24 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΘΕΝΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΓΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ...



Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Παρακαλούνται τα μέλη μας να προσέλθουν στα γραφεία του Συνδέσμου, Ηρώων Πολυτεχνείου 28, προκειμένου να παραλάβουν έντυπο αιτήσεως, που θα αποστείλουν με ευθύνη τους στο Γ.Λ.Κράτους, για την επιστροφή αναδρομικών κρατήσεων υπέρ Υγειονομικής περίθαλψης. 
 
Ήδη, η διόρθωση έχει γίνει, και για τον λόγο αυτό στην σύνταξη μηνός Οκτωβρίου & Νοεμβρίου ε.ε.υπάρχει μια μικρή διαφορά στο πληρωτέο ποσό.

 Η επιστροφή των παρανόμως παρακρατηθέντων ποσών, μετά την διαπίστωση του λάθους, δεν προβλέπεται, χωρίς την ατομική αίτηση του καθενός.


Υπολογίζεται ότι ποσό που αναλογεί στον καθένα, κατά μέσο όρο, είναι περίπου 200 €, ήτοι από Σεπτέμβριο 2015 έως Σεπτέμβριο 2016.

63 σχόλια:

  1. Συναδελφε Αποστολε σ ευχαριστω για την ενημερωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αποστολε σου εστειλα ιμειλ.Τα ελαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ.Απόστολε
    Με ποιον τρόπο είναι δυνατον να με ενημερώσετε για την φορμα της αιτήσεως προς το Γ.Λ.Κ.,την οποία εσείς θα δώσετε στα μέλη του σωματείου σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν είσαι εκτός Λάρισας στείλε μου το e-mail σου για να σου την αποστείλω.

      Διαγραφή
    2. αν σου είναι εύκολο και μπορείς να με εξυπηρετήσεις ( διαμένω ευβοια )
      giannisalexiou@hotmail.gr

      Διαγραφή
  4. καλησπέρα βάση ποιάς ενημέρωσης , διαταγής, απόφασης χρειάζεται να κάνουμε αίτηση και δεν θα γίνει αυτόματα αναπροσαρμογή. Δεν βρίσκω κάτι ανάλογο αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,η επιστροφή των παρανόμως παρακρατηθέντων ποσών, μετά την διαπίστωση του λάθους, δεν προβλέπεται, χωρίς την ατομική αίτηση του καθενός.Αυτό τουλάχιστον μας δηλώθηκε από το Γ.Λ.Κράτους...
      Το λάθος εντοπίστηκε συγκεκριμένα από την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ (Π.Ο.Σ), η οποία και ενημέρωσε σχετικά το Γ.Λ.Κ.
      Ήδη, η διόρθωση έχει γίνει, και για τον λόγο αυτό στην σύνταξη Οκτωβρίου είδαμε μια μικρή διαφορά στο πληρωτέο ποσό.

      Διαγραφή
    2. Αν σας ειναι ευκολο μπορειτε να μου στειλετε το υποδειγμα της αιτησης στο email polizos.gre@hotmail.com

