,σύμφωνα με πληροφορίες από το ΜΤΣ,επρόκειτο τα χρήματα να πιστωθούν στους λογαριασμούς έως το τέλος Ιουνίου ε.έ.,αλλά βλέπω ότι ο μήνας εκπνέει και ακόμη δεν έχει δρομολογηθεί κάτι.Θέλω να πιστεύω ότι εντός του Ιουλίου θα ξεκινήσει η διαδικασία...Το ύψος του ΒΟΕΑ αυτής της περιόδου θα είναι μειωμένο μόνο κατά 25%.Δές εδώ την Υπουργική απόφαση της 10-06-2013:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/06/blog-post_20.html,αντί κατά 43,75 όπως προβλέπετο αρχικώς. Η μείωση κατά το ήμισυ,αφορούσε κυρίως αυτούς που κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους το έτος 2012,διότι,ούτως άλλως, το 2011 είχαμε την πρώτη μείωση.Η ανωτέρω Υπουργική απόφαση είναι μια Σολομώντεια λύση, κατά κάποιον τρόπο,καθόσον είχαν προηγηθεί οι παρακρατηθείσεες εισφορές και θα ήταν άδικο στους δικαιούχους του 2012 να μειωθεί το ΒΟΕΑ τους κατά το ήμισυ! Είναι γεγονός όμως,ότι εσύ και οι λοιποί δικαιούχοι της περιόδου Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2010 αδικείσθε,διότι τότε δεν είχαμε καμιά μείωση!

      Διαγραφή
  48. ευχαριστω πολυ για την αμεση ανταποκριση σας, να ειστε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπερα. Θελω αν γινεται να μαθω το ποσο βοεα που μου αναλογει. Ο πατερας μου μπηκε στο αστυνομικο σωμα περιπου το 1980 κ αποστρατευτηκε το 2010 με τιμητικο βαθμο ταξιαρχου. Εκανα αιτηση μετα την συμπληρωση του 25ου ετους το σεπτεμβρη του 2012. Επισης επειδη δεν ειδα καμια επισημη ανακοινωση απο το μτς δεν εχω αποστειλει φορ. Ενημερωτητα. Ισχυει πως πρεπει να στειλουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,σχετική ανακοίνωση για την αποστολή φορολ.ενημερότητας από τους δικαιούχους της περιόδου Σεπτεμβρίου 2010-Δεκεμβρίου 2012,υπήρξε εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/05/24-05-2013.html
      Εφόσον δεν έστειλες μέχρι τώρα φορολ.ενημερότητα,φυσικό είναι να μην εισπράξεις και το ΒΟΕΑ που δικαιούσαι!΄Εστω και εκπρόθεσμα, στείλε αμέσως φορολ.ενημερότητα στο ΜΤΣ,προκειμένου να γίνει η επεξεργασία και του δικού σου ΒΟΕΑ.Υπόψη ότι τα χρήματα θα τα εισπράξεις με καθυστέρηση και όχι κανονικά μαζί με τους λοιπούς δικαιούχους αυτής της περιόδου, που τα δικαιολογητικά τους είναι εμπρόθεσμα.
      ΄Οσον αφορά το χρηματικό ποσό που δικαιούσαι,γράψε μου τον βαθμό που κατείχε ο πατέρας σου κατά την αποστρατεία,τον Μισθολογικό του βαθμό,καθώς και το σώμα προέλευσης.

      Διαγραφή
  50. Κύριε Απόστολε καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέτετε για όλους εμάς. Έκανα την αίτηση μου τον Δεκέμβριο του 2012 όταν έκλεισα τα 25 και έχω αποστείλει φορολ. ενημρότητα εμπρόθεσμα όπως και αντίγραφο της ΑΤΕ. Γνωρίζετε πότε αναμένονται οι πληρωμές; και αν έχουν πληρωθεί κάποιος της περιόδου Σεπτέμβριος 2010-Δεκέμβριος 2010. Επίσης ο πατέρας μου μπήκε στην Ευελπίδων το 80 και αποστρατεύτηκε το 2010 με τον βαθμό του Υπ/γου. Γνωρίζετε ποιο είναι το ποσό που θα κατατεθεί;
    Ευχαριστώ από καρδιάς εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ αγαπητέ φίλε για τα καλά σου λόγια.Οι πληρωμές του ΒΟΕΑ,σύμφωνα με πληροφορίες,αναμένονταν έως το τέλος Ιουνίου ε.έ.,αλλά δυστυχώς ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει και όπως είναι φυσικό κανείς δεν έχει πληρωθεί μέχρι σήμερα. Πιθανόν αυτό να γίνει μέσα στον Ιούλιο...Το ποσό που δικαιούσαι,ανέρχεται στα 14.262 € περίπου.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Συγγνώμη εκ παραδρομής έγραψα με τον βαθμό του Υπ/γου. Με τα πλασματικά του έτη είναι μισθολογικά Αρχηγός/ΓΕΣ. Το ποσό είναι το ίδιο.
      Ευχαριστώ και πάλι και καλό σας βράδυ!

