Υπολογισμός Σύνταξης-Επικοινωνία



   E Π Α Φ Η
  ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΧΩΡ/ΚΗΣ 
 & ΕΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ
Ταχ.Δ/νση:Ηρώων Πολυτεχνείου 28
  Τ.Κ. 412 22 -Λ Α Ρ Ι Σ Α 

                           
        ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ:
             ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10.30΄ - 12.30΄ 


& Fax: 2410-256836




κινητό:6947-331786





e-mail:apoelaslar@gmail.com



213 σχόλια:

  1. ΟΓΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΑ ΤΗΝ 17-1-2010,ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ 25 ΕΤΩΝ.ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 25 ΕΤΟΥΣ.ΣΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΗΝΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2010 ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΚΝΟ(ΥΠΟΨΙΝ ΕΧΩ 2 ΤΕΚΝΑ)ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Τ.Σ.ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣΕ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΑ ΤΟΥΓΙΟΥ ΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ.ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ 25ο ΕΤΟΣ.ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΤΕΚΝΟ ΜΟΥ.ΕΑΝ ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΒΕΑ,ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΓΙΟΣ ΜΟΥ 'Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ 25.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ,ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΒΕΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΣΕΠΡΑΤΕ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΥΧΩ ΕΓΚΥΡΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ συνάδελφε Καλησπέρα.Τη λύση, στο καθ΄όλα δίκαιο αιτημά σου θα σου τη δόσει το Μ.Τ.Σ.,στο οποίο πρέπει να αποταθείς.Οι κρατήσεις έπρεπε να συνεχίζονται κανονικά και μετά την κατάθεση των δικαιολογητικών και μέχρις ότου εισπραχθεί το Β.Ο.Ε.Α.,οπότε και σταματούν.Λάθος σου να περιμένεις από το Ταμείο ειδοποίηση,έπρεπε από μόνος να ενεργήσεις.Πολύ φοβάμαι, μήπως σου πούν ότι πρέπει να καταβάλεις τις εισφορές για το κενό διάστημα που δεν σου γίνονταν κρατήσεις!!!!Εν πάση περιπτώσει, για να μη συζητάμε θεωρητικά,πρέπει αμέσως να πας στο Μ.Τ.Σ.προσωπικά και όχι τηλεφωνικά,διότι με τον φόρτο εργασίας που έχουν τώρα, είναι δύσκολο να επικοινωνήσεις.
    Για ενημέρωσή σου, η Διεύθυνση Παροχών του ΜΤΣ εξυπηρετεί τους ενδιαφερομένους ΜΟΝΟ τις ημέρες Τρίτη,Τετάρτη και Πέμπτη και από ώρες 11:00 έως 14:00.
    Τελειώνοντας,θα σε παρακαλούσε να με ενημερώσεις για τα αποτελέσματα των ενεργειών σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.ΟΣΟ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ,ΠΟΥ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ2010 ΕΙΝΑΙ ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΤΡΙΨΗΦΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΨΗΦΙΑ.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,ΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ2010 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ ΤΕΚΝΑ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΑ 25 ΜΕΤΑ ΤΗΝ 1-9-2010 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 31-8-2010 ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ(ΧΙΛΙΑΔΕΣ).ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ Η ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 25ου ΕΤΟΥΣ.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΝΕΟΤΕΡΟ ΘΑ ΕΧΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μια ερώτηση, δεν ξέρω πως να υπολογίσω το ποσό του ΒΟΕΑ μου, ο πατέρας μου είναι αστυνομικός (με βαθμό υποστράτηγου μου είπε) και εργάζεται από το 1981, εγώ είμαι γεννημένος 1988, πόσα μερίσματα αντιστοιχούν τελικά 40 ή 60; μπορείτε μήπως να μου πείτε ποιο ποσό δικαιούμαι; ευχαριστώ για τον χρόνο σας...ο πατέρας μου συνταξιοδοτήθηκε το 2011 (ενω έπρεπε να φύγει δύο χρόνια πριν, αλλά ο ίδιος ζήτησε να μείνει)...οπότε δεν ξέρω πως να τα υπολογίσω...ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ φίλε για να σε ενημερώσω για το δικαιούμενο ΒΟΕΑ,θέλω τα εξής στοιχεία:
    1].Ημερομηνία κατάταξης του πατέρα σου στο Σώμα.
    2].Ημερομηνία διαγραφής του από το Σώμα.
    3].Βαθμός Αποστρατείας του.
    3].Μισθολογικός βαθμός.
    3].Ημερομηνία κατάθεσης των δικαιολογητικών σου και
    4].Την ηλικία σου.
    Τα δικαιούμενα μερίσματα είναι 60.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ημερομηνία κατάταξης ήταν το Δεκέμβρη το 1980
    Ημερομηνία διαγραφής του από το σώμα 1/1/2010
    Βαθμός αποστρατείας του Αρχιφύλακας ΜΠΣ
    Μισθολογικός Βαθμός είναι Υποστράτηγου
    Δικαιολογητικά κατατέθηκαν Απρίλιο του 2009 (δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνία αλλά σίγουρα είναι Απρίλιος του 2009)
    τώρα είμαι 24 ετών (γεννημένος το 1988)

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποσό ΒΟΕΑ που θα εισπράξεις αγαπητέ φίλε, ανέρχεται στα 15.216,19,με απόκλιση 100-150 €,ανάλογα τις κράτησεις. Ο πατέρας σου αποστρατεύθηκε με το βαθμό του Ανθυπαστυνόμου [το γράφει καθαρά η πράξη συνταξιοδότησής του] και με Μισθολογικό Βαθμό 2/3 Αστυν.Δ/ντή. Μέρισμα Μ.Τ.Σ. παίρνει Υποστρατήγου.
      Αυτά για ενημέρωση.

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πάρα πολύ...νόμιζα θα ήταν λιγότερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κε Απόστολε, καλησπέρα. Από την ανακοίνωση του ΜΤΣ αναφέρεται ότι το μέρισμα θα δοθεί την 5/4/13 και μάλιστα χωρίς περικοπές σε άλλη διευκρινιστική. Το κουτσουρεμένο μέρισμα με την δεύτερη περικοπή του 25% πήγε στα €499,20 μικτά, το 3μηνο. Έλαβα πληρωτέο €442,97, ήτοι €56,23 λιγότερα. Η παρακράτηση του φόρου έως τα €2.500 είναι 5%. Εδώ βλέπω ότι έχουν παρακρατηθεί 11,264%. και με υπολογισμούς περικοπών κλπ. που έκανα δεν μου βγαίνει.Μήπως γνωρίζετε κάτι παραπάνω στον υπολογισμό να μου δώσετε κάποια εξήγηση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Παναγιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Παναγιώτη,Καλησπέρα.
      Σου ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.΄Οσον αφορά το ερώτημά σου για το μέρισμα του ΜΤΣ,έχω να επισημάνω τα εξής:
      1].Αρχές του 2011 είχαμε μείωση 25%.
      2].Τον Οκτώβριο του 2012 μείωση 25% + 25%, αναδρομικά από 01-01-2012,συνολικά 50% το 2012+25% του 2011.
      3].Το μέρισμα του Α΄τριμήνου ε.έ,το οποίο κατεβλήθη την 05-04-2013,περιλαμβάνει τις μειώσεις,25% + 25% του 2011 και του 2012,αντίστοιχα,ήτοι μειωμένο κατά το ήμισυ.
      ΣΗΜΕΙΩΣΗ:΄Εξυπακούεται ότι όλες οι ανωτέρω μειώσεις, διενεργήθηκαν με βάση του μηνιαίου μικτού ποσού μερίσματος ενός εκάστου εξ΄ημών και όχι επί του καθαρού.
      ΕΡΩΤΗΜΑ:Εσύ πώς είσαι σε θέση να γνωρίζεις ότι το μικτό ποσό του μερίσματός σου ανέρχεται στα 499,20€; Η παρακράτηση φόρου 5% έως 2500 €,που υπαινίσσεσαι,δεν εφαρμόσθηκε εδώ,αλλά έγιναν ποσοστιαία όλες οι μειώσεις που προανέφερα.
      Παναγιώτη,εάν υπολογίσεις με τη σειρά τις μειώσεις που έχει υποστεί το μέρισμά σου,εύκολα θα συμπεράνεις ότι το τελικό ποσό μερίσματος που έλαβες,είναι αυτό που σου αναλογεί.
      Πιστεύω να σε κάλυψα.Σε χαιρετώ.

      Με συναδελφικούς

      Αποστόλης Γ.Χατζηκωτούλας



      Διαγραφή
  9. Κε Απόστολε σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την απάντηση που μου έδωσες σχετικά με το θέμα του μερίσματος του ΜΤΣ. Κάτ' αρχάς εγώ να σου ζητήσω συγνώμη, λόγω του ότι με τις διάφορες ερωτήσεις που κάνω, κάθε τόσο στην ιστοσελίδα σε βάζω σε βάσανο, και χάσιμο από τον πολύτιμο χρόνο σου ασχολούμενος με τις δικές μου απορίες. Εάν δεν σε ταλαιπωρώ θα ήθελα να εξηγήσω ορισμένα πράγματα, σχετικά με την απάντηση που μου έδωσες.
    1) Στίς επισημάνσεις και στην Σημείωση, είναι έτσι ακριβώς όπως τα εξηγείς, συμφωνώ.
    2) Στό ερώτημά σου, "πως γνωρίζω ότι το μερίδιο είναι 499,20"
    Απαντώ. Έχω τους πίνακες των μερισμάτων των ετών 2010-11-12.
    Το μέρισμά μου ευρίσκεται στα 29.12 μερίδια
    Α) Τιμή μεριδίου το 2010 είναι : €10,15865, οπότε έχωμε 29,12Χ10,15865=295,82Χ3=887,46/3μηνο μικτά, Χ 10% Χ(-1,5% έκπτ.) κράτηση εφορίας = 87,42. Πληρωτέο €800,05 το 3μηνο.
    Β) Τιμή μεριδίου μειωμένο κατά 25%. γιά το 2011 είναι :
    10,15865Χ25%=2,5397 (~)= 7,6190.
    Οπότε 29,12Χ7,619=221,87Χ3=665,61/3μηνο μικτά, Χ 10% Χ(-1,5% έκπτ.) κράτηση της εφορίας = 65,56. Πληρωτέο €600,05 το 3μηνο.
    Γ) Τιμή μεριδίου (2α μείωση) κατά 25% γιά το 2012 είναι :
    7,6190Χ25%=1,90475 (~)= 5,71425.
    Οπότε 29,12Χ5,71425=166,40Χ3= 499,20/3μηνο μικτά.
    Έως εδώ πάμε πολύ καλά στους υπολογισμούς.
    Απ' εδώ και κάτω υπάρχει το πρόβλημα.
    Στο ΜΤΣ δεν οφείλουμε κάποιο υπόλοιπο, με το μέρισμα του Δεκεμβρίου όλα εξοφλήθησαν.
    Βεβαίως έγινε περικοπή μισθών και συντάξεων από 1/1/13 κατά 5,10,15% συνυπολογισμένων και των μερισμάτων του ΜΤΣ και ΕΤΕΧ.
    Γιά μένα η περικοπή είναι της τάξεως του 10% Το ΕΤΕΧ και το ΓΛΚ έκαναν το καθήκον τους κσι το εφάρμοσαν.
    Από την ιστοσελίδα του Συνδέσμου της 1ης Απριλίου αναδημοσιεύθηκε η ανακοίνωση της ΕΑΑΣ ότι το μέρισμα του ΜΤΣ και το βοήθημα του ΕΚΟΕΜΣ θα κατατεθούν την 5/4/13, το μεν πρώτο χωρίς μείωση, το δε δεύτερο με μείωση 10%. (δεν μας αφορά εμάς το δεύτερο).
    1) Εφ' όσον δεν έχει περικοπή έπρεπε να πάρω 166,40Χ5%Χ(~1,5% έκπτ)=158,20Χ3=474,61 το 3μηνο (σε αυτή την περίπτωση πήρα λιγότερα)
    2) Εάν υπολογίσω την περικοπή του 10%, και την φορολογία 5% Χ (~1,5% εκπτ) = 427,15 (σε αυτή την περίπτωση πήρα περισσότερα).
    Τι γίνεται εδώ;;;; πως να υπολογίστηκε;
    Και τέλος έχει θεσπιστεί από την εφορία παρακράτηση γιά μετοχικά και επικουρικά ταμεία ως ετήσιες αποδοχές έως 2.500€ στο 5%, έως 4.500€ στό 10%, και από εκεί και πάνω στό 15%.
    Κε Απόστολε μπορεί να σας κούρασα με όλα αυτά, αλλά νομίζω ότι όλους μας ενδιαφέρει. Κάποτε είχε γίνει λάθος εις βάρος μου και πήγα στο ΜΤΣ και το διόρθωσαν. Ουδείς αλάνθαστος. Ας περιμένουμε το αναλυτικό σημείωμα και θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.
    Σας ευχαριστώ διά την φιλοξενία, και συγνώμη γιά την ταλαιπωρία.
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ Παναγιώτη.
      Σε ενημερώνω ότι δεν με κουράζεις με τις απορίες σου,αλλά απεναντίας μάλιστα μου είναι ευχάριστη η συνδιαλλαγή μαζί σου,διότι έχω να κάνω με ένα συνειδητοποιημένο και σκεπτόμενο άτομο...Κουραστικοί κατανταντούν ορισμένοι - πιστεύω να έχεις πάρει κάποια γεύση διαβάζοντας τα διάφορα σχόλια- δυστυχώς συνάδελφε όντες,οι οποίοι ρωτούν τα αυτονόητα και αναμένουν ανάλογες ...απαντήσεις!!Εν πάση περιπτώσει όμως, σαν Διαχειριστής του παρόντος ιστολογίου είμαι υποχρεωμένος να σέβομαι τις απόψεις όλων...Στο θέμα μας τώρα.
      Εχω να συμπεράνω ότι είσαι αναλυτικός-αναλυτικότατος θα ΄λεγα ως προς στην ανάλυση του δικαιούμενου μερίσματός σου και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Η ανακοίνωση της ΕΑΑΣ - εάν μπορώ να την ερμηνεύσω σωστά- αναφέρει ότι το μέρισμα του ΜΤΣ είναι χωρίς περικοπή,εννοώντας τις περικοπές που έως τώρα έχουν επιβληθεί και δεν λαμβάνει υπόψη τις περικοπές του 5,10,15% που επιβλήθηκαν από 01-01-2013,καθόσον αυτές είναι γνωστές από την αρχή του έτους.'Οντως κάτι συμβαίνει εδώ, διότι από ενημέρωση που έχω από συναδέλφους, που είναι στην ίδια κατηγορία με σένα,εισέπραξαν το ποσό των 474,61 €. Αναλογικά η μείωση του μερίσματός σου, από το αρχικό ποσό των 800,05,δλδ 600,05 € η δεύτερη μείωση είναι σωστή και προφανώς λάθος είναι το ποσό των 442,97 € που εισέπραξες το Α΄τρίμηνο του 2013,αντί για 474,61 €,όπως σωστά υπολογίζεις.Η δική μου η μείωση από το αρχικό ποσό των 778 €,είναι σε 590 € η πρώτη μείωση και 460 € η δεύτερη μείωση,ποσό που αντιστοιχεί στο μέρισμα Α΄τριμήνου 2013.
      Να αναμένεις λοιπόν τη βεβαίωση αποδοχών του ΜΤΣ για να εξακριβώς τι ακριβώς συμβαίνει και ανάλογα να πράξεις...
      Θερμή παράκληση να με ενημερώσεις για την οποιαδήποτε εξέλιξη έχεις πάνω σ΄αυτό το θέμα.

      Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

      Αποστόλης Γ.Χατζηκωτούλας

      Διαγραφή
  10. Σύντομα θα μεταβώ πρός το ΜΤΣ. και θα πάρω απάντηση από την πηγή. (έτσι είχα κάνει και κατά το παρελθόν). Θα ενημερώσω αυθημερόν. Όπως τώρα θα διαπιστώνεις και εσύ ότι εμεις εδώ από την Αθήνα ζητούμε πληροφορίες από εσάς που βρίσκεσθε στην Λάρισα. Και τούτο διότι είσθε το μόνο ηλεκτρονικό μέσο από το οποίο αντλούμε τις περισσότερες ενημερώσεις του κλάδου μας, το οποίον μεθερμηνευόμενον μας οδηγεί στό συμπέρασμα ότι το έμψυχο δυναμικό της ιστοσελίδας αυτής αξίζει πολλών επαίνων. Ένας έξ αυτών είσαι κι εσύ διότι την κρατάς ζωντανή, απαντώντας σε κάθε είδους θεμάτων, από τα οποία χρειάζεται να έχεις την ενημέρωση, ρωτώντας, ψάχνοντας, κλπ.. κλπ... Εύγε σου. Εμείς πρέπει να προσφέρουμε, με τις γνώσεις μας στο κατά δύναμιν, και να μην έχωμε μόνο την παράλογη απαίτηση. Δυστυχώς έχω πάρει πολλές γεύσεις, διαφόρων σχολίων, στα οποία και δεν θα ήθελα να επεκταθώ. Από Αθήνα λοιπόν χαιρετώ, με την υπόσχεση ότι στο προσεχές μέλλον μπορεί να κάνω ένα σχέδιο αναλυτικής μισθοδοσίας γιά ενημέρωση.
    Με συναδελφική εκτίμηση Παναγιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Παναγιώτη για τα καλά σου λόγια,αλλά νομίζω πως υπερβάλεις λίγο και με κάνεις να...κοκκινίζω!!!Απλά ότι κάνω,το κάνω γιατί μου αρέσει και θέλω μ΄αυτό τον τρόπο να βοηθώ τον συνάδελφο...Τη βρίσκω σωστή τη σκέψη σου να μεταβείς στο ΜΤΣ,προκειμένου να ξεδιαλύνεις το θέμα σου.Πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται περί λάθους.Οψόμεθα...
      Υ.Γ.Θα σε παρακαλούσα,εάν δεν σου κάνει κόπο,να επικοινωνήσεις μαζί μου στο προσωπικό μου e-mail,προκειμένου, λόγω της επικείμενης μετάβασής σου στο ΜΤΣ, σε ενημερώσω για τραγικό προσωπικό θέμα συναδέλφου,μέλους του Συνδέσμου μας,που δεν μπορεί να αναφερθεί απ΄αυτή τη στήλη για ευνόητους λόγους και ο οποίος επιθυμεί ενημέρωσή του από το ΜΤΣ,αλλά για τους γνωστούς λόγους δεν μπορεί να επικοινωνήσει τηλ/κά μαζί τους.
      Σ΄ευχαριστώ εκ των προτέρων
      Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
      Αποστόλης Γ.Χατζηκωτούλας

      Διαγραφή
  11. Κε Απόστολε έχω πρόβλημα με το ΕΤΕΧ έχω πάρει σύνταξη απο 02/2012 και ακόμα να πάρω μέρισμα. Ο λόγος ενώ στην αρχή μου είπαν σε τηλεφωνική επικοιν. θα στείλουν να πληρώσω την διαφορά μέχρι τα 25 χρόνια (έχω 23 πραγματικά ) μετά μου είπαν ότι θα κάνουν ερωτήσεις μια στο Υπουργείο εργασίας τώρα στο Υπουργείο προστασίας αν θα πάμε ( προφανώς υπάρχουν και άλλοι) στα 25 ή 26,5 κτλ και το χειρότερο δεν θα πάρω αναδρομικά το μέρισμα σε ότι και αν αποφασίσουν, οπότε γιατί να βιαστούν Παράκληση θερμή αν μπορείτε να κάνετε κάτι. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ Ηλία.Διάβασα με προσοχή τη μήνυμά σου και ομολογώ ότι στάθηκες άτυχος στη προκειμένη περίπτωση,διότι συνέπεσε η αποστρατεία σου με την Διοικητική αλλαγή του ΤΕΑΠΑΣΑ [τ.ΕΤΕΧ],από το Υπουργείο Εργασίας-όπου ανήκε-στο Υπουργείο Δημ.Τάξης.
      Αναδρομικά γιατί δεν θα πάρεις το μέρισμα;Εχεις τέτοια διαβεβαίωση από το ΤΕΑΠΣΑ;H όποια καθυστέρηση γίνεται από τα Ταμεία,τα χρήματα καταβάλλονται με αναδρομική ισχύ.Εσύ απομένει να πληρώσεις τις εισφορές για τα δύο χρόνια χρόνια για να συμπληρώσεις 25ετία.Πρέπει να κάνεις υπομονή μέχρι να δρομολογηθεί πλήρως η Διοικητική αλλαγή του Ταμείου και να ξεκολλήσει υπόθεσή σου από τα γρανάζια της γραφειοκρατίας.Εάν θέλεις γίνε πιό συγκεκριμένος στις πληροφορίες που έχεις πάνω σ΄αυτό το θέμα και να επανέλθεις στο προσωπικό μου e-mail για να δούμε τι μπορούμε κάνουμε....
      Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
      Αποστόλης Γ.Χατζηκωτούλας

      Διαγραφή
    2. Aγαπητέ μου απλά στο τηλέφωνο μου είπαν ότι θα αρχίσω να πληρώνομαι αφού θα πληρώσω και απο τότε δικαιούμαι και όχι αναδρομικά (CD ΜΑΡΤΙΟΥ) .Φυσικά η όποια επικοινωνία μαζί τους είναι πολλή δύσκολη δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.Αν μπορείτε να το διευκρινίσετε έχει καλώς.Οπως και να έχει πάντως σας ευχαριστώ που απαντήσατε.
      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ.

      Διαγραφή
  12. Εννοείται,αφού καταβάλεις τις εισαφορές προς το ΤΕΑΠΑΣΑ θα αρχίσει αυτό να σου καταβάλει το μέρισμα.Δέν είναι θέμα διευκρίνησης από μέρους μου αγαπητέ Ηλία,αλλά το τι ακριβώς ισχύει.Το τονίζω και πάλι, ότι η όποια καθυστέρηση γίνεται από μέρους του Γ.Λ.Κράτους,ΤΕΑΠΑΣΑ & ΜΤΣ,τα χρήματα καταβάλλονται πάντοτε αναδρομικά.Είναι νόμος αυτό.΄Ετσι ισχύει γι΄όλους. Εσύ θ΄αποτελέσεις εξαίρεση; Eιλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό....Επειδή τυγχάνει παράλληλα να είμαι και Γραμματέας στο Σύνδεσμο Λάρισας, σε διαβεβαιώ ότι τα δικαιολογητικά που υποβάλλουμε στο Γ.Λ.Κ. και στα Ταμεία για τις χήρες αποβιωσάντων συναδέλφων,τα χρήματα καταβάλλονται σ΄όλες κανονικά και με αναδρομική ισχύ. Για να μην έχεις την αίσθηση ότι δεν ενδιαφέρομαι και θέλω να σε αποφύγω,στείλε μου με e-mail περισσότερα στοιχεία για σένα,προκειμένου να επικοινωνήσω με το ΤΕΑΠΑΣΑ για πληρέστερη ενημέρωση.
    Συναδελφικά
    Αποστόλης Γ.Χατζηκωτούλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπάρχει κάποιο νέο με το Νέο Μισθολόγιο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέν υπάρχει κάτι νεώτερο αγαπητέ συνάδελφε.Σε εξέλιξη πάντως βρίσκονται οι διαβουλεύσεις και στην Επιτροπή συμμετέχουν και οι θεσμικές Ενώσεις Αποστράτων Σ.Α.& Ε.Δ.
      Η ουσία όμως είναι ότι μας κράτησαν προκαταβολικά τις μειώσεις που θα ισχύσουν το 2014!!!Βλέπε εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/04/170000000.htm

      Διαγραφή
  14. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ με όλο αυτό τον χαμό με τα βιβλιάρια του οπαδ θέλω να ρωτήσω για σιγουριά είμαι συνταξιούχος αστυνομικός με ανήλικα τέκνα αρκούν οι τρίμηνες του γλκ ή τελικά θα χρειαστούν θεώρηση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη αγαπητέ συνάδελφε και Χρόνια σου Πολλά.Για τον άμεσα ασφαλισμένο, δεν χρειάζεται θεώρηση το βιβλιάριο Νοσηλείας και ισχύουν οι τρίμηνες βεβαιώσεις του Γ.Λ.Κράτους.Των έμμεσα προστατευομένων μελών[σύζυγος,τέκνα]χρειάζεται θεώρηση από τον ΕΟΠΥΥ του τόπου διαμονής σου.Τα δικαιολογητικα που απαιτούνται θα τα βρείς εδώ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/02/blog-post_6645.html
      Προσοχή η ημερομηνία θεώρησης εκπνέει την 28-06-2013.-

      Διαγραφή
  15. Κε Αποστόλη τα είδα μα αυτά που ζητάει φωτοτυπία ταυτότητας, υπεύθυνη δήλωση
    κτλ αφορούν ενήλικα άτομα τα δικά μου είναι μικρά 8 και 10 υπογράφει ανήλικος υπεύθυνη δήλωση , δε νομίζω, πότε έκανε γνήσιο υπογραφής η αστυνομία σε παιδιά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξυπακούεται συνάδελφε οτι παραλείπεις την υποβολή Φ/Α Δελτίων ταυτότητας,εφόσον είναι ανήλικα τα παιδιά και υπογράφεις εσύ ως κηδεμόνας στις Υπεύθυνες Δήλωσεις,τροποποιώντας ανάλογα το κείμενο.Συγκεκριμένα από τα εννέα [9] αιτούμενα δικαιολογητικά, εσύ δεν θα προσκομίσεις στον ΕΟΠΥΥ τα εξής:1]Φ/Α Δελτίων ταυτότητας,2]Βεβαίωση αναπηρίας και 3]Βεβαίωση σπουδών.΄Ολα τα υπόλοιπα έξι [6]θα τα προσκομίσεις κανονικά. Απλά πράγματα...

      Διαγραφή
  16. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Ξέρετε να μου πείτε αν άρχισε το ΓΛΚ να στέλνει το εκκαθαριστικό αποδοχών για την φορολογική δήλωση ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη και Χρόνια Πολλά,αγαπητέ συνάδελφε.Δέν ξεκίνησε ακόμη η αποστολή των βεβαιώσεων αποδοχών από το Γ.Λ.Κ. Μόνο το ΤΕΑΠΑΣΑ έστειλε.Υπάρχει όμως προθεσμία,καθώς οι φορολ.Δηλώσεις πρέπει να υποβληθούν έως το τέλος Ιουνίου ε.έ.Εν αναμονή λοιπόν..... Και καθόλου να μη έλθουν,καλύτερα θ΄είναι!! Αρκετά έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα...

      Διαγραφή
  17. ΟΛΟ ΤΟ 2012 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ Ε.Ο.Β. ΠΑΙΔ.ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ Γ.Λ.Κ. ΕΓΚΑΙΡΑ ΠΩΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ.ΕΣΤΕΙΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ,ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΤΟ Ε.Ο.Β.ΠΑΙΔ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΟΘΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ, ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ,ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2012,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2012;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αγαπητέ συνάδελφε,αυτή είναι η πάγια τακτική του Γ.Λ.Κ. Είχαμε κι εμείς εδώ αρκετές περιπτώσεις μελών του Συνδέσμου μας,όμοιες με τη δική σου.Θα συμβούλευα να αποστείλεις και τρίτη επιστολή,υπομιμνήσκοντας και τις άλλες δύο [εάν τις κατέχεις επισύναψέ της σε Φ/Α],μνημονεύοντας τον Αριθμό Μητρώου σου στο Γ,Λ.Κ.και κάνοντας μνεία ότι, καίτοι έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα [17 μήνες περίπου], δεν σου καταβλήθηκε ακόμη το Ε.Ο.Β.,που διακόπηκε λόγω ενηλικίωσης του/της γιού/κόρης μου.Επιπροσθέτως να επιχειρήσεις να έλθεις και σε τηλέφωνική επικοινωνία μαζί τους.΄Οταν θα επαναχορηγηθεί το Ε.Ο.Β.,θα έχει αναδρομική ισχύ.

      Διαγραφή
    2. Καλησπερα σας κυριοι/κυριες

      Θα ηθελα κι εγω να μαθω για το ποσο βοεα που θα παρω

      Ειμαι 27 ετων εκανα την αιτηση 6/2011.

      Ο πατερας μου μπηκε το 1981 στο σωμα της αστυνομιας, ακομη εν ενεργεια . Τωρα εχει το βαθμο του διευθυντη και με μερισμα υποστρατηγου.

      Νομιζα αυτα ειναι τα απαραιτηττα...

      ΠΑρακαλω αν μπορει καποιος να υπολογισει το ποσο τοω ευχαριστω θερμα, λαμβανοντας υποψην και περιπου 25% μειωση πλεον...

      Ευχαροστω

      Ενημερωτικα σημερα μου ειπαν οτι τελη Ιουνη θα πληρωθουν

      Διαγραφή
  18. Καλησπερα σας κυριοι/κυριες

    Θα ηθελα κι εγω να μαθω για το ποσο βοεα που θα παρω

    Ειμαι 27 ετων εκανα την αιτηση 6/2011.

    Ο πατερας μου μπηκε το 1981 στο σωμα της αστυνομιας, ακομη εν ενεργεια . Τωρα εχει το βαθμο του διευθυντη και με μερισμα υποστρατηγου.

    Νομιζα αυτα ειναι τα απαραιτηττα...

    ΠΑρακαλω αν μπορει καποιος να υπολογισει το ποσο τοω ευχαριστω θερμα, λαμβανοντας υποψην και περιπου 25% μειωση πλεον...

    Ευχαροστω

    Ενημερωτικα σημερα μου ειπαν οτι τελη Ιουνη θα πληρωθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ φίλε,με τα στοιχεία που μου δίνεις και με ηλικία υποβολής των δικαιολογητικών σου το 2011/6ος 26 ετών,θα σου καταβληθεί το ποσό των 14.262 €,αντί του ποσού των 18.288 €,εάν θα υπέβαλες τα δικαιολογητικά το 2010,λόγω της πρώτης μείωσης του μερίσματος κατά 25%. Προσωπικά διατηρώ επιφύλαξη ως προς την καταβολή των ΒΟΕΑ του 2011 έως το τέλος Ιουνίου,καθόσον ακόμη δεν έχει εκδοθεί ανακοίνωση από το ΜΤΣ για την υποβολή εκ μέρους των δικαιούχων των φορολ.ενημερωτήτων τους.Υπόψη ότι έχουμε τέλος Μαϊου και εννοείται ότι θα δοθεί προθεσμία ενός μηνός περίπου για τις φορολ.ενημερότητες...Σε πρώτη μοίρα όμως έρχεται το γεγονός ότι έχει δρομολογηθεί η όλη κατάσταση και δευτερευόντως η καληκτική ημερομηνία εξόφλησης των ΒΟΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημερα το πρωι ειχα παρει τηλεφωνο στο μετοχικο ταμειο για να ρωτησω που βρισκονται οι διαδικασιες για την εξοφληση του δικου μου μηνα. Ο εργαζομενος μου απαντησε πως δεν χρειαζεται να βγει ανακοινωση και ηδη μαζευεουν τις ενημερωτητες, πηγα λοιπον εκει να καταθεσω την ενημεροτητα μου και ο ιδιος ου ειπε πως δεν μπορει να μου πει το ποσο διοτι δεν ξερει σιγουρα ποση θα ειναι η μειωση (μου εδωσε να καταλαβω πω ισωςνα ειναι και μεγαλυτερη του 25%) και τελος μου ειπε πως να εχω το νου μου προς το τελος Ιουνιου να τσεκαρω το λογαριασμο τραπεζης γιατι θα μπουν τα χρηματα...Δε λεω πως ετσι θα γινει απλα δινω μιαν εικονα για τους ενδιαφερομενους φυσικα με καθε επιφυλαξη.

