27 Νοεμβρίου 2018

Διακόπτεται η παραλαβή αιτήσεων από τον Σύνδεσμο - Η υποβολή πλέον μόνον ηλεκτρονικά

Γνωστοποιούμε στα μέλη μας ότι ο Σύνδεσμός από αύριο δεν θα παραλαμβάνει Αιτήσεις Διακοπής Παραγραφής. Όσοι συνάδελφοι μέλη μας δεν έχουν υποβάλει αίτηση στον Σύνδεσμο για την επαναχορήγηση δώρων επιδομάτων κλπ να το πράξουν υποβάλλοντας αίτηση ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, συμπληρώνοντας το ακόλουθο κείμενο: 
<<1.- Παρακαλώ. 1) Να μου επανακαθορίσετε την κύρια και την επικουρική σύνταξή μου στο ποσό που ελάμβανα πριν την εφαρμογή των αντισυνταγματικών διατάσεων των Νόμων 4051/2012 και 4093/2012. 2) Να μου επαναχορηγήσετε τα δώρα εορτών και το επίδομα αδείας .3)Να μου επιστρέψετε αναδρομικά από το 2013 μέχρι σήμερα όλα τα ποσά που εσφαλμένα και παράνομα μου έχετε παρακρατήσει από τις συντάξεις μου (κύρια και επικουρική) τα δώρα εορτών και το επίδομα αδείας . 4) Να μου δώσετε αναλυτική κατάσταση με τα ποσά που κόπηκαν από τις μειώσεις στις συντάξεις (κύρια και επικουρική) και τα δώρα στο παραπάνω διάστημα (2013 – σήμερα)
2.- Ζητώ επίσης να διακοπεί άμεσα η κράτηση ΕΑΣ (Εισφορά αλληλεγγύης Συνταξιούχων) που επιβάλλεται στο μικτό ποσό κύριας ή κυρίων συντάξεων που λαμβάνω, γιατί είναι αντισυνταγματική με την απόφαση 244/2017 του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η υπηρεσία  σας υποχρεώνεται να εφαρμόσει την ως άνω απόφαση αυτεπάγγελτα και βάσει των κανόνων χρηστής διοίκησης να μου επιστραφούν οι παράνομες κρατήσεις ΕΑΣ που χρεώθηκαν στη σύνταξή μου από τον Φεβρουάριο του 2017  μέχρι την ημερομηνία αιτήσεώς μου.>>
ΠΡΟΣΟΧΗ, αν κάποιοι έχουν ήδη υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση στον ΕΦΚΑ να προβούν σε διόρθωση συμπληρώνοντας επίσης το παραπάνω κείμενο.
Γνωστοποιούμε επίσης ότι θα πρέπει να ακολουθήσουν αγωγές για να υπάρχει ελπίδα επιστροφής παρανόμως παρακρατηθέντων εκτός αν υπάρξει σαφής κυβερνητικής δέσμευση περί χορηγήσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.