18 Μαρτίου 2013

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΕΡΩΤΕΥΘΗΚΕ!!!!


[Εύθυμη Αστυνομική ιστορία]
 Γράφει ο Νικόλαος Μπέτσιος
    Υποστράτηγος ΕΛ.ΑΣ. ε.α.
Ήταν ένα ανοιξιάτικο απογευματινό. Ο Αξ/κός υπηρεσίας του Αστυν. Τμήματος είχε παραδόξως <<αναδουλειές>> και παρακολουθούσε τηλεόραση, για να <<σμπρώξει>> τον χρόνο. Ξαφνικά εισέρχεται στο γραφείο του μία εντυπωσιακή νεαρή γυναίκα,-περίπου 30 ετών-, η οποία ζήτησε ακρόαση. -Καθίστε κυρία μου. -Τί έχετε να μου πείτε; Πώς ονομάζεστε; Ονομάζομαι Μαρία……..και μένω στην συνοικία …...Ξέρετε κύριε Υπαστυνόμε, σκέφθηκα πολύ πριν σας επισκεφθώ, αλλά αναγκαστικά πήρα αυτή την απόφαση, γιατί δεν είχα άλλη επιλογή. Στην γειτονιά μου μένει ο Γιάννης………συνταξιούχος και μεγάλης ηλικίας, περίπου 70-75 χρονών, ο οποίος..............>> συνεχώς με κοιτάζει επίμονα, μου <<κολάει>> και μάλιστα τώρα τελευταία θέλει να κάνει δεσμό μαζί μου. Εγώ ξαφνιάσθηκα και του είπα ότι είμαι παντρεμένη, με παιδιά και ότι μου ......πέφτει λίγο μεγάλος.......Αυτός όμως απτόητος συνεχίζει να με παρενοχλεί και τώρα τελευταία άρχισε να μου τηλεφωνεί στο σπίτι μου και να μου λέει διάφορα ερωτόλογα. Του είπα ότι έχει ξεμωραθεί και ότι αν το μάθει ο άνδρας μου θα τον στείλει <<αδιάβαστο>>, από το ξύλο. Εγώ, επειδή δεν θέλω να δημιουργηθεί οικογενειακό πρόβλημα και να ακούω κουτσομπολιά, αναγκάσθηκα να έλθω σε σας, χωρίς να το γνωρίζει ο άνδρας μου. Σας παρακαλώ <<να του τρίξετε τα δόντια>> για να σταματήσει. -Εντάξει Μαρία, εμείς θα τον καλέσουμε, αλλά μήπως εσύ του έχεις δώσει τίποτα δικαιώματα; Μα τι λέτε κύριε Υπαστυνόμε; Κάνω μεγάλη υπομονή. - Δηλαδή, εξήγησέ μου Μαρία τι σου λέει; - Να, μου λέει ότι είμαι το <<απωθημένο>> του, ότι τον τρελαίνω, ότι νοιώθει σαν έφηβος μαζί μου, ότι θα έκανε τα πάντα για μένα, μέχρι που θα μου χάριζε ένα χωράφι και χρήματα. Μου λέει ακόμη ότι τον φαντασιώνω τις νύχτες στα όνειρά του, ότι είμαι η Μπριζίτ Μπαρντό,- άλλωστε συνομήλικες είναι-, ότι θέλει να αμαρτήσει μαζί μου και ας βράσει στα ......καζάνια της κόλασης, ότι είμαι η σουλτάνα της καρδιάς του και αυτός ο δούλος μου, ότι θέλει να με κλέψει, όπως ο Πάρις την ωραία Ελένη και να φύγουμε εξωτικά στα νησιά Bora-Bora για να ζήσουμε το παραμύθι μας, να γίνω δικτάτορας στη ζωή του, να παίζουμε τα .......σκλαβάκια και την ....τυφλόμυγα και όταν τον βρίσκω να μου δίνει από ένα χιλιάρικο και ένα φιλί. Μου είπε ακόμη ότι αν απορρίψω τον έρωτά του θα κάνει το απονενοημένο μοιραίο. Εγώ τότε του είπα ότι δεν είναι μακριά από το ....απονενοημένο, λόγω ηλικίας. Φοβάμαι ότι δεν είναι καλά ο άνθρωπος. - Ο <<εραστής>> Μαρία είναι παντρεμένος; Όχι από ότι ξέρω, <<μπακoύρι>> είναι και το παίζει <<τζόβενο>> με το βαμμένο <<κορακί>> μαλλί γύρω από την φαλάκρα. - Είναι πραγματικά όσα μου είπες Μαρία, η μου έκρυψες κάτι; - Όχι, όλα είναι αλήθεια. Σας παρακαλώ πείτε του να σταματήσει, γιατί αν το μάθει ο άνδρας μου θα τον κόψει σε φέτες και θα γίνουμε ρεζίλι. - Καλά Μαρία θα το καλέσουμε το <<λυκόπουλο>> να δούμε τι θα δούμε...... Την επόμενη ημέρα ο Υπαστυνόμος έστειλε με το περιπολικό <<βουλωμένο γράμμα>>, δηλαδή κλήση για εμφάνιση στο Αστυν. Τμήμα. Πραγματικά ο κληθείς εμφανίσθηκε με το έγγραφο στον Υπαστυνόμο, ευγενικός και λίγο ανήσυχος. - Καλημέρα σας, είστε ο Υπαστυνόμος……..