      Πριν φυγω τον ρωτησα αν αυτο θεωρειται πλεον οφειλη του δημοσιου προς ιδιωτες (και φυσικα το εκανα για το νεο νομο που τοκιζει αδρα τα χρεη του δημοσιου προς τους ιδιωτες)
      Μου ειπε πως παρα πολλοι θα κινηθουν νομικα βεβαια ο ιδιος δε μου το προτεινει οπως ειπε γιατι θα χασω τα λεφτα μου στους δικηγορους, βεβαια ουτε αυτο ισχυει.

      Σκεφτομαι πολυ σοβαρα να μιλησω σε καποιον δικηγορο που να ασχολειται με τα διοικητικα για το θεμα.
      Αν υπαρχει μαζικη προσφυγη και γνωριζεται κατι ενημερωστε κι εμας αν εν ειναι κοπος, φυσικα θα ενημερωσω κι εγω με τη σειρα μου για τις εξελιξεις

      Τη καλησπερα μου

      Διαγραφή
    2. Δλδ αυτοαναιρείται το ΜΤΣ εδώ:http://www.mts-mod.gr/deltia_typou_view.php?editid1=173, ως προς την ανακοίνωση για τις προσκόμιση των φορολ.ενημερωτήτων από τους ενδιαφερομένους;Η μείωση του μερίσματος είναι της τάξης του 25% για το 2011 και με βάση αυτό θα βγεί το ΒΟΕΑ.Προσφυγή στη δικαιοσύνη δεν σου συνιστώ,καθόσον είναι μια χρονοβόρα και πολυέξοδη διαδικασία..Υπόψη σου ότι για ποσά της τάξης των 12.000,15.000 κλπ ευρώ, δεν αξίζει κανείς να μπεί στη διαδικασία για διεκδίκηση τόκων!!Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει μαζική προσφυγή ενδιαφερομένων. Σε περίπτωση που υποπέσει κάτι στην αντίληψή μου θα σε ενημερώσω. Αυτά προς προβληματισμό...Η Απόφαση δική σου...

      Διαγραφή
  20. Τελικά έχουμε κάποια ενημέρωση αν η κράτηση θα είναι πράγματι μεγαλύτερη απο 25% ; Γιατί άπαντες στο μετοχικό ταμείο τηρούν άκρα του τάφου σιωπή λες και θα τα βάλουν απο την τσέπη τους τα λεφτά. Επίσης η μοναδική κίνηση που μπορούμε να κάνουμε είναι η προσφυγή ; Ευχαριστώ προκαταβολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε, όπως είναι γνωστό το αποδιδόμενο μέρισμα του ΜΤΣ έχει μειωθεί κατά 50% περίπου,25% από 01-01-2011 και 25% το 2012/10ος.΄Ως εκ τούτου και επειδή το χορηγούμενο ΒΟΕΑ υπολογίζεται με βάσει αυτό,θα είναι αναλογικά μειωμένο γι΄όσους έχουν υποβάλει τα δικαιολογητικά τους τα έτη 2011 και 2012,αντίστοιχα.Η διεκδίκηση των απωλεσθέντων χρημάτων γίνεται μέσω προσφυγών,κάτι που δεν σου συνιστώ,διότι είναι μιά χρονοβόρα και πολυέξοδη διαδικασία...Σε κάθε περίπτωση πάντως, η απόφαση είναι δική σου...

      Διαγραφή
    2. Έχει μειωθεί κατά ακόμη 25 % από τον 10ο μήνα του 2012. Σύμφωνοι. Εγώ έχω κάνει αίτηση πχ. τον μάρτιο του 2012. Όταν έγινε η αίτηση τον μάρτιο του 2012 το μέρισμα ήταν μείων 25% (και όχι μείων 50%). Το ΒΟΕΑ υπολογίζεται με βάση το μέρισμα την στιγμή της αίτησης. Συνεπώς η πληρωμή θα γίνει μέχρι τον 10ο μήνα του 2012 με μέιωση 25% και από τον 10ο μήνα και μετά με μείωση 50% (δηλ. 48%). Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Απλά σας γράφω τους συλλογισμούς μου που θεωρώ πως είναι λογικοί.

      Διαγραφή
    3. Aγαπητέ μου φίλε,μπορεί ο συλλογισμός σου να είναι λογικός,αλλά το Δ.Σ.του Μ.Τ.Σ.φρόντισε να μην είναι [συλλογισμός],διότι η μείωση που επιβλήθηκε τον Οκτώβριο του 2012,είχε αναδρομική ισχύ από 01-01-2012! Εάν ρωτήσεις τον πατέρα σου θα σε ενημερώσει σχετικά,ότι μέσα στο 2012 μειώθηκε το μέρισμά του δύο φορές [25%+25%].

      Διαγραφή
    4. Αντιληπτόν. Δεν μπορώ να πω φροντίζουν κάθε φορά να μας ξαφνιάζουν με τις αποφάσεις τους (γενικά). Πάντως σήμερα που το ψιλοέψαξα, φήμες θέλουν η μείωση να είναι μόνο 25% και για τον 2012. Για οτιδήποτε νεώτερο θα ενημερώσω το blog και για γνώση των ενδιαφερομένων και μη. Ευχαριστώ και για πάλι για τον χρόνο σας.

      Διαγραφή
    5. Μη το ψάχνεις αγαπητέ μου φίλε. Η μείωση είναι de facto,-για να χρησιμοποιήσω και τη λατινική ορολογία- 25% για το 2011 και + 25% για το 2012.΄Οπως σου είπα και σε προηγούμενο σχόλιο,το ΒΟΕΑ υπολογίζεται βάσει του ύψους του μερίσματος.
      Αλλο ήταν το μέρισμα το 2010,αλλο το 2011 και το 2012...Εν πάση περιπτώσει όμως, είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου να πράξεις κατά το δοκούν,αφού προηγουμένως λάβεις από το ΜΤΣ την Πράξη Απονομής ΒΟΕΑ.

      Διαγραφή
  21. ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ? - ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΙ ΛΕΝΕ ? - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία σχετικά με το υπό κατάρτιση νέο μισθολόγιο.Βρίσκεται στη φάση επεξεργασίας του,αλλά δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο...Οι Απόστρατοι των Ε.Δ.συμμετέχουν με εκπροσώπους τους στην Επιτροπή που καταρτίζει το νέο μισθολόγιο και καταβάλλεται προσπάθεια να μπούμε κι΄εμείς [ΕΛ.ΑΣ].΄Οσο για το "λάθος" που αναφέρεις και εάν εννοείς φυσικά αυτό του Γ.Λ.Κράτους,αναγνωρίσθηκε μέν,αλλά δεν υλοποιήθηκε κάτι μέχρι τώρα!

      Διαγραφή
  22. κ.ΧΑΤΖΗΚΟΤΟΥΛΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΥ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗΣ.ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΒΟΕΑ ΕΝΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΕ ΤΟ 1980?ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΦΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,όλα τα στελέχη των Σ.Α. & των Ε.Δ.δικαιούνται τα παιδιά τους το ΒΟΕΑ που χορηγεί το ΜΤΣ.Απαραίτηση προϋπόθεση βέβαια είναι, ο δικαιούχος να είναι γεννημένος μετά το 1983 [μέχρι τότε ίσχυε μόνο για τα κορίτσια],να έχει συμπληρώσει ημερολογικά το 25ο έτος της ηλικίας του και να μην έχει υπερβεί το 30ό έτος.Εάν υπάγεσαι σ΄αυτή την κατηγορία μπορείς να υποβάλεις τα δικαιολογητικά σου.Εάν όχι,λυπάμαι αλλά δεν δικαιούσαι...

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα βρήκα στο πρώτο θέμα ένα άρθρο ότι χρειάζεται όλοι οι συνταξιούχοι του ΟΠΑΔ να πάνε να απογραφούν στα ΚΕΠ και να θεωρήσουν τα βιβλιάρια τους και των έμμεσων μελών τους.Αφορά και εμάς ? - έχουν θεωρηθεί ήδη στον ΟΠΑΔ -
    τι κάνουμε με αυτό ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΑΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε, η απογραφή για μας [ΕΛ.ΑΣ] έχει γίνει στις Τράπεζες και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να πας στα ΚΕΠ,εκτός και άν στο τρίμηνο ενημερωτικό σου σημείωμα δεν εμφαίνεται το ΑΦΜ σου ή ΑΜΚΑ,οπότε τότε πρέπει να πας οπωσδήποτε να τα δηλώσεις.Η θεώρηση βιβλιαρίων των έμμεσα μελών οικογενείας [συζύγου-παιδιών] γίνεται στον ΟΠΑΔ του τόπου κατοικίας σου.Σχετική ανάρτηση,με τα δικαιολογητικά που απαιτούται θα δείς εδώ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/02/blog-post_6645.html
      Η προθεσμία εκπνέει την 28-06-2013,εκτός της Αττικής που δόθηκε παράταση έως τον Οκτώβριο ε.έ.

      Διαγραφή
  24. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΥΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙ ΕΩΣ 31/10/13
    ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΚΕΠ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ
    ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται βιασύνη φίλε μου.Θα το δούμε με ψυχραιμία...΄Ηδη κάναμε μια απογραφή,θα κάνουμε κι άλλη; Σε τι εξυπηρετεί εν πάση περιπτώσει; Aσε καταλαγιάσει ο θόρυβος και θα δούμε...Τα ΜΜΕ μπορεί να λένε διάφορα...Θα δούμε τελικά τι ισχύει και σε ποιούς απευθύνεται...Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο! π.χ.τα ΜΜΕ με βαρύγδοπους τίτλους ανακοίνωναν,ότι το έντυπο Ε1 της φορολ.Δήλωσης θα είναι προσυμπληρωμένο και αντί αυτού το Γ.Λ.Κ.στέλνει τις βεβαιώσεις αποδοχών ταχυδρομικώς!! Καταλαβαίνεις λοιπόν τι γίνεται... Οψόμεθα και θα πράξουμε αναλόγως...

      Διαγραφή
  25. καλημέρα , τι κάνουμε με την εισφορά αλληλεγγύης ,θα έρθει διορθωτικό απο το ΓΛΚ θα κάνουμε τις δηλώσεις , θα περιμένουμε........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν αναμονή συνάδελφε.Λέγεται ότι το Γ.Λ.Κ.θα στείλει διορθωτικό.Δεν χρειάζεται βιασύνη...Ούτως ή άλλως θα πληρώσουμε...΄Ιδωμεν...

      Διαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ ΣΤΟ ΟΝ ΑΛΕΡΤ ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙ 88 ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ 165 ΕΚΑΤ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς είναι γεγονός αγαπητέ συνάδελφε.΄Οπως γνωρίζεις, εμείς ακολουθούμε το μισθολόγιο των Ε.Δ.και ό,τι ισχύει γι΄αυτούς,αφορά κι΄εμάς...Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα 2013-2016 έχει ψηφισθεί ήδη.Δές εδώ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/02/blog-post_20.html και εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/02/2013-2016.html τις σχετικές αμαρτήσεις [για ανάγνωση, κάνε αντιγραφή - επικόλληση]. Οι λόγοι που έγιναν οι μεγάλεις κινητοποιήσεις μας σε ΑΘΗΝΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΧΑΝΙΑ & ΛΑΡΙΣΑ,ήταν για ν΄αποτραπεί η εφαρμογή αυτού του προγραμμάτος.Δέν ξέρω μελλλοντικά εάν αλλάξει κάτι...Προς το παρόν ισχύουν τα μέτρα που ψηφίστηκαν...΄Ιδωμεν...

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα κύριε Απόστολε. Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με το ΒΟΕΑ πότε και πόσο περίπου θα είναι το χρηματικό ποσό που θα πάρω...
    Ημ. κατάταξης 10-05-1979
    Ημ. διαγραφής 20-06-2010
    Βαθμός αποστρατείας Ανθ/μος
    Μισθολογικός βαθμός 2/3 Αστυν. Δ/ντη
    Ημερομηνία κατάθεσης δικαιολογητικών 26-12-2010
    Ηλικία 27 ετών
    Ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε το ποσό που δικαιούσαι ανέρχεται στα 17.118 € περίπου. Η καταβολή των χρημάτων πιστεύεται ότι θα γίνει έως το τέλος Ιουνίου.

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σε ενημερώσω, ότι επειδή τα δικαιολογητικά σου τα έστειλες 26-12-2010,ενδέχεται να έχουν πρωτοκολληθεί τον Ιανουάριο του 2011,όπου είχαμε την 1η μείωση του μερίσματος κατά 25%,οπότε τότε το ΒΟΕΑ που δικαιούσαι είναι 12.836 €.

      Διαγραφή
  28. KAΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ - ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΓΛΚ - ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΠΑΕΙ
    ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,οι αναδρομικές κρατήσεις δεν μας αφορούν,υπάρχει εδώ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/06/blog-post_9.html διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών/Γ.Λ.Κράτους.

      Διαγραφή
  29. Οι αναδρομικές παρακρατήσεις που είχαμε υποστεί από 1/8/2012 θα πρέπει να αφαιρεθούν από το συνολικό εισόδημα - δεν αναφέρομαι στην εισφορά αλληλεγγύης
    άλλο πράγμα είναι αυτό που λές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη συνάδελφε για την παρανόηση...Στο ερώτημά σου θα σου απαντήσω με το λαϊκό απόφθεγμα "Μεγιά που την φάγαμε"!!΄Οπως καταλαβαίνεις σχετικές βεβαιώσεις δεν θα αποσταλούν από το ΓΛΚ,διότι η μία παρακράτηση τελειώνει τέλος Ιουνίου και η άλλη [η μικρή]τέλος Ιουλίου και εμείς έως το τέλος Ιουνίου πρέπει να υποβάλλουμε τις φορολ.δηλώσεις.Οπότε πάμε για το επόμενο έτος [2014],όπου θα γίνει η τελική εκκαθάριση και θα πληρώσουμε μικρότερο φόρο.