      Διαγραφή
  51. Καλησπερα κ παλι ειμαι ο ανωνυμος που μου ειπατε να γραψω το βαθμο αποστρατιας. Στην αστυνομια ηταν , κατα την αποστρατια, απο στρατευτηκε τιμητικα ως ταξιαρχος τελευταιος βαθμος π χε ηταν αστ. Διευθυντης και ο μισθολογικος βαθμος υου νομιζω ειναι υποστρατηγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,το ποσό ΒΟΕΑ που δικαιούσαι ανέρχεται στα 14.262 € περίπου.Φρόντισε όμως να στείλεις άμεσα στο ΜΤΣ τη φορολ.ενημερότητα και να ελέγξεις άν ο τραπεζικός σου λογαριασμός είναι ενεργός,προκειμένου να μπείς στη λίστα μαζί με τους άλλους δικαιούχους που έστειλαν εκπρόθεσμα τη φορολ.τους ενημερότητα.
      Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  52. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010 Κ ΕΣΤΕΙΛΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΩΣ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟΥ 2013.ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΑΣ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Η ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητή Ελίνα,σύμφωνα με ενημέρωση του ΜΤΣ,οι καταστάσεις έχουν δοθεί από χθές [02-07-2013] στις Τράπεζες.΄Οπως καταλαβαίνεις είναι θέμα τραπεζών πλέον το πότε θα καταβληθούν τα χρήματα.Κατά την προσωπική μου άποψη και σύμφωνα πάντοτε με την εμπειρία των προηγούμενων περιόδων,τα χρήματα θα καταβληθούν έως το τέλος της εβδομάδας,ή το πολύ της επομένης.Υπόψη σου ότι η ΑΤΕ καθυστερεί κατά μία εβδομάδα περίπου τις πληρωμές,έναντι της Γενικής τράπεζας.Υπομονή λοιπόν λίγες ημέρες...

      Διαγραφή
  53. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Ελίνα μου και εύχομαι και σένα να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι και σε καλή μεριά τα χρήματα του ΒΟΕΑ!!

      Διαγραφή
  54. Απ οτι ακουσα αρχισαν οι πληρωμες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκίνησαν φίλε μου από χθές οι πληρωμές από τη Γενική Τράπεζα.Η ΑΤΕ όχι ακόμη. Οπως και στις άλλες περιόδους, κατέβαλε τα χρήματα με καθυστέρηση μιας εβδομάδας περίπου.Υπομονή.

      Διαγραφή
    2. Υπαρχει εστω κ μια πιθανοτητα να τα παρω μαζι με τους υπολοιπους που εχουν στειλει μεσα στην προθεσμια την ενημερωτητα; ( εγω την εστειλα με κουριερ 1η του μηνα)

      Διαγραφή
    3. Δέν νομίζω φίλε μου. Υπάρχουν πολλές εκπρόθεσμες αιτήσεις, οι οποίες θα επεξεργασθούν ξεχωριστά,μετά το πέρας της όλης διαδικασίας με τις εμπρόθεσμες αιτήσεις.Υπόψη ότι υπάρχουν ακόμη δικαιούχοι που δεν έχουν στείλει φορολ.ενημερότητα και οι οποίοι πρέπει να ειδοποιηθούν εγγράφως για την αποστολή της.Πιστεύω όμως ότι μέσα στο καλοκαίρι θα γίνουν όλες οι πληρωμές των εκπρόθεσμων.