Είμαι ο Ιωάννης………. -Καθίστε κύριε……..Δώστε μας παρακαλώ την ταυτότητά σας. Σας καλέσαμε εδώ, γιατί είχαμε καταγγελία σε βάρος σας της κυρίας Μαρίας…….., ότι την παρενοχλείτε σεξουαλικά και ερωτικά. Τι έχετε να μας πείτε για την καταγγελία σε βάρος σας.; - Ξέρετε, η Μαρία μου αρέσει πάρα πολύ και την έχω ερωτευθεί παράφορα. Μου έχει πάρει το μυαλό, σα να μου έχει κάνει μάγια. Θα έκανα τα πάντα για την Μαρία, μέχρι και πλαστική θα έκανα.....- Για πες μου, σου έχει δώσει δικαιώματα η Μαρία; Όχι για πρώτη φορά την συνάντησα στον σύλλογο………και μου ήλθε <<φωτοβολίδα>>. Άρχισα από τότε να την σκέπτομαι συνέχεια και μάλιστα δεν έλειψα ποτέ από τις εκδηλώσεις του συλλόγου, γιατί η Μαρία ήταν……. -Αποφάσισα να της εκδηλώσω τον κρυφό μου έρωτα, εδώ και λίγο καιρό. - Ναι, αλλά η Μαρία είναι παντρεμένη, έχει οικογένεια και δεν σου έδειξε κάποιο ενδιαφέρον. Δεν καταλαβαίνεις ότι της δημιουργείς σοβαρό πρόβλημα; Άλλωστε θα μπορούσε να ήταν και κόρη σου……..Αν το μάθει ο σύζυγός της αντιλαμβάνεσαι τι θα συμβεί; - Ναι, όλα τα καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορώ να την ξεπεράσω. Με τρελαίνει. Μαζί της αισθάνομαι ανανεωμένος, σα να είμαι 20 χρονών......- Σύνελθε κυρ-Γιάννη, αν η Μαρία σε ήθελε, θα σου είχε <<φάει>> και τα χωράφια και τα φράγκα σου και θα σε είχε <<στείλει>> συστημένο στον Ύψιστο και θα έπαιζες τάβλι με τον .......Άγιο Πέτρο....Αφού αυτό δεν το έχει κάνει, πάει να πει ότι <<δεν παίζει >> μαζί σου. - Αχ κύριε Υπαστυνόμε τώρα τι μου κάνετε; -Τίποτα δεν σου κάνω. Προσπαθώ να σε προσγειώσω στην πραγματικότητα. Δεν είσαι προσκοπάκι και είσαι τυχερός, γιατί αν η Μαρία ήταν μία <<άλλη>> Μαρία, θα σε είχε <<μαδήσει>> και δεν θα είχες ούτε δεκάρα για να αγοράσεις από το φαρμακείο ούτε τα υπερτασικά σου. Πήγαινε τώρα και σκέψου ότι αν δεν σταματήσεις να την παρενοχλείς, έχεις δύο επιλογές. Η θα σε επισκεφθούμε στο νοσοκομείο με πολλαπλά τραύματα από τον σύζυγό της, μόλις το μάθει, η θα γελάσει ο κάθε πικραμένος, αν σε μηνύσει. Έλα τώρα μη στενοχωριέσαι, ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος είσαι που <<έφαγε πόρτα>>. Δυστυχώς κυρ-Γιάννη μου, γεννήθηκες νωρίς, όταν <<η θάλασσα δεν ήταν γιαούρτι>>....... - Ο κυρ-Γιάννης έφυγε στενοχωρημένος και σκεπτικός. Άτιμε <<φτερωτέ Ερμή>>. Το ραντεβού με τον κεραυνοβόλο έρωτα του κυρ-Γιάννη του μερακλή, ήλθε πολύ αργά και τον προσπέρασε, αφού -κρίμα-, η Μαρία της εποχής του δεν φάνηκε στην ώρα της να τον συναντήσει........ 
ΥΓ. Τα ονόματα είναι φανταστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.