      Διαγραφή
  30. EYXAΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΨΟΜΕΘΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είμαι εν ενεργεία αστυνομικός .Μπήκα την 20/09/1988 , ανθυπαστυνόμος και έχω χρονοεπίδομα 52% και μισθολογικό Α/Α. Έχω πληρώσει στρατό 21 μήνες και σχολή αστυφυλάκων ήταν 4 μήνες . Πότε συμφέρει να φύγω τώρα η μετά το 2013. Περιμένω να γίνω Υπαστυνόμος Β .Σε αυτή την περίπτωση χάνονται τα χρόνια του Κονδύλη ναι ή όχι? .Παρακαλώ , όπως με ενημερώσετε καθώς πολλά λέγονται και γράφονται και δεν μπορώ να αποφασίσω.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Επίσης εάν μπορείτε να αναφέρετε ποσό σύνταξης και ποσό εφάπαξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε σου ζητώ συγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω,αλλά ήταν αδύνατο να γίνει αυτό, διότι ήμουν εκτός σπιτιού και κατά συνέπεια χωρίς Η/Υ. Σχετικά με τα ερωτήματά σου τώρα.
      1]. Το πότε συμφέρει να φύγεις από το σώμα, είναι κατά την άποψή μου κάτι εντελώς υποκειμενικό...
      2]. Εγώ σου παραθέτω τι ακριβώς ισχύει και η απόφαση είναι δική σου.
      2]. Εάν γίνεις Υπαστυνόμος Β' χάνεις τα χρόνια του Κονδύλη,καθόσον θεωρείσαι Αξιωματικός!
      3]. Το εφάπαξ,σύμφωνα με τα ισχύοντα,πρέπει συμπλήρωσεις 31 χρόνια για να το πάρεις. Υπόψη σου ότι αυτή η περίπτωση εκκρεμεί στο ΣτΕ,καθόσον έχουν προσφύγει αρκετοί συνάδελφοι,που είναι στη δική σου περίπτωση,δλδ έχουν αποστρατευθεί πριν τη συμπλήρωση 31 χρόνων.
      4].Η σύνταξη που δικαιούσαι με δύο [2] ανήλικα τέκνα είναι 997 € περίπου μηνιαίως και με ενήλικα τέκνα 945 €.
      5].Το μέρισμα του ΜΤΣ είναι 98 € περίπου μηνιαίως,με [2] δύο τέκνα που δικαιούνται ΒΟΕΑ και γίνονται οι ανάλογες κρατήσεις και 110 € περίπου,χωρίς κρατήσεις ΒΟΕΑ.
      6].Το μέρισμα του ΤΕΑΠΑΣΑ ανέρχεται στα 125 € περίπου.
      7].Το Εφάπαξ που δικαιούσαι,με Οικονομικό Βαθμό Α/Α,χρονοεπίδομα 52% και υποθετική ημερομηνία διαγραφής 30-09-2013,ανέρχεται περίπου στα 40.876 €.
      Υ.Γ.Για πληρέστερη και πιο έγκυρη ενημέρωση, θα σε συμβούλευα να αποταθείς στη Δ/νση Συντάξεων του ΑΕΑ,τηλ.210-7483808

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ συνάδελφε,σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου, συμπληρωματικά σε ενημερώνω ότι αρμόδιος στο γραφείο Συνταξιοδοτικών υποθέσεων είναι ο Ανθ/νόμος κ.Πανταζής και Προϊσταμένη είναι η Αστυνόμος Β΄ κ.Μοντανίνου.Το τηλέφωνο είναι 2107778646 και η Δ/νση είναι Μ.Ασίας 9 (Ιλίσια).Επίσης,μπορείς να απευθυνθείς και στην ΠΟΑΣΥ,αλλά με επιφυλάξεις....Αμφιβάλλω, εάν γνωρίζουν και ακόμη εάν πρόκειται να ασχοληθεί κανένας μαζί σου και να σου δώσει υπεύθυνη απάντηση...Τα θέματα αυτά είναι τα σοβαρότερα,διότι πρόκειται για απόφαση ζωής και δεν διορθώνονται εκ των υστέρων!


      Διαγραφή
  32. Κυριε Απόστολε τελικά η μείωση για το ΒΟΕΑ από πότε θα ισχύσει; Από 01-09-2010; ή από 01-01-2011;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ μου φίλε,λογικά δεν πρέπει να ισχύει η μείωση από 1-9-2010 έως 31-12-2010,καθόσον το χρονικό διάστημα αυτό δεν είχαμε μείωση του μερίσματος.Η Υπουργική απόφαση όμως δεν το ξεκαθαρίζει και ...συμπεριλαμβάνει κι αυτό το διάστημα[!] Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα ισχύει για το διάστημα που σε αφορά,διότι η Υπουργική απόφαση απευθύνεται κυρίως στους δικαιούχους του 2012,που θα υπόκειντο σε [43,75] περίπου και αποκαθιστά έτσι μια αδικία. Οι δικαιούχοι του 2011,ούτως ή άλλως θα υπόκειντο ΜΟΝΟ σε μία μείωση 25%.

      Διαγραφή
  33. Ειχα απευθυνθει σε εσας ,σχετικα με την διακοπη του Ε.Ο.Β.ΠΑΙΔ.απο το Γ.Λ.Κ.,λογω μη ενημερωσης τους απο εμενα πως ολο το ετος 2012 σπουδαζε στο Α.Π.Θ, και μεχρι σημερα.Μου συστησατε να στειλω και τριτη επιστολη,αφου ηδη ειχα στειλει δυο (Δεκεμβριος 2012 και Απριλιος 2013),η να επικοινωνησω μαζι τους.Αυτο και εκανα.Εστειλα τριτη επιστολη,με κοινοποιηση στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ και με ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ του παιδιου,προσπαθησα να επικοινωνησω, αλλα ματαια.Σας παρακαλω πολυ, αν δεν σας κουραζω,με ποιον τροπο να αντιμετωπισω την πρωτοφανη αυτη κατασταση για μενα και αν μπορειτε να με ενημερωσετε,απο την εμπειρια σας,αν θα παρω καθυστερουμενα για ολο το ετος 2012 μεχρι σημερα(ΙΟΥΛΙΟΣ 2013) η αν εχω χασει οριστικα αυτα τα χρηματα (19μηνες επι 18 Ευρω=342 ΕΥΡΩ),ποσο που στην σημερινη εποχη νομιζω πως δεν ειναι καθολου ευκαταφρονητο.Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε,εάν έχεις την καλοσύνη επικοινώνησε μαζί τηλεφωνικά,τηλ.6947-331786.

      Διαγραφή
    2. Συνάδελφε,εάν έχεις την καλοσύνη επικοινώνησε μαζί τηλεφωνικά,τηλ.6947-331786.

      Διαγραφή
  34. κυριε αποστολε καλησπερα σας.μπορειτε παρακαλω να με βοηθησετε να υπολογισω το βοεα που δικαιουμαι?ο πατερας μου υπηρετησε στο στρατο ξηρας 33χρ και κατεθεσαι τα χαρτια του για συνταξη τον μαιο του 2013 με το βαθμο του ταξιαρχου.σε επικοινωνια με το μ.τ.σ σημειωτεων αυτοι επικοινωνησαν μαζι μας για να μας ρωτησουν ποτε κατεθεσε τα χαρτια του ο πατερας μου ωστε να καταβαλουν το βοεα μαζι με τη συνταξη του,ποτε υπολογιζετε οτι θα συμβουν οι πληρωμες?ευχαρισρτω πολυ για το χρονο σας/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε το ποσό του ΒΟΕΑ που δικαιούσαι,ανέρχεται στα 14.811 € περίπου.Οι πληρωμές των ΒΟΕΑ εχουν ήδη ξεκινήσει από την περασμένη Πέμπτη (4-7-2013)και η Γενική Τράπεζα έχει καταβάλει μέχρι και το έτος 2011 και έπεται η συνέχεια.Η ΑΤΕ καθυστερεί καμιά εβδομάδα περίπου,όπως έκανε και στις άλλες περιόδους καταβολής των ΒΟΕΑ.Υπόψη ότι σύνταξη δεν καταβάλει το ΜΤΣ,αλλά μέρισμα και το οποίο καταβάλλεται μετά την παρέλευση του 8μήνου περίπου. Σύνταξη καταβάλει ΜΟΝΟ το Γ.Λ.Κράτους.Επομένως λοιπόν εσύ για το ΒΟΕΑ που δικαιούσαι,είσαι σε αναμονή...

      Διαγραφή
  35. επισης ξεχασα να σας πω οτι τα δικαιολογητικα για το βοεα τα κατεθεσε ο πατερας μου τον ιανουαριο του 12.τοτε ειχε τον βαθμο του συνταγματαρχη αν παιζει καποιο ρολο αυτο και εγω τοτε ημουν 26χρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανενα νεο απο την αγροτικη?

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε,σύμφωνα με πληροφορίες που έχω από παιδιά,έχει ξεκινήσει ΑΤΕ να πληρώνει έως και το 2012. Θέλω να πιστεύω πως πιστώνονται στους λογαριασμούς,τμηματικά ανά μήνα.

      Διαγραφή
  36. ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΑΝΘ/ΜΟΣ ΕΧΩ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΟ ΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ. ΤΟ Γ.Λ.Κ ΕΚΟΨΕΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΒΑΡΩΝΤΗΝ 31-12-2012.ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΠΡΟΗΔΩΠΟΙΗΣΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,δεν είσαι ο μόνος που του έχει γίνει διακοπή του Ε.Ο.Β.,πέραν του έτους,χωρίς να έχει φροντίσει το Γ.Λ.Κ.μέχρι σήμερα για την επαναχορήγησή του!!΄Εχω γίνει επανειλημμένως αποδέκτης πολλών παραπόνων από συναδέλφους γι΄αυτό το θέμα...Η δικαιολογία που βρίσκουν, είναι ότι λόγω πληθώρας αιτήσεων συνταξιοδότησης και έλλειψης προσωπικού, αδυνατούν ν΄ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους!! Υπόψη ότι ο Σύνδεσμός μας,όπως κι όλοι Σύνδεσμοι-Ενώσεις Αποστράτων,μπορεί να έχουν θεσμικό ρόλο,δέν ασκούν όμως εξουσία και ο ρόλος τους είναι καθαρά επικουρικός και συμβουλευτικός. Θα σε συμβούλευα λοιπόν,να αποστείλεις και για τέταρτη φορά βεβαίωση σπουδών,κάνοντας μνεία και των άλλων τριών. Στην αίτησή σου ν΄αναγράψεις και τον 13ψήφιο αριθμό Μητρώου σου. Επίσης προσπάθησε να έλθεις σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Γ.Λ.Κ.,το οποίο απαντά στα κατωτέρω τηλέφωνα, ΜΟΝΟ κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή και από τις ώρες 14:00΄ - 15:00'ΤΗΛ:2103329-145, 103, 108,271,135.΄'Αλλος τρόπος δεν υπάρχει συνάδελφε,παρ΄εκτός βέβαια άν μεταβείς προσωπικά στο ΓΛΚ,πράγμα που δεν στο συνιστώ,διότι απ'ότι καταλαβαίνω διαμένεις εκτός Αθηνών και τα έξοδα μετάβασης είναι πολλά! Τα χρήματά σου δεν χάνονται και θα σου καταβληθούν αναδρομικά.
      Απλά, πρέπει να οπλιστείς με πολύ υπομονή!!

      Διαγραφή
  37. θα ηθελα σας παρακαλω να με πληροφορησετε,αν εχετε κατι υποψιν σας,σχετικα με τις προσφυγες που καναμε στο Γ.Λ.Κ.,για την εισφορα αλληλεγγυης,μετα την μειωση της Κυριας συνταξης.Επισης,αφου ειχαν ανακοινωσει για περικοπη των επικουρικων απο 300 ευρω και ανω,γιατι εγιναν στις δικες μας που ειναι οι κατωτερες,ας μου επιτραπει η διαπιστωση,ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.Μηπως μου εχει διαφυγει κατι;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,σχετικά με τις προσφυγές στο Γ.Λ.Κράτους,δεν υπάρχει κάτι νεώτερο και δεν ευελπτιστώ να γίνει κάτι στην παρούσα συγκυρία...Αργότερα ίσως,εφόσον και εάν υπάρξει ανάκαμψη της οικονομίας!!΄Οσο για την περικοπή των επικουρικών συντάξεων και κάτω των 300 €,είναι πασιφανές ότι έγινε για ένα και μόνο λόγο,διότι δεν θα είχαν τα προσδοκούμενα έσοδα από τις επικουρικές των 300 € και άνω και έτσι επεκτάθηκαν και στις μικρές επικουρικές που είναι η μεγάλη...δεξαμενή και μπορούσαν να έχουν περισσότερα έσοδα!! Σωστή η επισήμανσή σου, ότι οι επικουρικές συντάξεις στην Ελλάδα είναι οι κατώτερες,τουλάχιστον στην Ευρωζώνη, όπου και ανήκουμε!!

      Διαγραφή
  38. Εχω υπολογισει,κυριε Αποστολε,πως τα δυο Ταμεια απο τα οποια παιρνουμε επικουρικη, ανεβαζουν το φορολογητεο ποσο και τελικα προκυπτει φορος που εκμηδενιζει το εσοδο απο ενα απο αυτα.Οποτε ισως να ειναι καλυτερα να μας κοψουν το ενα απο τα δυο αν οχι και τα δυο.Εκει καταντησαμε.Οσον αφορα το νεο ασφαλιστικο που αφορα 400.000 συνταξιουχους,κυριως Ι.Κ.Α.,κατω των 60 ετων,διαβασα πως οι υφισταμενες συνταξεις δεν θα θιγουν και επιπλεον εχουμε την διαβεβαιωση του Πρωθυπουργου πως οι Ενστολοι δεν θα εχουν νεες μειωσεις.Ποτε ομως δεν ξερεις τι θα προκυψει.Το παρελθον ειναι ο αδιαψευστος μαρτυρας.Ο Θεος να βαλει το χερι του,γιατι δεν αντεχουμε αλλο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα αγαπητέ συνάδελφε και χαίρομαι για την επικοινωνία μας.Συμφωνώ με την άποψή σου, ως προς τον φόρο που επιβάλλεται στις επικουρικές συντάξεις,οι οποίες..."κουτσουρεύονται",αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου, για την κατάργηση της μιάς ή και των δύο(!) Δλδ τις δικές μας εισφορές τόσων ετών θα τις χαρίσουμε; ΄Αν είναι δυνατόν! Είναι δικά μας χρήματα και πρέπει να μας αποδίδονται στο ακέραιο...Τώρα,εάν υπήρξε κακοδιαχείριση (επιεικής όρος] ή ο,τιδήποτε άλλο,ας βρούν τρόπο για την βιοσιμότητα των Ταμείων,ούτως ώστε να συνεχισθεί η απρόσκοπτη καταβολή των μερισμάτων στους δικαιούχους... Διαφωνώ με τα...τεχνάσματα τύπου κουρέματος των ομολόγων (PSI),μειώσεις,αύξηση φορολογίας κ.λ.π.΄Οχι ο λογαριασμός στους μερισματούχους,οι οποίοι δεν έφταιξαν σε τίποτα για τη σημερινή κατάντια των Ταμείων! Αγαπητέ συνάδελφε, οι διαβεβαιώσεις πολλές ότι δεν θα θιγούν περαιτέρω οι συντάξεις μας(;) Το μεσοπρόθεσμο Μνημόνιο 2014-2016,που ψηφίστηκε τον χειμώνα,ισχύει και προβλέπει και νέες μειώσεις!! ΄Οχι υποσχέσεις μόνο στα λόγια!! Για να μην έχουμε νέες περικοπές,πρέπει να καταργηθεί νόμος ή να τροποιηθεί. Απλά πράγματα...Είναι γεγονός ότι η όλη κατάσταση θυμίζει ...κινούμενη άμμο!! Τα πάντα είναι ρευστά...Οψόμεθα..
      Υ.Γ.Θα σε παρακαλούσα σε μελλοντική παρέμβασή σου να γράψεις και το μικρό όνομα,για να μπορώ να σε προσφωνώ,διότι με την ανωνυμία έχω την αίσθηση ότι συνδιαλέγομαι με το...άγνωστο!

      Διαγραφή
  39. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΤΣ ΓΙΑ
    ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε το μέρισμα μηνός Οκτωβρίου,θα καταβληθεί 5 Νοεμβρίου 2013.
      Στις 4 Οκτωβρίου κατεβλήθη το μέρισμα μηνός Σεπτεμβρίου 2013.

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα κύριε Απόστολε.
    Ξέρουμε πότε θα μπουν τα χρήματα του ΒΟΕΑ για όσους έκαναν αιτήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2013?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,σύμφωνα με διαβεβαιώσεις του Μ.Τ.Σ.έως το τέλος Οκτωβρίου.

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Απόστολε!
      Καλή συνέχεια στο έργο σας!