      Διαγραφή
    4. Εγώ που τα έστειλα με courier στις 10 του μηνός είμαι εκπρόθεσμος; Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    5. Aγαπητέ φίλε όταν λές 10 του μηνός,ποιόν μήνα εννοείς και σε ποιά περίοδο αναφέρεσαι; ΄Αν είσαι στην περίοδο Σεπτεμβρίου 2010-Δεκεμβρίου 2012,η προθεσμία υποβολής των φορολ.ενημεροτήτων ήταν έως 10-06-2013.Επομένως μετά την ημερομηνία αυτή είσαι εκπρόθεσμος.Δέν υπάρχει όμως καμιά ανησυχία ως προς την καταβολή των χρημάτων των εκπρόθεσμων ΒΟΕΑ,διότι αυτά πρόκειται να καταβληθούν μέσα στο καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  55. Απαντήσεις
    1. Αντε φίλε μου και σε καλή μεριά τα χρήματα...
      Εάν έχεις την καλοσύνη ενημέρωσέ με για έτος/μήνα κατάθεσης δικαιολογητικών,καθώς και την Τράπεζα.
      Σ΄ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Σεπτεμβρης 2012. Ατε. Τα χρηματα εμφανιζονται ως λογιστικο ακομα υπολοιπο. Δεν εχω ιδεα ποτε θα ελευθεροθουν.

      Διαγραφή
    3. Είναι καθαρά θέμα της Τράπεζας. Μπορείς όμως να αποταθείς στο Κατάστημα που άνοιξες τον τραπεζικό σου λογαριασμό,για να σε ενημερώσουν σχετικά.

      Διαγραφή
  56. Κυριε Απιστολε καλησπερα σας. Ξερετε τιποτε νεοτερο; Μας ειπαν απο την ΑΤΕ μεχρι Παρασκευη και ακομη τιποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εγω εκανα την αιτηση τον Ιουλιο του 2009 και τα χρηματα πιστωθηκαν αλλα ακομη ειναι μηδενικο το διαθεσιμο υπολοιπο. Η τραπεζα Πειραιως-ΑΤΕ λεει φταιει το Μετοχικο που υπαρχει αυτη η δεσμευση. Τι να κανω.. ??? 9/7 πιστωθηκαν και ακομη να χρησιμοποιησω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,πρέπει να υπάρχει κάποιο κώλυμα, για να μη αποδεσμεύονται τα χρήματά σου από το ΜΤΣ.΄Εστειλες έγκαιρα τη φορολογική σου ενημερότητα;΄Εχεις πρόβλημα μήπως με την Εφορία; Υποθέσεις τώρα κάνουμε...Η λύση στο πρόβλημά σου θα δοθεί μόνο από το ΜΤΣ,είτε τηλεφωνώντας τους,είτε με τη φυσική σου παρουσία στο Ταμείο, για να δείς τι ακριβώς συμβαίνει..΄Αλλη λύση εγώ δεν βλέπω...Οπως καταλαβαίνεις τα χρήματά σου είναι δεσμευμένα..Υπάρχουν δλδ ως "Λογιστικό υπόλοιπο" και όχι ως "Διαθέσιμο υοπόλοιπο".Φρόντισε λοιπόν να ξεκαθαρίσεις το θέμα,διότι διαφετικά δεν βλέπω να παίρνεις τα χρήματά σου.Στο είπε εξ΄άλλου και η ΑΤΕ.
      Για ενημέρωσή σου το ΜΤΣ και συγκεκριμένα η Δ/νση Παροχών,δέχεται το κοινό ΜΟΝΟ ΤΡΙΤΗ,ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΕΜΠΤΗ και κατά τις ώρες 11.00-14.00΄.
      Σου εύχομαι Καλή Επιτυχία.