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα κ.Απόστολε.Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση eliaspan@gmail.com.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα κ.Απόστολε.Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση. Το σωστο mail ειναι eliaspan59@gmail.com.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παραδειγμα επιστροφης κρατησης Υγ. Περιθαλψης απο ΣΕΠΤ 2015 εως και ΣΕΠΤ 2016 (συνολο 13 μηνες)για ποσό ΒΑΣΙΚΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ 1689 ευρω ,με ΕΟΒ συζυγου 35 ευρω ειναι συνολικα 110 με 112 ευρω καθαρα. (Ενω μειωνεται π.χ. τον Μαιο 2016 η κρατηση της υγ. περιθαλψης 103 που ηταν-(84 με την αφαιρεση 3 μνημονιακων και ΕΑΣ) =19 ευρω ΜΙΚΤΑ, αυξανεται ο φορος στα 155-143(που ηταν)=12 ευρω).Καλό βραδυ σ ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οσοι συναδελφοι ΔΕΝ εχουν ΕΟΒ συζυγου ή παιδιων Δ Ε Ν θα γραψουν στην αιτηση συν ΕΟΒ . Ε πισης βλεποντας ο καθε συναδελφος του οποιοδηποτε μηνα Ενημερωτικο Σημειωμα Συνταξης ετους 2015 ή 2016 θα θει ποιες Μ Ε Ι Ω Σ Ε Ι Σ νομων γραφει και στην στηλη Κ Ρ Α Τ Η Σ Ε Ι Σ Ε Α Ν εχει ΕΑΣ(Ν3865/10).Οσους λοιπον νομους γραφει αυτους θα γραψει στην αιτηση (διοτι π.χ. οσοι εχουν βασικη συνταξη εως 1.400,00 ευρω ΔΕΝ εχουν κρατηση ΕΑΣ ,διοτι η κρατηση ξεκινα απο τα 1.400,01 ευρω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερα ειμαι αποστρατος αξκος ΛΣ και ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες σας. Υπαρχει περιπτωση να μου στειλετε ενα αντιγραφο της αιτησης.? Ευχαριστω πολυ Χαρης Γονιδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κε Αποστολη ευχαριστω θερμα για την αμεση αποστολη. Συνεχιστε τον αγωνα ενημερωσης μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αποστολη αν μπορεις στειλε την αιτηση για την υγειονομικη κρατηση στο μαιλ xastylos@yahoo.gr τα χαιρετισματα στον Ηλια Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση. e-mail:ioannisramm@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σας!
    Πιστεύω πως είναι καλύτερα να αναρτήσετε την εν λόγω αίτηση για να είναι προσβάσιμη σε όλους.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ αγαπητέ συνάδελφε,αλλά υπάρχει όμως κώλυμα με τα μη οικονομικώς τακτοποιημένα μέλη μας,τα οποία θα εξυπηρετηθούν σε βάρος των τυπικών και οικονομικά τακτοποιημένων μελών.
      Επομένως η μη ανάρτηση της αίτησης είναι μέσον πίεσης τρόπον τινά για την είσπραξη οφειλομένων οφειλών...

      Διαγραφή
  14. Παρακαλώ στείλτε και σε μένα την αίτηση για το ΓΛΚ που αφορά τα παρανόμως παρακρατηθέντα. Είμαι από Θεσσαλονίκη. Ευχαριστω εκ των προτέρων. Το ε-μαιλ μου ειναι poultour33@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρακαλώ πολύ θα ήθελα να μου αποστείλετε την αίτηση στο ΓΛΚ. Το εμαιλ μου είναι olgakigeo@yahoo.gr