      Διαγραφή
  41. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Απόστολε!
    Καλή συνέχεια στο έργο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κύριε Απόστολε καλησπέρα!
    Μπορείτε να μου πείτε πόσα χρήματα μου αναλογούν στο ΒΟΕΑ για να μη μου ΄ρθει συγκοπή όταν πάω στην τράπεζα;
    Ο πατέρας μου βγήκε με το βαθμό ανθυπαστυνόμου αν δεν κάνω λάθος το 2009 κι ενώ είχε 33 χρόνια υπηρεσίας
    Εγώ έκανα την αίτησή μου τον Μάρτη του 2013 όταν ήμουν 28 χρονών.
    Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ μου φίλε,η ζωή μας είναι το πολιτομόιτερο αγαθό που μας έχει χαρίσει ο Θεός,οπότε δεν αξίζει τον κόπο να πάθουμε "συγκοπή" για τα χρήματα (;) Στο ερώτημά σου τώρα...Το ποσό του ΒΟΕΑ που δικαιούσαι,ανέρχεται στο ποσό των 9.205 € περίπου. Η καταβολή αναμένεται ως τέλη Οκτωβρίου ε έ. Εάν έχεις την καλωσύνη ενημέρωσέ με για το ποσό που θα εισπράξεις...Καλό απόγευμα....

      Διαγραφή
    2. Τελικά ευτυχώς πέσατε έξω! :D
      Το πόσο μου καταβλήθηκε είναι 13.550 ευρώ

      Διαγραφή
    3. ' Εχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ μου φίλε!! Ο υπολογισμός του ΒΟΕΑ σου έγινε με την ισχύουσα έως τότε μείωση - 50%,όσο δλδ ήταν και η μείωση του μερίσματος.Με την τροποποίηση της υπ΄αριθ΄2412/Φ.951/360/431347/17-1-1984 (ΦΕΚ Β’ 74) Κ.Υ.Α.,η μείωση για τον υπολογισμό του ΒΟΕΑ,μειώθηκε στο - 25%!! Ποσό που ανταποκρίνεται πλήρως σ΄αυτό που σου κατεβλήθη! Εάν τελικά ίσχυε η μείωση - 50% θα έπαιρνες το ανωτέρω ποσό ( 9.205 €). Σχετική ανάρτηση εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/09/2013_17.html
      Σου εύχομαι πάντως σε Καλή μεριά τα χρήματα!!

      Διαγραφή
  43. Κύριε Απόστολε καλησπέρα!
    Έχουμε κάποιο νέο για το αν άρχισαν να μπαίνουν τα ΒΟΕΑ για το Α' εξάμηνο 2013? Μας έχει φάει η αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,κάτι νεώτερο δεν υπάρχει...Ισχύει η επίσημη ανακοίνωση του ΜΤΣ,ότι τα ΒΟΕΑ του Α΄6μήνου 2013,θα εξοφληθούν έως το τέλος Οκτωβρίου ε.έ.

      Διαγραφή
    2. Άντε να δούμε!!!
      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά φίλε μου! Λίγη υπομονή χρειάζεται...

      Διαγραφή
  44. ΤΟ ΒΕΑ ΘΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ; Η ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ; ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΗ; ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ συνάδελφε, το ΒΟΕΑ δηλώνεται κανονικά στην Εφορία και συγκεκριμένα στον Πίνακα 6 "ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΗΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ",α/α 3 και στον κωδικό "659".Βεβαίωση δεν αποστέλλεται,ούτε φορολογείται προκαταβολικά.Ανήκει στα ποσά που δεν υπόκεινται σε φορολόγηση...

      Διαγραφή
  45. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΙΔΙΟ- ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΑΠΟ ΕΤΕΧ- ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ- ΣΧΕΔΟΝ ΟΤΙ ΕΔΩΣΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΠΙΣΩ - ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται αγαπητέ συνάδελφε,καθόσον προσμετράται στο συνολικό δηλωθέν ποσό, π.χ.κύρια σύνταξη,ΤΕΑΠΑΣΑ [τ.ΕΤΕΧ], Μ.Τ.Στρατού και ό,τι άλλο εισόδημα υπάρχει.Τίποτε δεν μένει αφορολόγητο τελικά(!) Οράτε σημερινή ανάρτηση: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/10/blog-post_24.html

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ?

      Διαγραφή
  46. Αγαπητέ συνάδελφε,εσύ εμπίπτεις στην κατηγορία των συναδέλφων που δεν έχουν συμπληρώσει πραγματική συντάξιμη Υπηρεσία για την θεμελίωση και λήψη της Επικουρικής Σύνταξης και ως εκ τούτου πρέπει να αναγνωρίσουν τον συντάξιμο χρόνο με εξαγαρά. Σε διαφορετική περίπτωση η Επικουρική σύνταξη θα καταβληθεί με τη συμπλήρωση του 65ου έτους-για όσους έφυγαν το 2011 και 2012 και στο 67ο έτος,για όσους αποχώρησαν ή θα αποχωρήσουν από 2013 και εντεύθεν.Επομένως, όπως γίνεται αντιληπτό, τα χρήματα που κατέβαλες πήγαν για την εξαγορά της Επικουρικής σου Σύνταξης και δεν αφαιρούνται από το φορολογητέο εισόδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ

      Διαγραφή
    2. - Σε ό,τι σε αφορά συνάδελφε είναι αναρτημένο εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/08/blog-post_31.html
      - Επίσης γενικά θέματα που μας αφορούν-πέραν της κανονικής δημοσίευσής τους- ευρίσκονται συνεχώς ανηρτημένα, αριστερά του ιστολογίου,με το τίτλο "ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ".
      Σ΄ευχαριστούμε που επιλέγεις το ιστολόγιο του Συνδέσμου μας για την ενημέρωσή σου!

      Διαγραφή
  47. Kαλησπέρα συνάδελφε θέλω να ρωτήσω το εξής - είμαι κάτω από 47 και θέλω να ανοίξω ένα κατάστημα ( στο όνομα μου ) που δεν θα απασχολούμαι όμως εγώ, θα μου κόψουν την σύνταξη ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,εφόσον το Κατάστημα θα είναι επ΄ονόματί σου και δεν έχεις συμπληρώσει ακόμη το 47ο έτος της ηλικίας σου,αναστέλλεται η κύρια και η επικουρική σύνταξη,ασχέτως άν απασχολείσαι εσύ ή όχι.Για περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες εδώ:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2447.html Επειδή όμως, όλα είναι ρευστά και αλλάζουν ανά πάσα στιγμή,αρμοδιότερο για να πάρεις σαφή και σίγουρη απάντηση είναι το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και ουδείς άλλος!!

      Διαγραφή
  48. Καλημέρα κύριε Απόστολε και καλό μήνα!
    Ο Οκτώβρης πέρασε και το ΒΟΕΑ του Α εξαμήνου 2013 ακόμα να κατατεθεί!
    Έχουμε κάποια πληροφόρηση επί του θέματος?
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κάτι νεώτερο αγαπητέ μου φίλε.Τέλος Οκτωβρίου είχαν ανακοινώσει ότι θα καταβληθούν τα χρήματα,αλλά δεν γνωρίζω τον λόγο της καθυστέρησης.
      Κατά την προσωπική μου άποψη,εφόσον ζήτησαν φορολογικές ενημερότητες έως 10-10-2013,πρέπει λογικά εντός των ημερών να τα καταβάλλουν. Λίγη υπομονή...

      Διαγραφή
  49. Καλημέρα!
    Ενημερώνω για όσους περιμένουν τα χρήματα του ΒΟΕΑ ότι σε εμένα καταβλήθηκαν σήμερα σε λογαριασμό πρώην Αγροτικής νυν Πειραιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα φίλε μου.Σ΄ευχαριστώ για την ενημέρωσή σου.΄Ηδη το έχω ανακοινώσει κι εγώ...Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  50. Χαίρετε κύριε Απόστολε νομίζω ότι κάνετε κάποιο λάθος όσον αφορά την αναστολή σύνταξης --- γνωστός μου πέθανε ο πατέρας του, μοναχοπαίδι αυτός κληρονόμησε το κατάστημα με τούς υπαλλήλους και δεν του κόψανε απο όσο ξέρω την σύνταξη --- φιλικά ΓΙΩΡΓΟΣ---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε Γιώργο,ο γνωστός σου,ο οποίος κληρονόμησε το κατάστημα του πατέρα του και θεωρείται πλέον ως αυτοαπασχολούμενος,εφόσον έχει συμπληρώσει το 47ο έτος της ηλικίας του,περικόπτεται το ποσό της σύνταξής του που υπερβαίνει τα 60 ημερομίσθια του ανειδίκευτου εργάτη,προσαυξανόμενο σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ.1,άρθ.63 του Ν.2676/1999,ΦΕΚ 1 Α΄(Σχετική ανάρτηση εδώ: http://saealarisas.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2447.html
      Ενδεχομένως να υφίστανται κι άλλες παράμετροι στην περίπτωση του γνωστού σου,τις οποίες δεν γνωρίζουμε....
      Καλό βράδυ και σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  51. Καλησπέρα! Εκανα την αίτηση για την προικοδότηση τον Ιούλιο. Πρόσφατα επικοινώνησαν μαζί μου για να αποστείλω ξανα την φορολογική ενημερώτητα κτλ και ειπαν μέσα στον Δεκέμβρη θα καταβληθούν τα χρήματα. Ισχύει; έχει λάβει κανείς τίποτα; ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα αγαπητή μου Κατερίνα.
      ΄Οντως έτσι έχουν τα πράγματα.Το Μ.Τ.Σ.την 23-11-2013 είχε εκδόσει και σε σχετική ανακοίνωση γι'αυτό το θέμα! (Σχετ.ανάρτηση:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/11/2013.html) Σύμφωνα με πληροφορίες τα χρήματα θα καταβληθούν μέσα στο Δεκέμβριο ή εκτός απροόπτου αρχές Ιανουαρίου 2014. Ουδείς δικαιούχος έχει λάβει χρήματα του ΒΟΕΑ,στην περίοδο που ανήκεις και εσύ,δλδ Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2013.
      Προκαταβολικά σου εύχομαι σε Καλή μεριά τα χρήματα που σου καταβληθούν,Καλά Χριστούγεννα και Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! Καλές γιορτές με υγεία σε όλους και υπομονή! Να ειστε καλά!

      Διαγραφή
    3. Σ΄ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου Κατερίνα για τα καλά σου λόγια.Να είσαι πάντοτε καλά και να σε χαίρονται οι γονείς σου! Ο,τιδήποτε χρειασθείς,εσύ προσωπικά ή μπαμπάς σου, είμαι στη διάθεσή σου.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  52. Θα στειλει το ΜΤΣ βεβαιωσεις για το ΒΕΑ,για τη φορολογικη δηλωση η πρεπει να την ζητησουμε;Επισης,θα φορολογηθουν αυτα τα ποσα η οχι;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε το ΒΟΕΑ δεν υπόκειται σε φορολόγηση και ως εκ τούτου δεν θα αποσταλούν Βεβαιώσεις από το Μ.Τ.Σ. Το χρηματικό ποσό που σου κατεβλήθη θα δηλωθεί στο Ε1 και στο κωδικό "659" (εισοδήματα που απαλλάσσονται από τον φόρο,φορολογούνται με ειδικό τρόπο κ.λ.π)....
      Σού εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλές γιορτές.

      Διαγραφή
  53. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ
    ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 55 ΝΑ ΑΡΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ 40 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΑΝΩ ΤΩΝ 1000 / ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΚΥΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ---- ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ συνάδελφε.
      Το μόνο σίγουρο που υπάρχει μέχρι στιγμής,είναι ότι με εντολή του ΥΠ.ΕΘ.Α. κ. Δ.ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ, ο Α/ΓΕΕΘΑ, Στρατηγός Κωσταράκος, προωθεί την άρση της περικοπής των ηλικιακών κριτηρίων στις συντάξεις των Αποστράτων, κάτω των 55 ετών. (Σχετ.Ανάρτηση:http://saealarisas.blogspot.gr/2013/12/55_3.html).
      ΄Ιδωμεν κατά πόσο αυτό θα γίνει πράξη!..
      Σε σε θετική ή αρνητική εξέλιξη αυτού του θέματος,θα γίνει σχετική ανάρτηση.
      Σου Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου Καλά Χριστούγεννα και Καλές γιορτές,με υγεία ατομική και οικογενειακή!..

      Διαγραφή
  54. Η αρση της περικοπης θα αφορα και το 20 και το 40 τοις εκατο;Γνωριζεται κατι.Ε πισης τι γινεται με τις προσφυγες στο ΓΛΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,η άρση της περικοπής, αφορά και αποκλειστικά και μόνο τη ρατσιστική επιβολή του 40% για τους κάτω των 55 ετών Αποστράτους. Η επιβολή μείωσης 20% αφορά όλους τους Αποστράτους,ανεξαρτήτως ηλικιακού ορίου!
      ΄Οσον αφορά τώρα τις προσφυγές,το Γ.Λ.Κράτους με ανακοίνωσή του μας ενημέρωσε ότι ελλείψει προσωπικού,αδυνατεί να ανταπεξέλθει στον φόρτο εργασίας(!)...και παραπέμπει το θέμα σε βάθος χρόνου,δλδ στις καλένδες!!...΄Ιδωμεν!...

      Διαγραφή
  55. Επισης η ανωτερω μειωση αφορα μονο ενστολους,γιατι εχω μπερδευτει.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Οντως η μείωση αφορά όλους τους ενστόλους.!
      Είμαστε ο μόνος κλάδος που υποστήκαμε διπλές μειώσεις!!
      Μία ως Δημόσιοι Υπάλληλοι και μία ως Ειδικά Μισθολόγια (δλδ Διπλωμάτες,Δικαστικοί)κ.λ.π....

      Διαγραφή
  56. Πιστευω πως αφορα και αυτους που υπεστησαν μειωση 20%,αλλα και αυτους με μειωση 40%.Οποτε,εφοσον οπως λετε αφορα μονο τους ενστολους και ημαστε οι μονοι που εχουμε αυτην την επιπλεον μειωση,περαν των αλλων συνταξιουχων η αρση της αδικιας αυτης,συμφωνα με τη βουληση του κ.Αβραμοπουλου θα αφορα και τις δυο κατηγοριες μειωσης.Ποιες ειναι οι ενεργειες που εχουν γινει απο τα Σωματεια μας;Εχει βαση η ειδηση της αρσης της ρατσιστικης αυτης αδικιας εις βαρος μας,απο μερους της κυβερνησης δια του κ.Αβραμοπουλου;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,η δήλωση του ΥΠ.ΕΘ.Α. είναι σαφής,αφορά ΜΟΝΟ την μείωση του 40%,όσων δλδ είναι κάτω των 55 ετών! Η επιβολή μείωσης 20%,αφορά όλους,ανεξαρτήτως ηλικίας!
      Ενέργειες έχουν γίνει πάρα πολλές από τον Σύνδεσμό μας,σε συνεργασία και με την Ε.Α.Α.Σ.Λάρισας,τόσο σε τοπικό,όσο πανελλαδικό επίπεδο,με υπομνήματα και παραστάσεις στους αρμόδιους Υπουργούς! Η απάντηση όλων ήταν βλέπουν με κατανόηση των θέμα μας!! Η κίνηση νομίζω του ΥΠ.ΕΘ.Α.προς αυτόν τον σκοπό σποσκοπεί! Ευλπιστώ να έχει θετική κατάληξη το όλον θέμα!..

      Διαγραφή
  57. Γιατι και η μειωση 20% και η μειωση 40% ειναι η επιπλεον μειωση που υπεστησαν οι στρατιωτικοι συνταξιουχοι,σε σχεση με τους αλλους συνταξιουχους.Προφανως θα καταλαβατε πως ειμαι κατω των 55 ετων με μειωση 20%,αλλα αυτο δεν εχει σημασια,γιατι η αδικια αυτη μας καιει και μας ενδιαφερει ολους.Και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ συνάδελφε η μείωση για τους κάτω των 55 ετών είναι 40% και όχι 20%. Για τους άνω των 55 είναι 20%...΄Οντως η αδικία είναι αυτή που μας καίει!! Καλημέρα.

