13 Αυγούστου 2013

ΠΕΡΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ...

Γράφει ο Νικόλαος Μπέτσιος
  Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. ε.α.
Πριν λίγες ημέρες συναντήθηκα τυχαία με ένα γνωστό μου και στην κουβέντα, με πρωτοβουλία του, μου απηύθυνε το καθημερινό βασανιστικό ερώτημα (τι άλλο;), για το θέμα που απασχολεί όλο τον Ελληνικό λαό, δηλαδή τα οικονομικά και μου είπε ''μα όπως πάμε θα καταντήσουμε Βουλγαρία''. Του απάντησα, ''όχι φίλε μου, δεν θα γίνουμε Βουλγαρία, έχουμε ήδη γίνει, απλά ακόμη δεν το συνειδητοποιήσαμε".Στο έκπληκτο ''πώς''; του εξήγησα, αναλύοντας το ερώτημά του.  
-Πόση σύνταξη παίρνεις τον μήνα; 
-950 €, μου απάντησε. 
-Πόσα από αυτά τα χρήματα θα πρέπει να δίνεις μηνιαία, κατά μέσο όρο, για την αποπληρωμή του φόρου εισοδήματος,φόρου αλληλεγγύης, Ε.Ε.Τ.Α.(χαράτσι) Δ.Ε.Η., Φ.Α.Π., Τ.Α.Π. τέλη κυκλοφορίας ...και δεν συμμαζεύεται; 
-Περίπου 350 €. 
- Αφαίρεσέ τα λοιπόν από το ποσό. Πόσα έμειναν; 
-600 € 
-Αφαίρεσε τώρα από αυτά τα χρήματα, το επί πλέον ποσό το οποίο καταβάλλεις για δαπάνες,οφειλές, σε υπηρεσίες, Δ.Ε.Κ.Ο. κ.λ.π., για αγορά καταναλωτικών αγαθών (τροφίμων), σε σχέση με τα έξοδα ενός.....>>
μέσου Βούλγαρου, που δαπανά στη χώρα του. Πόσα επί πλέον δαπανάς εδώ στην Ελλάδα, σε τιμές Αθηνών-Λάρισας και όχι Σόφιας; 
-Κατ εκτίμησή του,περίπου 200-250 €.
- Άρα πόσα σου απομένoυν; 
- Περίπου 350-400 €. 
- Άσε για την ανεργία δεν πάμε πίσω, ''χτυπήσαμε'' ήδη champions league ...Πες μου τώρα τι διαφορά έχεις από τον γείτονά μας; Μήπως με ''τη φόρα'' που πήραμε θα καταντήσουμε... Ο φίλος έφυγε περισσότερο προβληματισμένος και σκεπτικός, πράγμα το οποίο με στενοχώρησε, γιατί δεν ήθελα να του ''χαλάσω''την ημέρα, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η ''αμείλικτη'' πραγματικότητα, για το σύνολο σχεδόν του λαού μας. ''Ζητείται ελπίς''!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.