    Σας Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παρακαλω μηπως ειναι ευκολο να μου αποσταλει η αιτηση ? το εμαιλ ειναι¨georgekaradh@yahoo.gr.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ήθελα παρακαλώ κι εγώ την αίτηση στο iankes@hotmail.gr
    Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παρακαλώ αν μπορείτε στείλτε μου και μένα την αίτηση. Ευχαριστώ. klifpap@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παρακαλώ στείλτε και σε μένα την αίτηση για το ΓΛΚ που αφορά τα παρανόμως παρακρατηθέντα. Είμαι από ΠΑΤΡΑ και δυστυχως το σωματειο μας εδω ειναι μονο για εκδρομες. Ευχαριστω εκ των προτέρων. Το email μου ειναι yaris5353@gmail.com ευχαριστω.
    ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρακαλώ μπορείτε να μου στείλλετε την αίτηση (είμαι απο Αμαλιάδα),στο karnarhs@gmail.com. Σας ευχαριστώ και χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημερα Αποστολε,παρακληση για την αποστολή του εντύπου στο jinotam@msn.com.Mε εκτίμηση Γιώργος Βολος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου αποστείλετε την αίτηση στο gavrosan@gmail.com Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παρακαλώ Θα ήθελα και εγώ την αίτηση porki1964@yahoo.gr Με εκτίμηση Δημήτρης
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κυριε Αποστολε μπορειτε να μου αποστειλετε την αιτηση στο giorgoszarzaris@gmail.com.Ευχαριστω εκ των προτερω.Και συγχαρητηρια για την ενημερωση των αποστρατων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα κ.Απόστολε.Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση pappastl@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εάν σε κάποιους ΣΥΝΑΔΈΛΦΟΥΣ,οπως σε εμένα,το ΕΟΒ έχει διακοπεί ήδη λόγω παρέλευσης των ετών σπουδών και ηλικίας του παιδιού,αλλά δικαιούνταν και το επαιρναν κατά την διάρκεια της επίμαχης περιόδου,ειναι σαφές πως ή ΑΙΤΗΣΗ τους θα συμπεριλαμβάνει και το ΕΟΒ ΠΑΙΔ.
    Αν και πιστεύω πως δεν επηρεάζει ή αναφορά της ΑΙΤΗΣΗΣ σε κάτι που δεν ισχύει-συντρέχει στο πρόσωπο καποιου,αφου το έλασσον απορροφάται από το μείζον.
    Σημασία δηλ.εχει το μειζον, ή ουσία δηλ.της ΑΙΤΗΣΗΣ,που είναι ή επιστροφή των παρανόμως παρακρατηθέντων.
    Οι παρανόμως ενεργούντες (ΓΛΚ) δεν έχουν σε καμμία περίπτωση δικαίωμα επίκλησης της τυπικότητας αφού οι ίδιοι δεν έχουν το τεκμήριο της νομιμότητας και ως εκ τούτου του "τύπου”,τον όποιον,κατά την γνώμη μου,δεν μπορούν να επικαλεστούν και να κρίνουν την ΑΙΤΗΣΗ απορριπτέα.
    Στην περίπτωση δε που κριθεί ή ΑΙΤΗΣΗ απορριπτέα,αφού δεν έχει τηρηθεί ο "τύπος”απο μέρους του αιτούντος,τοτε οι νομίμως!!! και τυπικώς!!!πράξαντες (ΓΛΚ) θα πρέπει εγγράφως να τον ενημερώσουν επ'αυτού ώστε να επανέλθει με νέα ΑΙΤΗΣΗ.
    Σε κάθε περίπτωση όμως ή ορθότητα και ακρίβεια έστω και των στοιχείων μιας απλης ΑΙΤΗΣΗΣ είναι το ζητούμενο,ιδιαιτέρως δε τώρα στις σημερινες δύσκολες εποχές και οταν έχεις να κάνεις με ενα κράτος πονηρό,τυπολατρικό,εξόχως άδίκου και σκληρού.
    Β.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παρακαλώ αν είναι δυνατόν για την αποστολή της αίτησης στο ahilleasz@hotmail.com
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κύριε Απόστολε, θα ήθελα να ρωτήσω, η παραπάνω αίτηση αφορά προφανώς και απόστρατους στρατιωτικούς? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά αγαπητέ συνάδελφε αφορά και τα στελέχη των Ε.Δ...
      Από τον μήνα Οκτώβριο πρέπει να είδες διαφορά στο πληρωτέο ποσό της σύνταξής σου,συν 10-15 € περίπου... Αυτό οφείλεται διότι από τον Σεπτέμβριο 2015 έως και τον Σεπτέμβριο 2016 η παρακράτηση εισφοράς υπέρ της Υγ/κής περίθαλψης γίνονταν λανθασμένα επί του μικτού ποσού και όχι επί του καθαρού που είναι και το σωστό! Από τον Οκτώβριο και εντεύθεν γινεται πλέον επί του καθαρού ποσού γι΄αυτό και προκύπτει αυτή η μικρή αύξηση. Διεκδικούμε τα αναδρομικά του ενός έτους... Το αν θα επιστραφούν δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω...Υπόψη ότι δεν εκτελέστηκαν αποφάσεις των Ανωτάτων δικαστηρίων,πόσω μάλλον από μια απλή αίτηση!!

      Διαγραφή
  29. Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση και τεκμηριωμένη απάντησή σας. Παρακαλώ αν είναι δυνατόν να μου αποστείλετε το υπόδειγμα της αίτησης στο mail eftijohn@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για την αστραπιαία αποστολή της αίτησης. Με ποιο τρόπο μπορεί να αποσταλεί , με FAX ή συστημένη με courier? Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Συστημένη επιστολή καλύτερα για ευνόητους λόγους...