      Διαγραφή
  58. Να μου επιτρεψετε να σας πω,πως για αυτους που εχουν 35 35α και ειναι κατω των 55 η μειωση ειναι 20%.Εχετε καποια πληροφορηση για την πορεια του θεματος αυτου;Επισης το ΓΛΚ,οπως ειχατε γραψει προφασιζεται αδυναμια λογω ελλειψης προσωπικου και πληθωρας αιτηματων,για τον επαναπροσδιορισμο ομως της συνταξης προς μειωση και τα αχρεωστητως καταβληθεντα ενεργει ταχυτατα και συνεπεστατα προς τας υποδειξεις της κυβερνησης.Προφανως δεν υπαρχει πολιτικη βουληση επιλυσης κανενος θεματος των ενστολων και αδικως ελπιζουμε.ΚΡΙΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,όσοι έφυγαν με υπαιτιότητα της Υπηρεσίας (δλδ κατάληψη ορίου ηλικίας) και άς είναι κάτω 55 ετών,υπόκεινται σε μείωση μόνο 20%! ΄Οσοι έφυγαν με αίτησή τους και είναι κάτω των 55 ετών,η μείωση είναι 40%! Δέν υπάρχει καμιά εξέλιξη πάνω σ΄αυτό το θέμα, και ως εκ τούτου η μείωση παραμένει ως έχει! Για το δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου, η απάντηση του Γ.Λ.Κράτους,είναι προφάσεις εν αμαρτίαις!..
      Σωστά το θέτεις δεν υπάρχει πολιτική βούληση για να δοθεί λύση στο πρόβλημα!...

      Διαγραφή
  59. καλησπερα κανενα νεο για τα βοεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ φίλε, οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα των δικαιούχων ΒΟΕΑ, είναι από την περασμένη εβδομάδα στις συμβεβλημένες Τράπεζες! Πιστεύω μέσα στην εβδομάδα να αρχίσουν οι καταβολές! Υπομονή...

      Διαγραφή
  60. ναι! το ξερω! κι εσενα αν μπουν τα χρηματα,γράψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Κατερίνα,ενημερώνω εσένα,για να το μάθουν και τα άλλα παιδιά,πως όσοι έχουν λογαριασμό στην τ.Α.Τ.Ε.,ενδεχομένως να αργήσουν να πληρωθούν,συγκριτικά με την τ.Γενική,που πλήρωνε έως τώρα άμεσα! Τουλάχιστον αυτό ίσχυσε στις άλλες περιόδους,υπολείπονταν η τ.ΑΤΕ κατά 10-15 ημέρες,έναντι της Γενικής!..Μακάρι,τώρα με την συγχώνευση των Τραπεζών,να μην ισχύει κάτι τέτοιο! ΄Ιδωμεν!
      Προκαταβολικά εύχομαι σε σένα,καθώς και στους λοιπούς φίλους,Καλά Χριστούγεννα,Καλές Γιορτές,με Υγεία και Ευτυχία και σε Καλή μεριά τα χρήματα!...

      Διαγραφή
  61. εχω ρε παιδια μια απορια το μτσ εκανε σωστα την δουλεια του και εστειλε τις καταστασεις γρηγορα στις τραπεζες αυτες γιατι αργουν? τα εχουν κανει δεκαευρα και τα μετρουν ενα ενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Το ΜΤΣ εστειλε βεβαιωση για το ΒΕΑ,για φορολογικη χρηση και δεν ηταν δυνατον να μην στειλει.Επισης τα ανασφσλιστα κσι αγαμα τεκνα των εν ενεργεια και αποστρατεια στρατιωτικων μπορουν να νοσηλευονται στα στρατιωτικα Νοσοκομεια,ενω τα δικα μας οχι.Γιατι η διακριση αυτη;αφου και εμεις ειμαστε μετοχοι του MΤΣ.Παντως οι στρατιωτικοι ηταν παντοτε υπεροπτικοι και απαξιωτικοι απεναντι μας.Δεν εκπροσωπειται η ΕΛΑΣ στο ΜΤΣ;Τι συμβαινει;Μηπως μπορειτε να μας ενημερωσετε σχετικα.Μηπως πρεπει να γινει ενα ΜΤΑστυνομιας,αφου βεβαια παρουμε ο,τι μας ανηκει για να τελειωνουμε πλεον με τοΜΤΣ,την απαξιωση και να ξερουμε τι μας γινεται,απλα και ξεκαθαρα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΓΑΠΗΤΕ Κε ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aντεύχομαι αγαπητέ Ηλία, Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα και ένα Ευτυχές-Δημιουργικό Νέο ΄Ετος 2014,τόσο σε προσωπικό,όσο και σε οικογενειακό επίπεδο. Θέλω να πιστεύω ότι η υπόθεσή σου με το ΤΕΑΠΑΣΑ/ΤΕΑΕΧ να είχε αίσιο τέλος και το μέρισμα να σου καταβάλλεται κανονικά!...

      Διαγραφή
  64. Τρίτη, 07 Ιανουάριος 2014 16:01
    Ανακοίνωση του Jumbo για την καταγγελία αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ.Το γραφείο τύπου των επιχειρήσεων Jumbo μας έστειλε την ανακοίνωση- απάντηση σε καταγγελία αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ, την οποία και παραθέτουμε...

    Παραθέτουμε την απάντηση της εταιρίας μας όσον αφορά το άρθρο που έχει αναρτηθεί Απάντηση προς τον ευγενικό αστυνομικό (;) της ομάδας ΔΙΑΣ που …προστατεύει εδώ και 10 μέρες (όπως διατείνεται) τα καταστήματα JUMBO.

    Aγαπητέ….αστυνομικέ…. Οι Ειδικοί Φρουροί της Ομάδας ΔΙΑΣ δεν είναι απλοί αστυνομικοί της γειτονιάς. Είναι ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη που έχουν επιφορτισθεί με αυξημένες ευθύνες και συνήθως η αποτρεπτική δραστηριότητά τους σώζει –κυριολεκτικά- ζωές. Δουλειά των Ειδικών Φρουρών της Ομάδας ΔΙΑΣ δεν είναι απλώς να προστατεύουν τις εγκαταστάσεις των επιχειρήσεων, τα τζάμια και τα σίδερα. Καθήκον τους είναι να προστατεύουν τις ζωές των μαμάδων, των πατεράδων, των παππούδων και των γιαγιάδων που μαζί με τα πιτσιρίκια σπεύδουν να γευτούν τη χαρά της παιδικής ψυχής, ειδικά τις ημέρες των Χριστουγέννων.Οι Εντολές του Υπουργείου Δημοσίας Τάξης, όπως προφανώς γνωρίζει ο «αστυνομικός της ομάδας ΔΙΑΣ», είναι να φυλάσσονται ιδιαίτερα τις ημέρες των γιορτών, τα εμπορικά κέντρα και χώροι στους οποίους διακινείται μεγάλη ποσότητα μετρητών.
    Την προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς, στην Πάτρα, μια ομάδα Ειδικών Φρουρών της Ομάδας ΔΙΑΣ, απέτρεψε την ένοπλη ληστεία μιας χρηματαποστολής σε μεγάλο εμπορικό κέντρο, την ώρα που εκατοντάδες γονείς με τα παιδιά τους απολάμβαναν τη χαρά των γιορτών.
    Η αποτρεπτική δύναμη των Ειδικών Φρουρών της ομάδας ΔΙΑΣ νίκησε τα Καλάσνικοφ των εγκληματιών και εκτός από τα λεφτά σώθηκαν ζωές. Ο «αστυνομικός της Ομάδας ΔΙΑΣ» θα ήταν καλό να υπακούει στις εντολές των ανωτέρων του και να μην διαδίδει τις προσωπικές, εμπαθείς και αστήριχτες απόψεις του, με επιστολές αμφίβολης αξιοπιστίας και στοχευμένης αντιπαλότητας….Εκ μέρους του Γραφείου Τύπου

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κε Απόστολε παράκληση απάντηση τώρα στο δουλοπάροικο με τους σκλάβους jumbo που την λέει και από πάνω στον συνάδελφο κινήστε γή και ουρανό μαζί με τα σωματεία των εν ενεργεία ώστε να μην μείνει αναπάντητη η πρόκληση. ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΙΟΜΑΓΑΖΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΝΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ μου φίλε,κανείς δεν έχει διάθεση να απαντήσει στο Γραφείο Τύπου της Επιχείρησης Jumbo και να εμπλακεί σ΄έναν άνευ ουσίας ...χαρτοπόλεμο!!..Οι κύριοι του jumbo δεν έχουν καμιά ευθύνη,απεναντίας τη δουλειά τους κάνουν,εξ΄ου και η αντίδρασή τους στην επιστολή του συναδέλφου!.. Το πρόβλημα είναι οι προσκυνημένοι που εκδίδουν ανάλογες διαταγές!..Θα συμφωνήσω μαζί σου στο να μή δίνει κανείς τα χρήματά του στο εν λόγω κατάστημα. Είναι πράξη όμως που επαφίεται στη κρίση του καθενός!...

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που έστω συμφωνούμε και στα τυπικά και δικαιώνουν όλους τους συνάδελφους ότι οι συνδικαλιστές όλοι και οι δικοί μας είναι ΚΟΤΕΣ ΛΙΡΑΤΕΣ που ακολουθούν τα αφεντικά είτε αυτά φορούν στολή είτε όχι άλλωστε πως να πας κόντρα στον στρατηγό μετά πως θα βολέψουν την γυναίκα τους κτλ εεεεεεεεεεεεεεεεεε ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΑΞΙΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ .............................................
      ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ

      Διαγραφή
  66. Αγαπητέ συνάδελφε δεν πρέπει να είμαστε ισοπεδοτικοί!... Υπόψη ότι οι συνδικαλιστές,δεν ασκούν Εξουσία-Διοίκηση!..Προσπαθούν και αγωνίζονται μέσα από τον θεσμικό τους ρόλο,για την προάσπιση των δίκαιων αιτημάτων του προσωπικού που εκπροσωπούν...
    Σου διαφεύγει φαίνεται ό,τι έχει κερδηθεί μέχρι σήμερα, αυτό οφείλεται στο συνδικαλιστικό κίνημα και τους αγώνες του και δεν χαρίσθηκε τίποτα!..Θυμήσου πως ήταν ΕΛ.ΑΣ.προ της νομιμοποίησης του συνδικαλισμού και πως κατόπιν!...Νομίζω πως είναι γνωστό σ΄όλους το τί έχει πετύχει έως τώρα το συνδικαλιστικό κίνημα,πράγμα που δεν πρέπει αμφισβητείται από κανέναν!!..Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι υπάρχουν και συνδικαλιστές με τον χαρακτηρισμό που τους προσάπτεις!... Αυτοί συνδικαλίσθηκαν από ιδιοτέλεια και όχι για να προσφέρουν στον συνάδελφο!! Ευτυχώς όμως είναι η μειοψηφία!...Σε κάθε κανόνα υπάρχει και η εξαίρεση!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΜΑΣΕΣ ΕΠΕΦΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΗΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΜΕ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ ΡΕΤΣΙΝΕΣ- ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΤΛ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΙΣΦΟΡΑ /ΑΣΕ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΟΝΑΤΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΣΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ................... ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.................................. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΑΝΙ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ /// ΛΕΟΝΤΕΣ ΑΝΤΙ ΑΡΝΙΩΝ,,,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ συνάδελφε,δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι αυτά που αναφέρεις συνέβαιναν και θα συμβαίνουν και στο μέλλον!!..Δυστυχώς δεν ζούμε σε μια ...κοινωνία Αγγελικά πλασμένη!! Ανθρώπινα τα πάθη και τα λάθη!..Εγώ στέκομαι αποκλειστικά, πως ήταν η ΕΛ.ΑΣ.πριν τον συνδικαλισμό και πως μετέπειτα!!..Η ουσία μετράει και το αποτέλεσμα κρίνω!...Και μη μου πείς ότι ωρίμασαν οι περιστάσεις,διότι δεν το δέχομαι!...΄Ολα έγιναν με μεγάλο αγώνα και οι πρωτοπόροι συνάδελφοι κινηγήθηκαν ανηλεώς γι΄αυτή τους την επιλογή!..Δυστυχώς ορισμένοι εξ΄αυτών στη πορεία έχασαν τον ...προσανατολισμό τους και κινήθηκαν με ιδιοτέλεια!..' 'Αξιος ο μισθός τους!..Δεν ξέρω αν με γνωρίζεις προσωπικά,αλλά όσο ήμουν ε.ε.δεν ασχολήθηκα ποτέ ενεργά με τα κοινά και ήμουν μόνο ένα απλό μέλος...
      Τώρα ως απόστρατος ασχολούμαι με τον Σύνδεσμο από ...χόμπυ και μόνο και με τη διάθεση να προσφέρω στον συνάδελφο!..Υπόψη οι απόστρατοι και γενικώς οι συνταξιούχοι δεν συνδικαλίζονται. Συνδικαλισμό κάνουν μόνο οι εργαζόμενοι!... Εποικοδομητικός ο διάλογος μαζί σου και θα ήθελα να συνεχισθεί και στο μέλλον, πάνω σε οποιοδήποιτε θέμα μας αφορά ως Απόστρατους.... Θα προτιμούσα η ανταλλαγή απόψεων να γίνεται μέσω του προσωπικού e-mail και όχι μέσω σχολίων, για να μπορούμε να συζητάμε και σε προσωπικό επίπεδο,χωρίς να λαμβάνουν γνώση τρίτα πρόσωπα!!..

      Διαγραφή
  68. Οσον αφορα τις αιτησεις για επιστροφη της ειδικης αλληλεγγυης,αφου διαβασα,ειδα,ακουσα,εχω να παρατηρησω πως εμειςδεν ζηταμε τα επιπλεον παακρατηθεντα.Ζηταμε με σαφηνεια στην αιτηση την επιστροφη της ειδ.εισφ.αλληλεγγυης γιατι παρακρατηθηκε παρανομα και αντισυνταγματικα.Οι εκ των υστερων παρεμβασεις και διευκρινισεις της ΠΟΑΞΙΑ και λοιπων Σωματειων νομιζως πως ειναι ανευ ουσιας,γιατι πιαστηκαν πραγματικα στον μακαριο υπνο τους,και προσπαθουν να δικαιολογηθουν για την αγνοια τους στο συγκεκριμενο θεμα.Η αντισυνταγματικοτητα ειναι προφανης και επιτελους κατι πρεπει να κανουμε και εμεις,εστω και αυτο το ελαχιστο.Ευχαριστω για την φιλοξενια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η άποψή σου είναι αυτή αγαπητέ συνάδελφε... Η εισφορά αλληλεγγύης δεν κρίθηκε μέχρι σήμερα από κανένα Δικαστήριο, ως παράνομη και αντισυνταγματική. Το Σύνταγμα αφήνει ανοικτό παράθυρο για επιβολή Ειδικής Εισφοράς!...Οι ανακοινώσεις των συνδικαλιστικών οργάνων της ΕΛ.ΑΣ.δεν ήταν αυθαίρετες, αλλά έγιναν κατόπιν εισηγήσεως των Νομικών τους Συμβούλων. Εμείς ως απόστρατοι δεν μπορούμε να αποφανθούμε για την νομιμότητα ή μη της επιβληθείσης εισφοράς αλληλεγγύης,ει μη μόνο η Δικαιοσύνη!..Πέραν αυτών όμως,οι ατήσεις υπάρχουν και όποιος επιθυμεί μπορεί να υποβάλει,αναλαμβάνοντας κατόπιν και τα Δικαστικά έξοδα...
      Ο καθένας είναι ελεύθερος να πράξει κατά το δοκούν.