      Διαγραφή
  58. Δεν έστειλα έγκαιρα την φορολογική ενημερωτητα την έστειλα 1/7 ενω εχω κανει την αίτηση Ιούλιο του 09'..προβλήματα δεν εχω ευτυχώς με εφορία κτλ. Κατοικω θεσσαλονικη και μονο τηλεφωνικά μπορω να βρω λύση.. Δυστυχώς δεν πιάνω ποτε άνθρωπο εκει.Χαίρομαι πολυ που βρήκα έναν άνθρωπο να μου πει τι να κανω ευχαριστώ πάντως είτε βρω λύση είτε όχι. Απλα ανυσηχω που με είπατε οτι μπορει να τα χάσω .. Ειναι κρίμα τόσα λεφτά να χαθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,δεν κατάλαβες σωστά ή ίσως εγώ δεν σου έδωσα να καταλάβειες.Τα χρήματά σου δεν χάνονται σε καμιά περίπτωση! Απλά πρέπει να αρθεί το κώλυμα που υπάρχει με το ΜΤΣ.΄Ολοι οι δικαιούχοι έχουν πλέον εξοφληθεί,πλήν εκείνων που έχουν κάποιο πρόβλημα! Πρέπει, όπως σου ανέφερα και πιο πάνω, να επικοινωνήσεις οπωσδήποτε προσωπικά ή τηλεφωνικά με το ΜΤΣ για να εξακριβώσεις τι ακριβώς συμβαίνει με την υπόθεσή σου.΄Αλλη λύση δεν υπάρχει...
      Μην ανησυχείς όμως,θα βρεθεί λύση,απλά ταλαιπωρείσαι!

      Διαγραφή
    2. Έστειλα επιστολή σημερα συστημένη μαζι ξανα με τα δικαιολογητικά (σε περίπτωση που χάθηκαν ) θα περιμένω απάντηση.. Ανακούφιστηκα με αυτο που με είπατε τώρα όντως λάθος κατάλαβα προηγουμένως για τα χρήματα.. Για τυχόν νεα θα σας ενημερώσω ευχαριστώ κ πάλι για την συζήτηση αυτήν. Γιανναρος Δήμητρης ονομάζομαι να μην μιλάω ανώνυμα

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ φίλε Δημήτρη,ενδεχομένως να συνέβη αυτό που αναφέρεις.Κάνε λίγες ημέρες ακόμη υπομονή,αλλά συγχρόνως προσπάθησε,μέσω του τηλ/κού κέντρου του ΜΤΣ να έλθεις σε επικοινωνία μαζί τους.Συνήθως απαντούν τηλ/κά μετά την 13.30΄ώρα.

      Διαγραφή
  59. Κ.αποστολε!! Με μεγαλη μου χαρα σας ενημερωνω οτι τα λεφτα ειναι διαθέσιμα!! Χωρις καν να φτάσει η επιστολή στα χέρια τους! Τελικα δίκαιο είχατε όντως τα κατέβαλαν μέσα στο καλοκαίρι και δεν υπήρχε λόγος ανυσηχιας! Ευχαριστω ξανα για την συζητηση που είχαμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nα είσαι καλά παληκάρι μου,σε καλή μεριά τα χρήματα και να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  60. καλησπερα.το βοεα που πηρα το 2013 θα δηλωθει φετος στον κωδικο 659 η 657?αν δηλωθει στον 659 βγαινει εισφορα αλλ....ειμαστε σοβαροι???εισφιρα σε φορολογημενο ποσο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ΒΟΕΑ δηλώνεται στον κωδικό "781" δεν θεωρείται εισόδημα και ως εκ τούτου δεν φορολογείται. Η δήλωσή του είναι προαιρετική,αλλά πρέπει όμως να δηλωθεί για να δικαιολογήσεις μελλοντικές αντικειμενικές δαπάνες. Σχετ.ανάρτηση:http://saealarisas.blogspot.gr/2014/05/1.html

      Διαγραφή
  61. οταν λετε μελλοντικες αντικειμενικες δαπανες εννοειτε αγορες?δηλαδη αν αγορασω πχ αυτοκινητο μπορω να το δικαιολογησω μεσω του βοεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς... Πόθεν έσχες δηλαδή....Δηλώνοντας το ΒΟΕΑ δικαιολογείς οποιαδήποτε αγορά που θα κάνεις.

      Διαγραφή
  62. Στην αναλυση που ζηταει στο ε1 και γραφει κωδικος 781 πηγη εισοδηματος 1.πωληση ακινητου 2διαθεση λοιπων περιουσιακων στοιχειων 3 εισαγωγη συναλλαγματος απο κατοικους αλλοδαπης, 4 δανεια, 5 κληρονομια χρηματικων ποσων , 6 δωρεες η γονικες παροχες χρηματικων ποσων,7 εφαπαξ ταμειων προνοιας ασφαλιστικων οργανισμων δημοσιων υπαλληλων κλπ..8 λοιπες περιπτωσεις...ποιο επιλεγουμε για το βοεα το 7 η το 8?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.