      Διαγραφή
  30. Καλησπερα συναδελφοι παρακαλω στειλτε μ την αιτηση ευχαριστω!!!(stauros_girtza@windowslive.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ email: xoam6897@yahoo.gr
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα κ.Απόστολε.Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση sid.hristos@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παρακαλώ την αίτηση κ.Απόστολε stekouz@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Αποστόλη, σας παρακαλώ να μου στείλετε και μένα την αίτηση, email: ch.tsangas@gmail.com
    Σας ευχαριστούμε για την ενεργητικότητα σας και όλα όσα προσφέρεται. Να είστε πάντα καλά!
    Σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου από την Πρέβεζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παρακαλώ αν είναι εύκολο να μου στείλετε την αίτηση. e-mail: pkomninoglou@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. γιατι λετε ψεμματα στον κοσμακη περι αιτησεως και κουταμαρες.Δεν χρειαζεται καμια αιτηση αναφερει η γραμματεας του υπουργειου.
    Δεν ντρεπεστε καθολου να παιζετε με τον πονο του καθε συνταξιουχου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην φοβάσαι δεν τον ρίχνουμε τον συριζοανελ θα πέσει από μόνος του. Προς το παρόν περίμενε τα υποσχόμενα της επιστροφής των 50% του Καμμένου. Δεν τα πήρες ακόμα; Στην αναμονή λοιπόν. Δεν φαίνεσαι για πονεμένος συνταξιούχος, πιθανώς πλανεμένος. Τόσοι συνάδελφοι έστειλαν τις ευχαριστίες τους και μάλιστα ζητούν και περισσότερες πληροφορίες απο τον Κον Απόστολον. Και είσαι ο μοναδικός "συνάδελφος" εντός εισαγωγικών, που επιτίθεσαι ανερυθριάστως χωρίς εντροπή και με μεγάλη αυθάδεια. Στρίβε λοιπόν και άλλαξε συχνότητα και αφησέ μας ήσυχους.

      Διαγραφή
  37. Αγαπητέ συνάδελφε(;)σου επιστρέφω τον χαρακτηρισμό που μου προσάπτεις και δεν θα μπώ στην διαδικασία ανάλογης απάντησης,καθότι δεν μου το επιτρέπει η ευγένειά μου...
    Είσαι προφανώς της άποψης του ..."ώριμου" φρούτου και όχι του αγώνα και της πίεσης προς την εκάστοτε κυβέρνηση για άρση των αδικιών!
    Σκέψου, ότι άν δεν υπήρχε ο καταιγισμός αιτήσεων προς το Γ.Λ.Κ.ως μέσο πίεσης,εάν θα είχαμε το σημερινό αποτέλεσμα...Αυτά προς προβληματισμό[...]
    Οι ενέργειες και οι πράξεις του καθενός τον χαρακτηρίζουν ως άνθρωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ταμπακερα ουτε κουβεντα.Παιζετε με τον πονο του καθε συνταξιουχου τη στιγμη που η ιδια η γενικη γραμματεας του υπουργειου ειπε καθαρα πως δεν χρειαζεται καμια αιτηση,Αυτα και σταματηστε τα παραμυθια.

      Διαγραφή
    2. Το συριζα φαίνεται έχει πολλά σαΐνια. Ένα από αυτά είσαι και εσύ. Άνοιξε τα στραβά σου και κοίταξε σε τι ανάρτηση μπήκες να κάνεις τον αγώνα σου. Η ανάρτηση έχει ημερομηνία Οκτώβριο 2016. Για δες τις αναρτήσεις του Οκτωβρίου 2017 και ενημερώσου σωστά.

      Διαγραφή
  38. Ενημερωτικα και μόνο εαν πηγαινες στο ΓΛΚ τον μαρτιο 2017 στο τζάμι δεξιά όπως μπαίνεις στο ισογειο ηταν Ε Τ Ο Ι Μ Η αίτηση με κείμενο για να κάνει οποιος ηθελε συνταξιουχος, για επιστροφη του επιπλεον ποσού που εκ παραδρομης παρακρατηθηκε για την περίθαλψη.Τότε δεν ειχε βγει επισημη ανακοινωση οτι δεν χρειαζοταν να κανομε αιτηση για την επιστροφη της περιθαλψης,ενώ τώρα ανακοινωθηκε ,οτι δεν χρειαζεται αίτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ συνάδελφε Μάνο για την ενημέρωση,μου διέφυγε εκ παραδρομής να το αναφέρω στο απαντητικό μου σχόλιο.
      Βλέπεις ορισμένοι κακεντρεχείς συνάδελφοι(;) βιάζονται βγάλουν αυθαίρετα συμπεράσματα...