      Διαγραφή
  69. κυριε αποστολη καλησπερα και καλη χρονια θα ηθελα να με ενημερωσετε με σχεση το βοεα...εχω κανει την σχετικη αιτηση το σεπτεμβριο του 2013 και εχω ενεργοποιιση λογαργιασμο μηπως ξερετε ποτε θα μου βαλουν α χρηματα?ο πατερας μου ειναι αποστρατος αστυνομικος.Εν ενεργεια ητανε με τον βαθμο του αρχιφηλακα και πηρε συναταξη με τον βαθμο του ανθυπαστηνομου μπηκε το 1981 και απολυθηκε τον οκτομβριο του 2008.μηπως γνωριζεται ποσα χρηματα μου αντοιστιχουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,αντεύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με υγεία.Σχετικά με το θέμα σου,από ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω τα ΒΟΕΑ αυτής περιόδου έχουν ήδη εξοφληθεί.Ακολουθεί ο Οκτώβριος και ήδη έχει βγεί ανακοίνωση από το ΜΤΣ για υποβολή φορολ.ενημερότητας από τους ενδιαφερομένους,για τους μήνες Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2013.Η προθεσμία υποβολής φορολ.ενημερότητας λήγει 10-02-2014. Δεν γνωρίζω για ποιό λόγο δεν σου έχουν καταβληθεί ακόμη τα χρήματά σου!...Το ποσό που δικαιούσαι,ανέρχεται περίπου στα 7.894 €.

      Διαγραφή
  70. Καλημερα κυριε αποατολη θα ηθελα να γνωριζω ποτε θα μου μπουνε τα χρηματα απο το βοεα.εχω κανει την αιτηση τελη οκτομβριου στην προτελευται φορα που ζητησανε που ητανε μεχρι 2 δεκεμβριου περιθωριο μηπως γνωριζεται ποτε θα τα εισπραξω ευχαριστω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε,επειδή έχεις κάνει αίτηση προς το τέλος Οκτωβρίου 2013,προφανώς η αιτησή σου να πρωτοκολλήθηκε αρχές Νοεμβρίου,οπότε συμπεριλαμβάνεσαι στην περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2013. 'Hδη το ΜΤΣ με ανακοίνωσή του ζητάει από τους δικαιούχους να υποβάλλουν τις φορολ.ενημερότητες έως 10-02-2014. Εσύ έχεις υποβάλει φορολ.ενημερότητα;

      Διαγραφή
  71. ναι εχω υποβαλλει....οποτε λογικα μεσα στον αλλον μηνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς φίλε μου. Είναι θέμα ημερών...Λίγη υπομονή χρειάζεται από μέρους σου!..Για σκέψου λίγο και τ΄άλλα παιδιά που είχαν υποβάλει τα δικαιολογητικά τους από τον Οκτώβριο του 2008 και εντεύθεν και εισέπραξαν τα χρήματά τους στις αρχές του 2013,λόγω μη ύπαρξης πιστώσεων!!..

      Διαγραφή
  72. Σιγουρα ...ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου να σαι καλα....αλλα γνωριζεις οτι ετσι οπως μας εχουν κανει τα περιμενω πως κ πως για να αρχισω να βουλωνο τρυπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε μου!..Να είσαι σίγουρος ότι όλοι στο ίδιο ...καζάνι βράζουμε!!...Οι ανάγκες πάρα πολλές!..

      Διαγραφή
  73. Τελικα το μετοχικο ταμειο ειναι μεγαλη απατη δεν ενημερωνουν για τιποτα και πανε να μας φανε τα χρηματα που στην τελικη μας ανηκουν κλεφτες .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε γίνε πιό σαφής για το τι ακριβώς συμβαίνει;
      Eνημέρωση πάνω σε πιό θέμα;...

      Διαγραφή
  74. Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε τα χρήματά σου δεν χάνονται να είσαι σίγουρος γι΄αυτό. ΄Ηδη για την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου το ΜΤΣ ζητάει να υποβληθούν μέχρι 10-02-2014 φορολ.ενημερότητες απο τους ενδιαφερομένους,οπότε μέχρι τον Μάρτιο θα έχουν καταβληθεί τα χρήματα. Εσύ ποιό μήνα υπεβαλες τα δικαιολογητικά σου;

      Διαγραφή
  75. Αγαπητέ φίλε,όπως σου προανέφερα μέσα στον Μάρτιο θα πιστωθούν τα χρήματα στον λογαριασμό σου.Δεν υπάρχει καμιά ανησυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΕΑ.ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ? Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ Κ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε ο υπολογισμός του ΒΟΕΑ γίνεται ως εξής:
      Υπολογίζεται το ποσό μερίσματος του πατέρα σου (όχι αυτό που παίρνει τώρα,αλλά αυτό που έπαιρνε αρχικώς πριν τις απανωτές μειώσεις,μειωμένο κατά 25%) Χ 60 μερίσματα Χ 300 (είναι μήνες εισφοράς,25 ετών ηλικία σου Χ 12 μήνες= 300 μήνες),το ποσό που προκύπτει το διαιρούμαι με τον συντελεστή "300" και το ποσό που βγαίνει αντιστοιχεί στο ΒΟΕΑ. Επειδή τα στοιχεία που μου δίνεις είναι ελλειπή (απουσιάζει δλδ ο Μισθολογικός βαθμός του πατέρα σου),βάσει του οποίου βγαίνει το μέρισμα,δεν μπορώ να υπολογίσω το ακριβές ποσό που δικαιούσαι. Κατά προσέγγιση δικαιούσαι 11.000 ευρώ περίπου.

      Διαγραφή
    2. ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΗΤΑΝ ΑΝΘΥΠΑΣΤΗΝΟΜΟΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ μου φίλε,εάν είναι αληθή τα στοιχεία που μου δίνεις, δικαιούσαι περίπου 9.500 €. Μπορείς να το υπολογίσεις και μόνος σου,σύμφωνα με το ανωτέρω παράδειγμα,εφόσον βέβαια γνωρίζεις το ποσό του μερίσματος που έπαιρνε ο πατέρας σου μετά τη δεύτερη μείωση.

      Διαγραφή
  77. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΧΤΡΑ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 55 , ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ / ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αγαπητέ συνάδελφε,όντως είχε ξεκινήσει κάποια συζήτηση για το θέμα που αναφέρεσαι και συγκεκριμένα από τον ΥΠΕΘΑ κ.ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ,με τον Αναπλ.Ύπουργό Οικονομικών κ.ΣΤΑΪΚΟΥΡΑ. Δόθηκαν υποσχέσεις,αλλά έως σήμερα δεν έχει ληφθεί καμιά απόφαση.Επίσης κατά τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας μας (ΠΟΑΑΣΑ) με τον ΥΠΕΘΑ, τον περασμένο Δεκέμβριο, τέθηκε εκ νέου το θέμα. Είμαστε σε αναμονή και ευελπιστούμε ότι λόγω και των επικείμενων Ευροεκλογών θα έχουμε κάποια θετική εξέλιξη!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. κυριε αποστολη καλησπερα.. η προσπαθεια σας και η υπομονη σας απεναντι μας... ειστε Αξιεπενος ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ... θα ηθελα να με ενημερωσετε με σχεση το βοεα...εχω κανει την σχετικη αιτηση τον ιανουαριο του 2014 εχω ενεργοποιιση λογαργιασμο και εχω αποστειλει φορολογικη ενημερωτιτα.. μηπως ξερετε ποτε θα βαλουν τα χρηματα? ειμαι αποστρατος αστυνομικος. Εν ενεργεια ημουν με τον βαθμο του αρχιφηλακα και πηρα συναταξη με τον βαθμο του ανθυπαστηνομου.. μπηκα στο σωμα 1-6-1981 και απολυθηκα 31 νοεμβριου του 2007 με ολα τα χρονια πραγματικα.. ( 26 χρονια και 6 μηνες) ο γιος μου τωρα ειναι 27μισο.. μηπως γνωριζεται ποσα χρηματα μου αντοιστιχουν? ευχαριστω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. κυριε αποστολη καλησπερα.. η προσπαθεια σας και η υπομονη σας απεναντι μας... ειστε Αξιεπενος ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ... θα ηθελα να με ενημερωσετε με σχεση το βοεα...εχω κανει την σχετικη αιτηση τον ιανουαριο του 2014 εχω ενεργοποιιση λογαργιασμο και εχω αποστειλει φορολογικη ενημερωτιτα.. μηπως ξερετε ποτε θα μου βαλουν τα χρηματα? ειμαι αποστρατος αστυνομικος. Εν ενεργεια ημουν με τον βαθμο του αρχιφηλακα και πηρα συναταξη με τον βαθμο του ανθυπαστηνομου μπηκα στο σωμα 1-6-1981 και απολυθηκα 31 νοεμβριου του 2007 με ολα τα χρονια πραγματικα.. ( 26 χρονια και 6 μηνες) ο γιος μου τωρα ειναι 27μισο.. μηπως γνωριζεται ποσα χρηματα μου αντοιστιχουν? ευχαριστω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,κατ΄αρχήν σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!! ΄Αν και δεν μου αναφέρεις τον Μισθολογικό σου Βαθμό, για να υπολογισθεί σωστά το ΒΟΕΑ, κατά προσέγγιση όμως και με αποδοχές 1/2 Αστυν.Δ/ντή,το ποσό που δικαιούται ο γιός σου ανέρχεται στα 11.248 € περίπου.Με Μ.Β.Αστυν.Υποδ/ντή το ποσό είναι στα 10.000 € περίπου. Η καταβολή των χρημάτων θα γίνει προς το τέλος Μαρτίου-αρχές Απριλίου ε.ε. ΄Ηδη έως το τέλος Φεβρουαρίου θα καταβληθούν τα ΒΟΕΑ της περιόδου Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2013.

      Διαγραφή
  81. Ε ΡΕ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 55 ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΠΑΣΧΑ ....................................... ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΒΡΙΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ο σκοπός των κυβερνώντων αγαπητέ συνάδελφε...
      Να ξεσηκώσουν τις άλλες κοινωνικές ομάδες εναντίον μας!! Με τη διαφήμηση που γίνεται από τα ΜΜΕ και τα υπέρογκα ποσά που ακούγονται, εξάπτουν τη φαντασία του κόσμου και δη των ανέργων και των χαμηλοσυνταξιούχων,που νομίζουν ότι είμαστε προνομιούχοι, μή γνωρίζοντες ότι είμαστε οι μόνοι που υποστήκαμε διπλές μειώσεις στις συντάξεις μας!!


      Διαγραφή
  82. Κυριε αποστολη καλησπερα εχω κανει τα χαρτια μου για το βοεα στα μεσα νοεμβριου 2013 μηπως γνωριζεται ποτε τηα μουν κατατεθουν στην γενικη τραπεζα?μου ειπαν απο το ταμειο εως τελοσ του μηνος ησχειη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε αυτή την πληροφόρηση έχω κι εγώ από το Μ.Τ.Σ. Εάν δεν καταβληθούν έως το τέλος του μηνός,σίγουρα αρχές Μαρτίου. Λίγη υπομονή.

      Διαγραφή
  83. Καλη σας ημέρα και καλή συνέχεια
    Μου ήρθε η απόλυση 28-12-2013 Αστυνομία Πόλεων
    Ποιο εφάπαξ δίνεται πρώτο (των Δημοσίων ή το ΤΕΑΠΑΣΑ) και μετά από πόσο διάστημα από την απόλυσή μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kατ΄αρχήν αγαπητέ συνάδελφε,σου εύχομαι ολόψυχα Καλός Πολίτης και Καλό ιδιωτικό βίο,με υγεία πάνω απ΄όλα,προσωπική και οικογενειακή.
      Σχετικά με τη σειρά καταβολής του εφάπαξ,των Δημοσίων Υπαλλήλων (τ.Α.Π.) προηγείται έναντι του ΤΕΑΠΑΣΑ (τ.Χωροφυλακή). Καταβάλλονται δύο (2) εφάπαξ για τους προερχόμενους από την τ.Α.Π. Το ένα (1) σε χρονικό διάστημα 6-7 μηνών περίπου και το έτερο αργότερα.Υπόψη ότι η διάρκεια καταβολής του εφάπαξ για τους προερχομένους από την τ.Χωροφυλακή είναι 13-14 μήνες περίπου!

      Διαγραφή
  84. Κυριε Αποστολε,ποιες ειναι οι περικοπες που εγιναν στους κατω των 55 ετων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε οι περικοπές που έγιναν για τους κάτω των 55 ετών,είναι οι κατωτέρω:
      Γ. Επιπλέον εισφορά του αρ.2 παρ.14 εδ.α Ν.4002/11

      Η ανωτέρω μηνιαία εισφορά παρακρατείται μόνο από όσους συνταξιούχους του Δημοσίου δεν έχουν συμπληρώσει το 60ο έτος της ηλικίας τους, αφού πρώτα αφαιρεθεί η κράτηση της Ε.Α.Σ, ως εξής :
      για συντάξεις από 1.700,01€ έως 2.300,00 € ποσοστό 6%
      για συντάξεις από 2,300,01€ έως 2.900,00 € ποσοστό 8%
      για συντάξεις από 2.900,01€ και άνω ποσοστό 10%

      - Για όσους ΔΕΝ έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους, μειώνεται κατά 40% το ποσό της σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.000,00 €.
      Η μείωση αυτή διακόπτεται από την πρώτη του επομένου μήνα από εκείνο κατά τον οποίο συμπληρώνει το 55ο έτος.
      Σχετική ανάρτηση:http://saealarisas.blogspot.gr/2014/03/blog-post_7.html

      Διαγραφή
  85. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ..ΕΧΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ..ΑΚΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΕΑ..ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΤΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΕΙ Κ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΑΜΕΙΑ..ΟΠΟΤΕ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ Κ ΑΛΛΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ..ΕΓΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ 25 31 ΜΑΡΤΙΟΥ..ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΑΓΗ?? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΜΟΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ(ΠΡΙΝ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ) ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΕΑ?? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου Ειρήνη,σχετικά με την επικείμενη συγχώνευση του ΜΤΣ με τα άλλα Ταμεία,σε ενημερώνω ότι ο Υφυπουργός Εθν.΄Αμυνας κ.ΔΑΒΑΚΗΣ είχε αναθέσει σε Επιτροπή να διερευνήσει το ενδεχόμενο συγχώνευσης των μετοχικών Ταμείων (Στρατού,Αεροπορίας,Ναυτικού). ΄Οπως ήτο φυσικό υπήρξαν έντονες διαμαρτυρίες από τις Ενώσεις Αποστράτων όλων των Σωμάτων και το θέμα κάπου σκάλωσε .Ο ίδιος ο Υφυπουργός έχει δηλώσει ότι συγχώνευση θα προχωρήσει μόνο όταν είναι προς το συμφέρον των Ταμείων.΄Αλλες μειώσεις δεν προβλέπονται για το ΒΟΕΑ και ισχύει μία μόνο μείωση της τάξης του 25% και όχι το σύνολο της μείωσης που έγινε στο μέρισμα (52% περίπου). Για να υποβάλεις στο ΜΤΣ τα δικαιολογητικά σου για το ΒΟΕΑ, πρέπει να έχεις συμπληρωμένα ημερολογιακά το 25ο έτος της ηλικίας σου. Δλδ μετά την 31η Μαρτίου 2014.

      Διαγραφή
    2. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ.ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΩ..!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..

