13 Δεκεμβρίου 2015

ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥΣ...

 

3 σχόλια:

  1. Μα αν γινει επανυπολογισμος της αρχικης συνταξης μου (2010),με ποσοστο αναπληρωσης αντι 80% σε αυτο του 55%,παρατηρησα πως το ποσο της συνταξης (μικτο) ειναι αυτο ακριβως που παιρνω τωρα.
    Αυτο δεν συμβαινει μονο σε εμενα αλλα σε ολους τους αποστρατους,αφου φροντισαν γι αυτο ολοι οι προηγουμενοι απιθανοι κυβερνησαντες.
    Αλλα και παλι το δημοσιευμα που αναρτησατε κ.Αποστολε,προσπαθει εμμεσως πλην σαφως να στηριξει πρ.αξιωματικους.Αυτην την πρεμουρα γι αυτους δεν μπορω να την καταλαβω.Μου ειναι αδιανοητο.
    Δηλαδη αυτους τους διωχνουν χωρις να το θελουν οι ιδιοι και εμεις οι κατωτεροι φευγουμε με την αιτηση μας.
    Τα πραγματα ειναι απλα.Αυτοι εχουν τα αξιωματα,την δυναμη,περνανε καλα και ολο το βαρος των μετρων και της πιεσης της Αστυνομικης εργασιας πεφτει κυριολεκτικα στις πλατες των κατωτερων Αστυνομικων.
    Μεχρι ποια ηλικια και ποσα χρονια,κ.Αποστολε,φανταζεστε μπορει ο οποιοσδηποτε ανθρωπος να αντεξει τετοια πιεση και τετοιες συνθηκες εργασιας;.
    Αποψη μου ειναι πως 30 χρονια εργασιας δικα μου η δικα μας αντιστοιχουν σε 10 το πολυ 15 χρονια σε αλλα επαγγελματα.
    Απο οτι καταλαβα,διαβαζοντας το δημοσιευμα η συνταξη μου θα φθασει 384ευρω και θα περιμενω να παω στο 62ο η 67ο για να παρω την οποια πληρη συνταξη μου αναλογει και δεησουν να μου δωσουν.
    Λετε να εξελιχθουν ετσι τα πραγματα;
    Θελω να πιστευω πως οχι.
    Ποτε ομως δεν ξερεις με ολους αυτους που μπλεξαμε (και πως θα ξεμπλεξουμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε ο αρθρογράφος εκφράζει προσωπικές απόψεις...
      Ευελπιστώ όμως ότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο...
      Είναι γεγονός ότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας βλέπουν σαν τον πιό αδύναμο κοινωνικό κρίκο! Επιεικέστερος όρος...
      Αν όμως παρ΄ελπίδα προσπαθήσουν να εφαρμόσουν αυτά τα εξοντωτικά μέτρα,πρέπει να είμαστε ενωμένοι για να αντιδράσουμε δυναμικά!
      Συμφωνώ με τον συλλογισμό σου,το επάγγελμα του Αστυνομικού έχει ιδιαιτερότητα...

      Διαγραφή
  2. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ:Αποψη μου ειναι πως 15 χρονια δικα μου-μας αντιστοιχουν σε 30 χρονια ολων των αλλων επαγγελματων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.