      Διαγραφή
  39. Κυριε Αποστολε σου ζητω συγνωμη .Ηταν λαθος μου,Η κακια στιγμη που λενε.
    Αν θελετε απαντηστε μου αν εγω με συνταξη μικτη 902 ευρω (καθαρα 849) δικαιουμαι επιστροφη χρηματων λογω παρανομων κρατησεων ΕΟΠΥΥ.
    Σας ευχαριστω και παλι συγνωμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κυριε Αποστολη πριν σε ενα σχολιο μου απαντησατε σε χρονο μηδεν.
    Τωρα που ζηταω κατι απο σας κανετε την παπια.
    αυτο σημαινει Κυριος για εσας μαλλον.
    Καληνυχτα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Για ενημέρωση σου συναδελφε, επιστροφες ΕΟΠΥΥ θα γινουν σε όσους συνταξιουχους εχουν από 1.000,00 ευρώ και πάνω ΜΙΚΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γιατι αυτη η διακριση αγαπητε συναδελφε Μανο?
    εγω δηλαδη δεν πληρωνω απο το 2011 ΕΟΠΠΥ?
    Με τη κυβερνητικη λογικη οι μεγαλοσυνταξιουχοι θα παρουν και εμεις φτωχοι τιποτα?
    Ωραια κυβερνηση δεν μπορω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συναδελφε george για να εχομε κρατηση 1)ΕΑΣ(Ν3865/10) πρεπει το μικτο ποσό κυριας να ειναι πάνω απο τα 1.400 ευρω ,για να εχομε κρατηση του 2)Ν 4024/11 πρεπει το μικτο να ειναι πάνω από τα 1.000(40%) ή πάνω από τα 1.200(20%), για να εχομε την κρατηση στο τμημα συνταξης του 3)Ν 4051/2011 ισχύει από τα 1.300 και πάνω(αφού αφαιρεθει η κρατηση Ν 4024/11),για να εχομε την κρατηση 4)Ν 4093/12 (5%,10%,15%,20%)πρεπει να εχομε πάνω από 1.000 μικτα ΚΥΡΙΑ(αφου αφαιρεθουν οι 3 πρωτες αναγραφομενες κρατησεις και οτι ποσό μεινει να προσθεσουμε το ΜΙΚΤΟ του μτσ και ετεχ .Αφου έχεις οπως γραφεις 902 μικτα κυρια, δεν εχεις τις 3 πρωτες κρατησεις.Ομως εαν προσθεσεις στο ποσό αυτό και τα μικτα των μτσ και ετεχ πιστεύω θα ξεπερνας τα 1.000 οπότε θα εχεις την κρατηση 5% του ν 4093/12 .Αρα θα ΕΧΕΙΣ επιστροφή ΕΟΠΥΥ.Δες ενα ενημερωτικο σημειωμα μηνα συνταξη σου εαν εχεις την κρατηση του Ν 4093/12.Εκ παραδρομης δεν το εγραψα παραπάνω.Ελπίζω να σε κάλυψα.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε συναδελφε Μανο σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να με κανεις να καταλαβω μερικα πραγματα.Μια τελευταια ερωτηση.το οτι εχω διαδοχικη ασφαλιση εχει καμια σημασια υπερ μου?
      και παλι σε ευχαριστω καλε μου συναδελφε

      Διαγραφή
  44. Αφού εχεις ενσημα ΙΚΑ ή άλλου ταμειου συναδελφε geotge θα πας στο ΓΛΚ στον 6ο Ο Ρ Ο Φ Ο ΤΗΛ .ΚΕΝΤΡΟ 2103229900 (εισοδος στους οροφους για το κοινό καθε παρασκευη 11.00-14.00)και θα ρωτησεις σχετικα τι ισχυει κ.λ.π.με τα ενσημα που έχεις(π.χ. θα εχω 1/35 ή παραπάνω συν στην συνταξη μου ) και τι ενεργειες πρεπει να κάνω για να μετρησουν τα ενσημα μου.Να ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ στο παραπάνω σχολιο μου για τον ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ των κρατησεων.Στο α/α 2 αφου αφαιρεσουμε την α/α 1 κρατηση.Στο α/α 3 αφου αφαιρεσουμε Κ Α Ι την α/α 1 κρατηση.Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.