      Διαγραφή
    3. Να είσαι καλά Ειρήνη. Εννοείται οτιδήποτε χρειασθείς στο μέλλον είμαι στη διάθεσή σου,κάνοντας χρήση του e-mail ή του κινητού μου τηλέφωνου,για ευνόητους λόγους...
      Καλό μεσημέρι και Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  86. Καλησπέρα Κύριε Απόστολε! Είμαι 26 χρονών και έκανα την αίτηση για το βοεα τον Ιούνιο του 2014, ο πατέρας μου βγήκε στην σύνταξη με το βαθμό του Ανθυπαστυνόμου ενώ μισθολογικά με του Αστυνόμου Α' και με 33/35.. Σας παρακαλώ αν γίνεται να μου πείτε πότε θα πάρω περίπου τα λεφτά και πόσο είναι το ποσό; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! Με εκτίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε Τάσο, τα ΒΟΕΑ μηνός Ιουνίου 2014 πρέπει να ήδη να έχουν εξοφληθεί...Εκτός εάν υπέβαλες τα δικαιολογητικά σου προς το τέλος Ιουνίου,οπότε συμπεριελήφθης με τα ΒΟΕΑ μηνός Ιουλίου 2014,τα οποία εκκρεμούν (29-08-2014 έληξε η προθεσμία υποβολής της φορολογικής ενημερότητας). Σχετική ανακοίνωση του ΜΤ.Σ. για τα ΒΟΕΑ Ιουνίου:http://saealarisas.blogspot.gr/2014/07/2014.html και Ιουλίου:http://saealarisas.blogspot.gr/2014/08/2014.html Εσύ υπέβαλες έγκαιρα τη φορολ.ενημερότητα; Με 33/35 συντάξιμα ο πατέρας σου,ναι μεν αποστρατεύθηκε με τον βαθμό του Ανθυπαστυνόμου,αλλά ο μισθολογικός του βαθμός είναι 1/2 Αστυν.Δ/ντή και και όχι Αστυνόμου Α΄! Το ποσό που δικαιούσαι σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνεις ανέρχεται στα 11.248 ¤ περίπου. Τα χρήματα καταβάλλονται σε 1-1.1/2 μήνα μετά τη υποβολή της φορολογικής ενημερότητας.

      Διαγραφή
  87. Aγαπητέ chris,κανονικά έπρεπε η μητέρα σου να πάρει προκαταβολή τριών μηνών,καθότι έχει παρέλθει χρονικό διάστημα πέραν του 3μήνου από την κατάθεση των δικαιολογητικών.Εφόσον έχεις πάρει αριθμό πρωτοκόλλου,μπορείς να εισέλθεις στο site του Γ.Λ.Κ.:https://portal.gsis.gr/portal/page/portal/SYNTMIST/Content/Syntaxeis (Παρακολούθηση αιτήσεων συνταξιοδότησης από 1/2/2013 και μετά),χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης στο taxisnet και να ενημερωθείς σχετικά. Επίσης μπορείς να επικοινωνήσεις με το Γ.Λ.Κ. στο τηλέφωνο: 210-3329900, καθημερινά (εργάσιμες ημέρες), από τις 7.30΄-3.30΄.Σχετικά με τα έξοδα κηδείας που κατέθεσες στην Α.Δ.ΤΡΙΚΑΛΩΝ,αυτά καταβάλλονται εντός 6μήνου. Δεν γνωρίζω όμως τι έκανες για το βοήθημα λόγω θανάτου που χορηγεί το Μ.Τ.Σ. (...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το πολύτιμο έργο σας. Θα ήθελα αν γνωρίζετε να με πληροφορήσετε για το εξής: Μπήκα το 1979 στη χωροφυλακή και από το 1985 στην αστυνομία. υπηρέτησα και στα δύο σώματα συνολικά 13 χρόνια και 3 μήνες. Στη συνέχεια διορίστηκα στη δημόσια εκπαίδευση την οποία υπηρετώ μέχρι σήμερα. Καταθέτω τώρα τα χαρτιά μου για σύνταξη με συνολική υπηρεσία 36 χρόνια(είμαι 55 ετών). Στο Γενικό λογιστήριο μου είπαν ότι μπορώ να βγω κανονικά αλλά θα μου αφαιρέσουν δύο χρόνια. Δεν μου εξήγησαν το γιατί παρά μόνο ότι έτσι κάνουν σε όλους.Όμως τα δύο χρόνια του στρατού τα έχω υπηρετήσει μέσω της υποχρεωτικής 5ετούς υπηρεσίας και επιπλέον έχουν καταβληθεί οι αντίστοιχες ασφαλιστικές εισφορές. Γιατί συμβαίνει αυτό αν γνωρίζετε; Μάλιστα μου είπαν ότι αν βγω με 34 χρόνια είναι καλύτερο γιατί μπαίνω σε κλίμακα πιο συμφέρουσα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΥΡΙΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΟΕΑ ΜΑΡΤΙΟΥ 15 ' ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ . ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ . ΤΟ 73 ΠΗΓΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ . ΤΟ 2002 ΠΗΡΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ . ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΩ ΜΕΡΙΣΜΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ . ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΑ . ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΦΟΡ. ΕΝΗ . ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ . ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΟΣΑ ΝΑ ΜΑΘΩ . ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟ .ΓΕΡΑΣΑΜΕ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ 63 ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΝΟΕΒΡΙΟ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Καλησπέρα σας....ελπιζω να ειστε καλά... Η μαμά μου παίρνει σύνταξη χηρείας από πέρυσι...παίρνει κι ο μικρός μου αδερφός... Το ποσό που μοιράζονται είναι 1.153...ο καθένας παίρνεις γυρω στα 528 και κάτι....υπάρχει περίπτωση να παρουν αυτό το 13 μισθό που εξήγγειλε ο Τσίπρας?ειναι αλήθεια όλα αυτα ή ψέματα για άλλη μια φορά? επισης μπορείτε να με διαφωτίσεις σε κάτι ακόμη.... Η μαμα μου παίρνει ενα επικουρικό επίδομα απο το Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α ο αδερφός μου που σπουδάζει κι είναι κάτω των 25 δικαιούται? Σας εχω ξαναστείλει κι η απάντηση σας ηταν βοηθητική κι άμεση.....ελπίζω και τώρα να μου απαντήσετε...σας ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων...καλό σας βράδυ....να είστε καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Μαρία,σας έχω απαντήσει άμεσα και δεν γνωρίζω τον λόγο που δεν λάβατε το μήνυμά μου.
      Στο μέλλον, για περισσότερη αξιοπιστία, να χρησιμοιποιείτε το e-mail.
      Σχετικά τώρα με το ερώτημά σας:
      1). ΄Οντως είναι αλήθεια το έκτατο βοήθημα που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός,το οποίο και ψηφίστηκε προχθές στην Βουλή.
      2). Λογικά το βοήθημα το δικαιούνται οι οικείοι σου,καθότι θεωρούνται δύο ξεχωριστές συντάξεις,γι΄αυτό έξάλλου έχουν έκδοθεί από το Γ.Λ.Κράτους δύο ξεχωριστές Πράξεις Απονομής Σύνταξης.
      - Υπόψη όμως ότι λογική στην πολιτική δεν υπάρχει,γι΄αυτό κι έχω κάποια επιφύλαξη,ως προς την χορήγησή του...
      - Στις 22-12-2016 χορηγείται οπότε θα ξέρετε...
      3).Το όριο χορήγησης είναι τα 850 €.Από τα 851 € και πάνω δεν χορηγείται...
      4).Το ΤΕΑΠΑΣΑ δεν χορηγεί επικουρικό μέρισμα στα τέκνα,παρά μόνο στις χήρες θανόντων Αποστράτων Αστυνομικών και
      5) Το Μ.Τ.Στρατού παλαιότερα χορηγούσε στα ανήλικα τέκνα μέρισμα. Τώρα ΜΟΝΟ με την συμπλήρωση του 50ου (!) έτους της ηλικίας και εφόσον πληρούνται τα εισοδηματικά κριτήρια...

      Διαγραφή
  91. Αγαπητή Μαρία,όντως είναι αλήθεια το έκτακτο βοήθημα που εξήγγειλε η κυβέρνηση! Το όριο χορήγησής του είναι έως τα 850 €.΄Οσοι παίρνουν από 851 € και πάνω δεν το δικαιούνται! Λογικά οι οικείοι σου το δικαιούνται,καθότι η σύνταξη που λαμβάνουν είναι μοιρασμένη στα δύο και είναι μέσα στα όρια χορήγησης. Λογική όμως στην πολιτική δεν υπάρχει και δεν γνωρίζω πως θα εφαρμοσθεί! Υπομονή όμως λίγες ημέρες,διότι έως 22-12-2016 θα δοθεί...Το ΤΕΑΠΑΣΑ δεν χορηγεί μέρισμα στα ανήλικα τέκνα,παρά μόνο στις χήρες.Για οτιδήποτε χρειασθείτε είμαι στην διάθεσή σας. Εύχομαι Ολόψυχα Καλά Χριστούγεννα & Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος,με Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Καλησπέρα..ελπιζω να είστε καλά... Σας είχα ξαναστείλει μήνυμα γιατι διευκρινίσεις κι η βοήθεια σας ήταν άμεση και πολύ κατατοπιστική... Πρώτον, η μαμα μου παίρνει σύνταξη απο το μπαμπά μου και το ποσο που της εβγάλαν ειναι 1.153 το μοιράζεται με το μικρότερο αδερφό μου που σπουδάζει....κι εκείνη παίρνει περιπου 528 € υπάρχει περίπτωση να παρει το 13μισθο που είπε ο Τσίπρας? Δεύτερον παίρνει ενα επίδομα απο το Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α απο εκει δικαιούται να παίρνει κι ο αδερφός μου? επειδή απο το μετοχικό ταμεία παίρνουν κι οι δύο.... Θα ήθελα πόλυ να μου απαντήσετε...Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. καλησπερα και χροννια πολλα λογω οτι πατερας μου ειναι σε καταθλιψη χροννια τωρα και δυστυχως δεν μπορω να παρω μια απαντηση απο εκεινον θα ηθελα να ρωτησω αν εχουμε δικαιωμα στην προικοδοτηση εγω και η αδερφη μου ειναι αποστρατος της αστυνομιας πολεως μπηκε στο σωμα το 72-73 και αποστρατευτηκε το 2000-2001

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,εφόσον ο πατέρας σου προέρχεται από την τ.Χωροφυλακή,δικαιούσαι το ΒΟΕΑ,όπως φυσικά και η αδελφή σου, με την συμπλήρωση ημερολογιακά του 25ου έτους της ηλικίας σας.
      Δίδεται βέβαια και κατ΄εξαίρεση, πριν την συπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας,λόγω γάμου ή υγείας.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε,εφόσον ο πατέρας σου προέρχεται από την τ.Χωροφυλακή,δικαιούσαι το ΒΟΕΑ,όπως φυσικά και η αδελφή σου, με την συμπλήρωση ημερολογιακά του 25ου έτους της ηλικίας σας.
      Δίδεται βέβαια και κατ΄εξαίρεση, πριν την συπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας,λόγω γάμου ή υγείας.

      Διαγραφή
    3. Κυριε αποστολη ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και την απαντηση σας και συγνωμη αν σας κουραζω απλα σε ερωτηση μου στον πατερα μου μου απανταει οτι ειχε μπει στην αστυνομια πολεως και οχι της χωροφυλακης...και ακομα μια ερωτηση αν γραφτηκαμε αυτοματα τοτε η επρεπε να μας γραψει ο πατερας μου με καποιο τροπο λογο οτι εχω φτασει τα 27 και δεν γνωριζα τιποτα

      Διαγραφή
    4. Οι προερχόμενοι από την τ. Αστυνομία Πόλεων δεν δικαιούνται ΒΟΕΑ. Η εγγραφή στο Μ.Τ.Σ. για το ΒΟΕΑ, για όσους προέρχονται από την τ.Χωροφυλακή, γίνεται αυτεπάγγελμα από την Υπηρεσία που υπηρετεί ο κάθε Αστυνομικός.Για να διαπιστώσεις άν όντως ο πατέρας σου προέρχεται από την τ.Α.Π.μπές στο link:http://www.mtpy.gr/03MerismatouxoiPages/merismatouxoi06.html και δες άν είναι καταχωρημένος στα μητρώα του Μ.Τ.Π.Υπαλλήλων. Σε θετική περίπτωση ΔΕΝ δικαιούστε ΒΟΕΑ...

      Διαγραφή
  94. Καλημερα σας.
    Γνωριζεται αν το ΒΟΕΑ ειναι αφορολογητο και αν μπαινει στη φορολογικη μου δηλωση και που;
    Ο γιος μου που το πηρε το 2016 ειναι προστατευομενο μελος και δεν κανει δικια του φορολογικη δηλωση.
    Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε, το ποσό του ΒΟΕΑ είναι αφορολόγητο και καταχωρείται στον κωδικό "781"του Ε1,που υποχρεούται να δηλώσει φέτος ο γιό σου.

      Διαγραφή
  95. Κύριε Χατζηκωτούλα,

    Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η πλέον σωστή αιτιολογία κατά την καταχώρηση του ΒΟΕΑ στον κωδικό 781: "Εφάπαξ ταμείων πρόνοιας και ασφαλιστικών οργανισμών" ή "Λοιπές περιπτώσεις";

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε, το ΒΟΕΑ δηλώνεται στον Κωδικό "781"(Πίνακα "6", α/α "16" "Λοιπές περιπτώσεις",για πιθανή μελλοντική κάλυψη των τεκμηρίων και για αποτύπωση της αλήθειας,σε περίπτωση που κληθεί κάποιος ν' αποδείξει από που βρήκε τα χρήματα που υπάρχουν στον τραπεζικό του λογαριασμό κ.λ.π.

      Διαγραφή
  96. Κύριε Χατζηκωτούλα καλησπέρα σας. Θα είμαι σύντομη. Έγινα 25 πριν λίγες ημέρες και σκοπεύω τις επόμενες μέρες να καταθέσω τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, για να παραλάβω το ΒΟΕΑ, που δικαιούμαι. Απ'ότι θυμάμαι το ποσό, θα έπρεπε να είναι γύρω στις 22.000 ευρω, χωρίς τις μειώσεις. Μπορείτε να μου πείτε τι περικοπή θα γίνει και σε πόσο καιρό περίπου, το παραλαμβάνω; Είχα δικαίωμα να καταθέσω τα χαρτιά μου το 2010, όταν δηλαδή ήμουν 18; Και αν ναι, θα άλλαζε κατι; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή φίλη,το ποσό του ΒΟΕΑ προ κρίσης ήτο όντως υψηλό.
      Το ποσό των 22.000 € που αναφέρεσθε ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα ΜΟΝΟ για τους υψηλόβαθμους Αξιωματικούς των Ε.Δ. & Σ.Α.και όχι για το Κατώτερο προσωπικό,που το ανώτερο ποσό ανήρχετο τότε στις 17.000 € περίπου...
      Σήμερα, και ύστερα από τις αλλεπάλληλες μειώσεις που υπέστη το μέρισμα του Μ.Τ.Σ. από το 2010 και εντεύθεν,το ποσό ανέρχεται στις 12.000 € περίπου.
      Το 2010 σε ηλικία 18 ετών, δεν είχατε το δικαίωμα κατάθεσης δικαιολογητικών,καθότι το όριο είναι 25 ετών.
      Κατ΄εξαίρεση, και πριν την συμπλήρωση του 25ου έτους της ηλικίας,χορηγείται το ΒΟΕΑ ΜΟΝΟ σε περίπτωση γάμου ή για λόγους υγείας.
      Η καταβολή των ΒΟΕΑ έχει ...κολλήσει τον Δεκέμβριο του 2016 και το πρώτο 6μηνο του 2017 ΔΕΝ καταβλήθηκαν ΒΟΕΑ!
      Επομένως δεν είμαι σε θέση να σας ενημερώσω για το ακριβή χρόνο χορήγησής του.
      Το 2016 και παλαιότερα,χορηγείτο μέσα σε 2-3 μήνες περίπου από την κατάθεση των δικαιολογητικών...
      Απλά καταθέστε εσείς τα δικαιολογητικά για να παίρνουν σειρά προτεραιότητας...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.